• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Escapism schreef:
    Zoooo moe!

    En zin in morgen c:


    Me toooo. ;3


    Your make-up is terrible

    Zooo, nu lekker buiten liggen in de zon! (':


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Neeeeej, de zon is voor even weg achter de wolken...


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Eindelijk begonnen aan de grote schoonmaak van mijn kamer. Nu doorzetten!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Hoe leuk, komen er meerdere grote wolken aan. Precies vóór de zon! Argh.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Grr, stomme rooster! Wat een geluk dat ik morgen vrij ben.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2014 - 13:53 ]


    -

    Pff, gaat de zon alweer weg. Lig ik er net...


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Ik zie de zon achter me, maar ook een wolk.
    Ik heb honger, en heb de lucht gemist. Maar ik heb geen zin om wat te gaan smeren of naar de winkel te gaan. )':


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    I'm dying.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Als dat hier niet gauw in orde komt, gaan er doden vallen op die fucking universiteit -_-


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Neee, de Ice Thea is op...
    En de zon achter grote wolken...


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Wiehoe, mijn slaapkamer is weer opgeruimd. Nu mijn woonkamer nog.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Dandy schreef:
    Wiehoe, mijn slaapkamer is weer opgeruimd. Nu mijn woonkamer nog.
    Dat is snel gedaan!!


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Mijn klas maakt een verslag van 200 woorden, en ik heb er 607. Nee, Fabiënne, je bent helemaal niet een beetje vreemd. :W


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Unforgettable schreef:
    (...)Dat is snel gedaan!!


    Anderhalf uur voor een slaapkamertje is best wel lang haha


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.