• Ellooh allemaal!
    Ik ben op zoek naar het boek Web van Inkt, deel twee van de trilogie van Cornelia Funke. Maar hij is nergens meer verkrijgbaar. Wel deel 1 en 3, maar deel 2 is spoorloos verdwenen. Nou is er op marktplaats wel iets over te vinden, maar dan kan je alleen maar alle drie de boeken kopen, en dat helpt niet, gezien ik het eerste boek al heb! Duss, ik ga even beroep doen op jullie genialiteit. Hebben of kennen jullie iemand met dit boek en wil jij of diegene hem verkopen? Of is er iemand die een site weet waar je nog kan zoeken? Heel graag (:

    Note: ik heb al gezocht op verschillende zoektermen, dat werkte niet. Ook heb ik op de meest grote sites gekeken, zoals de Algemene Boekhandel en Bol.com. En daar zijn ze ook niet meer verkrijgbaar.

    Alvast bedankt!
    Xxx

    Wat vreemd dat je deel twee plots niet meer kan kopen.
    Ik had dat ook met de boeken van Darren Shan. Ik wilde die collectie graag nog compleet, maar de boeken waren nergens meer (online) te koop. Ik heb toen op 2dehands/marktplaats eens rondgekeken en ze zo toch nog kunnen kopen.

    Misschien kan een lokale boekenwinkel ze voor je bestellen? Standaard Boekhandel doet dat. (als ze ofc daar wel beschikbaar zijn)

    [ bericht aangepast op 10 sep 2014 - 20:33 ]


    Let the Night embrace you

    BEN JE OP ZOOOEK, OP ZOEK NAAR EEN BOOOEK, DAN IS DE BIEB DE PLACE TO BE. Sorry, dat is een liedje uit m'n groep 8 musical. :')
    Sorry, maar ik heb geen idee.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Katarina schreef:
    Wat vreemd dat je deel twee plots niet meer kan kopen.
    Ik had dat ook met de boeken van Darren Shan. Ik wilde die collectie graag nog compleet, maar de boeken waren nergens meer (online) te koop. Ik heb toen op 2dehands/marktplaats eens rondgekeken en ze zo toch nog kunnen kopen.

    Misschien kan een lokale boekenwinkel ze voor je bestellen? Standaard Boekhandel doet dat. (als ze ofc daar wel beschikbaar zijn)


    Ja dat ken ik wel, dat van Darren Shan (ik ben ook bezig met De Geboorte van een Moordenaar). Ik kan wel even kijken, maar grote kans dat ze het niet doen...