• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Lang geleden dat ik op me eerste dag huiswerk kreeg


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik haat mijn nieuwe school. Ik haat de opleiding. En ik veracht de kinderen. Wat een geweldige tijd gaat dit worden, zeg.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik heb de schrijfkriebels, maar ik heb niks om over te schrijven. D:


    Your make-up is terrible

    Ik ga mijn Facebook echt nog eens verwijderen. Ik ben het gezeik gewoon zat.


    26 - 02 - '16

    En nu hebben we welgeteld 6 jongens in de klas. :')



    Ik zit met ieder vak bij een van m'n beste vriendinnen, yeeaah ;D


    wat was dit ookalweer

    Ik ha echt ergens anders moeten gaan zitten.


    "Ignite, my love. Ignite."


    26 - 02 - '16

    Ik was even vergeten dat mijn vrienden allemaal een te druk leven hebben wanneer het studiejaar gaande is. Zo eeeeeenzaam


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    "I'm gonna marry Harry" is een vet grappig programma. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    I need a hug...


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jezus wat ben ik moe zeg na zo'n eerste dag school. Moet zo toch echt wel alvast beginnen met lezen en samenvatten want anders doe ik t weer allemaal op t laatste moment... *zucht*

    En ik wou dat ik gewoon verder kon met me verhaal in plaats van halverwege het hoofdstuk vast te lopen omdat ik inspiratie heb voor iets anders...

    [ bericht aangepast op 2 sep 2014 - 17:57 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Escapism schreef:
    "I'm gonna marry Harry" is een vet grappig programma. :')

    Ik zou echt boos worden als iemand zo erg tegen me zou liegen. Damn. Maar hehe, ik heb het programma nooit gekeken, al weet ik wel waar het over gaat.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Escapism schreef:
    "I'm gonna marry Harry" is een vet grappig programma. :')

    Ik vind het zo sneu dat die meiden zo uit lijken te zijn op geld in plaats van ware liefde.


    26 - 02 - '16

    @ jullie 2 boven mij ^^

    Haha nou ik vind die meiden echt verschrikkelijk. Denkend dat ze alled zijn.
    Maar ik vind het wel oneerlijk inderdaad dat hij niet de echte Harry is. Maar dat leverd wel weer een mooie soap op, hahaha. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    11 uur van huis geweest door school. En dat elke dinsdag:/


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!