• Sjalalie sjalalaaa.

    Fireproof is..?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Saisons schreef:
    Hmm, ja. Ik snap je punt. Ze zijn zo dik, maar ik vond ze wel lekker lezen :3
    Maar ik vind ook niets mis met de films. Heb zelfs niks tegen Kristen Stewart, zoals velen wel hebben :')

    En ik hou ervan als er vanuit Jacob wordt geschreven <3


    Ik ook, ashksfsnfsknsk.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Saisons schreef:
    Hmm, ja. Ik snap je punt. Ze zijn zo dik, maar ik vond ze wel lekker lezen :3
    Maar ik vind ook niets mis met de films. Heb zelfs niks tegen Kristen Stewart, zoals velen wel hebben :')

    En ik hou ervan als er vanuit Jacob wordt geschreven <3


    Ik vind haar ook niet irritant, ik vind haar juist leuk. Ja, ze zijn inderdaad heel dik.


    Danmarks Dynamite.

    Milbourne schreef:
    (...)

    Ik vind haar ook niet irritant, ik vind haar juist leuk. Ja, ze zijn inderdaad heel dik.


    Zo dik zijn ze niet.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Omnom schreef:
    (...)

    Zo dik zijn ze niet.


    Oke, sorry. :'D


    Danmarks Dynamite.

    Mhiihiii. Bijna 400 volgers, yes.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Milbourne schreef:
    (...)

    Oke, sorry. :'D


    Ik lees voor school een boek die is nog dikker :'p


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Omnom schreef:
    (...)

    Zo dik zijn ze niet.


    :'D 600 bladzijden vind ik wel degelijk dik. Er zijn wel dikkere boeken, dat zeker wel, maar een 600 pagina's dik boek noem ik niet dun :'D

    Milbourne schreef:
    (...)

    Ik vind haar ook niet irritant, ik vind haar juist leuk. Ja, ze zijn inderdaad heel dik.


    Yaay, jij bent echt een van de eersten die haar niet irritant vindt! : D Ik moet niet tegen mijn vriendinnen zeggen dat ik haar leuk vind, want dan word ik gedood D:

    Ik mag haar gewoon, ik vind haar acteren juist iets hebben. En ik vind haar ook een leuke meid.


    Danmarks Dynamite.

    Milbourne schreef:
    Ik mag haar gewoon, ik vind haar acteren juist iets hebben. En ik vind haar ook een leuke meid.


    Ze ging vreemd met een getrouwde man die veel ouder was dan haar en al kinderen had.
    Hierdoor is het huwelijk verkeerd gelopen, hebben de kinderen geen hecht gezin meer. En nog veel dingen.
    Ik vind gewoon dat je dat niet kan maken. Juist niet in de showbusiness.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Omnom schreef:
    (...)

    Ze ging vreemd met een getrouwde man die veel ouder was dan haar en al kinderen had.
    Hierdoor is het huwelijk verkeerd gelopen, hebben de kinderen geen hecht gezin meer. En nog veel dingen.
    Ik vind gewoon dat je dat niet kan maken. Juist niet in de showbusiness.


    En dat is waarom je haar haat. Alsof zij de enigste is die daar schuld aan heeft. Omdat zij beroemd is krijgt zij al de schuld, maar dat is bullshit.


    Danmarks Dynamite.

    Saisons schreef:
    (...)

    :'D 600 bladzijden vind ik wel degelijk dik. Er zijn wel dikkere boeken, dat zeker wel, maar een 600 pagina's dik boek noem ik niet dun :'D


    en ik dacht dat de lotr boeken die ik ben begonnen te lezen dik waren (':


    There are wounds that never show on the body that are deeper and more hurtful than anything that bleeds.

    hoi trouwens!


    There are wounds that never show on the body that are deeper and more hurtful than anything that bleeds.

    Omnom schreef:
    (...)

    Ze ging vreemd met een getrouwde man die veel ouder was dan haar en al kinderen had.
    Hierdoor is het huwelijk verkeerd gelopen, hebben de kinderen geen hecht gezin meer. En nog veel dingen.
    Ik vind gewoon dat je dat niet kan maken. Juist niet in de showbusiness.


    Ja, maar dat maakt haar niet een slechte actrice c:

    En als je niet in de showbusiness zit is het minder erg? Zij is net zo erg een mens als alle andere mensen hier ^^ En vreemdgaan is echt idioot, daar niet van, maar het maakt haar niet slechter dan een onbekend persoon die vreemdgaat (: Vreemdgaan komt van twee kanten, dus die man treft ook schuld (:

    Hoi Marleen ^^