• Sommigen van jullie wisten dat ik een tijdje geleden weer een fotoshoot heb gedaan. Hier zijn ze dan! De foto's ;3










    26 - 02 - '16

    Wauw, onwijs mooi!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Zoals er al gezegt is, die foto's in het (koude) water zijn echt heel mooi.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik vind de foto's heel mooi en ik moet zeggen dat ik die paars rode jurk in de beginpost echt too die for vind.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Het water mag dan wel koud zijn geweest, maar het heeft wel de mooiste foto's opgeleverd, naar mijn mening. Maar ze zijn allemaal heel mooi! Ik vind het echt gaaf dat je dit soort dingen doet en de foto's iedere keer deelt op Q, want het is heel leuk om te zien. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dankjulliewel allemaal. Als ik ooit weer een fotoshoot zal doen, zal ik het ook hier delen (:


    26 - 02 - '16

    Ik vind de foto's echt heel erg mooi!


    16 - 09 - '17

    Soe schreef:
    Ik vind de foto's echt heel erg mooi!


    Dankjewel (:


    26 - 02 - '16

    Je zou serieus een mooi fotomodel zijn (:


    16 - 09 - '17

    Soe schreef:
    Je zou serieus een mooi fotomodel zijn (:


    Ik heb de maten niet. Ik be te klein en ietsje te breed. Ik zou het wel willen tho


    26 - 02 - '16

    Pabu schreef:
    Wauw, geweldig! ^^


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Galeanthropy schreef:
    (...)

    Ik heb de maten niet. Ik be te klein en ietsje te breed. Ik zou het wel willen tho


    Het is echt jammer dat modellen daarop beoordeeld worden... -.-


    16 - 09 - '17

    Wooow, super mooi!
    Je bent ook nog eens knap! (':


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Wauw dat zijn echt prachtige foto's!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Wauw, wat een prachtige foto's!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Mooie foto's!


    Let the Night embrace you