• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Waarom, echt wáárom kan het hier nou nooit stil zijn? --"


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ziek D:



    Door verveling kan ik nu mijn basgitaarstukje. Yushhh ;D

    [ bericht aangepast op 12 sep 2014 - 13:20 ]


    wat was dit ookalweer

    Je humor is geweldig, zeker om mee uit te gaan, maar als ik je laat rijden met mijn auto, dan doe je niks anders dan je ogen op de weg houden en je houden aan de verkeersregels. Even je bericht lezen op je mobiel omdat je vriendje wat stuurt, doe je niet. Niet met mijn auto en zeker niet als er een passagier bij je zit. En iemand bumperkleven omdat je niet kan vertikken dat die je voorbij gestoken heeft, doe je al helemaal niet. Je rijdt godverdomme met mijn auto en ik geef je de toestemming om er mee te rijden, toon dan wat respect ook.
    "Ik had zin om er tegen te racen, maar gelukkig dat je wat zei" vind ik niet iets om te lachen. Had je dat gedaan, dan had ik je serieus achtergelaten. Mensen krijgen me niet snel kwaad, maar jij hebt me woedend gemaakt.


    Take me to wonderland

    Ik weet dat het erg is wat er gebeurt in Gaza, maar ik heb geen foto's nodig van lichamen in twee stukjes. Gadverdamme.


    wat was dit ookalweer

    Ja, zo komt scheikunde nooit af '-.-


    -

    Ik heb er echt spijt van dat ik niet voor de Havo heb gekozen.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik wil gewoon alleen zijn en uithuilen. Wat een klote dag is dit.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Zo weer lekker in de zon gezeten. Dit keer in bikini, heb nu kort broekje en een topje wat net boven mijn navel grenst aan. Hmmm.
    Nu pc aan doen en genieten van verhalen en mensen. Ojah, en van muziek. ^^

    [ bericht aangepast op 12 sep 2014 - 15:38 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Is het terug? :/


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Wait whut, waarom denkt iedereen dat ik een vriendje heb? Dat is nieuw voor mij, ik heb er namelijk helemaal geen. :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Zoveel te doen. Zo weinig tijd. Oeps.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jullie hoeven grapjes over mijn naam niet om het kwartier te herhalen hoor. De eerste paar keren is het grappig maar daarna moet je gewoon je smoel houden want het is nou niet echt bepaald grappig. En dan zit ik 3 jaar met dat soort mensen in m'n klas. Wauw, en ik dacht nog wel dat ik zo'n leuke vriendengroepje had. Maar nee dus.


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Verveeeeel me ter pletter.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Honger, honger, honger!
    Oh, fackyes, eten is klaar!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ik kan echt wel huilen.
    Je gaat me toch niet serieus vertellen dat je onze afspraak voor vanavond cancelt omdat je nu in de kroeg aan het chillen bent.. .

    godverdomme. ik zit de hele week in mijn kamer en mijn vrienden hebben geen tijd voor me en dan kan ik eindelijk wat afspreken en dan dit weer. gosh.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.