• Hallo iedereen!

    Ik heb sinds een aantal dagen enorm veel last van reclame hier op het forum, profielen van anderen en soms op andere pagina's. Ik heb steeds de zelfde reclame van Hi Prepay, gewoon een klein blok, maar op veel topics verschuift het de letters compleet, dus dat irriteert nogal (cat)
    Hier een aantal voorbeelden:







    Hebben er meerde mensen hier last van, of ligt het aan mijn apparatuur? =3

    [ bericht aangepast op 2 sep 2014 - 18:39 ]


    "Not my daughter, you bitch!"

    Lang leve GM (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    https://www.dropbox.com/s/e2e8amzxnbr92ht/Schermafdruk%202014-09-03%2012.21.55.png?dl=0 Ik ken je probleem.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2014 - 12:25 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Dauth schreef:
    Lang leve GM (cat)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik begrijp dat het heel vervelend is, maar Rutger (enkel hij kan het doorgeven) kan de komende dagen niet op/aan Quizlet werken vanwege persoonlijke redenen. Ik vrees dat je nog even vriendjes moet blijven met de vervelende reclame. =( Excuses daarvoor.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb het ook, maar alleen op mijn computer en hij zit altijd rechts bovenaan het scherm.
    Op de home-pagina en in topics verschuift alles wat op de plek had moeten komen altijd naar onderen en bij topics opzij.
    Bij stories en quizzen heb ik er geen last van, ook niet bij profielen, dus het valt verder wel mee.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2014 - 15:57 ]


    Not all those who wander are lost.

    Dauth schreef:
    Lang leve GM (cat)


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik heb het niet meer, Adblock heeft het weggehaald voor me


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bij mij staat het gewoon netjes in de zijbalk. Dat kan er aan liggen dat ik met een (android)tablet werk


    "Tell me, is it wrong if it makes you feel right? You'll never know if you don't even try"

    Mulford schreef:
    (...)
    De HI prepay tekst kan zelfs adblock niet wegkrijgen. Ik ben ook Adblock en dan zie je hem nog.

    Hebben jullie hier nog last van?
    Want ik keek gister en op mijn homepage (wanneer ik niet ingelogd ben) ervaar ik geen problemen. Maar ik kan de andere pagina's niet echt bekijken want ik heb GM. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ja, nog steeds.


    Not all those who wander are lost.

    Het is nog altijd niet weggehaald.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Op mijn eigen laptop niet, maar op onze huislaptop wel. x)


    wat was dit ookalweer

    Maar gaat hij dan ook echt over het hele scherm heen?
    Want bij mij staat hij er op de homepage, maar niet op andere pagina's (uitgelogd), maar hij beweegt niet mee.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Maar gaat hij dan ook echt over het hele scherm heen?
    Want bij mij staat hij er op de homepage, maar niet op andere pagina's (uitgelogd), maar hij beweegt niet mee.

    Bij mij staat ie in topics, homepage en op de profielen zelf.


    Quiet the mind, and the soul will speak.