• Ik ben behoorlijk geirriteert nu, dus vergeef me mijn boosheid.

    Maar ik had +- 1500 woorden geschreven in een hoofdstuk, drukte op foto aanpassen voeg de foto in en poef weg alle tekst! Dit is toch zeker niet de bedoeling?!
    Kom alsjeblief even niet aan met dan had je in word moeten schrijven of eerst opslaan, ik mag er hopelijk wel vanuit gaan dat de functies op Q werken. Was er niet eerst een feed die je tekst onhield voor een tijdje?


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Je moet het wel eerst opslaan, want anders ga je naar een andere pagina en is alles weg, dat is toch best logisch. Kon je niet gewoon op 'vorige' drukken, meestal onthoud hij dan gewoon de tekst die je geschreven hebt.


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    Je moet het wel eerst opslaan, want anders ga je naar een andere pagina en is alles weg, dat is toch best logisch. Kon je niet gewoon op 'vorige' drukken, meestal onthoud hij dan gewoon de tekst die je geschreven hebt.
    Nope al het mogelijke geprobeerd, maar ik vind het vreemd dat je dus eerst moet opslaan terwijl wel de optie beschikbaar is om een foto in te voegen. Ik zou het dan ook fijn hebben gevonden als er een waarschuwing zou staan.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Dat is altijd al zo geweest, aangezien ik een paar jaar geleden ook de foto daarna deed en erachter kwam dat de tekst weg was. Ik had het gekopieerd, gelukkig, maar daarna heb ik wel ervan geleerd eerst de foto te plaatsen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nikolaevna schreef:
    Dat is altijd al zo geweest, aangezien ik een paar jaar geleden ook de foto daarna deed en erachter kwam dat de tekst weg was. Ik had het gekopieerd, gelukkig, maar daarna heb ik wel ervan geleerd eerst de foto te plaatsen.
    Tja, dit gaat mij ook niet meer gebeuren, maar het is wel onwijs zuur, zeker omdat ik echt heel erg tevreden was met de tekst. T_T


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Valerious schreef:
    (...)
    Tja, dit gaat mij ook niet meer gebeuren, maar het is wel onwijs zuur, zeker omdat ik echt heel erg tevreden was met de tekst. T_T

    En dan komt het er niet meer zo mooi uit als eerst, ik snap het. Vooral omdat er dan stukken vergeten zijn.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nikolaevna schreef:
    Dat is altijd al zo geweest, aangezien ik een paar jaar geleden ook de foto daarna deed en erachter kwam dat de tekst weg was. Ik had het gekopieerd, gelukkig, maar daarna heb ik wel ervan geleerd eerst de foto te plaatsen.


    Dit en ik vind dat best vervelend.


    16 - 09 - '17

    Nikolaevna schreef:
    (...)
    En dan komt het er niet meer zo mooi uit als eerst, ik snap het. Vooral omdat er dan stukken vergeten zijn.
    precies


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Dat had ik laatst ook, toen deed ik gewoon pijltje terug en toen stond alles er nog godzijdank. Wel kut voor je zeg.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Dat is knap lullig. Ik heb dat ook een keer gehad.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jup, dit probleem heb ik zó vaak gehad! Ik denk dat je jezelf moet aanleren om daar op te letten of eerst een foto te uploaden om herhaling te voorkomen, volgens mij is dat de enige oplossing...
    Mocht je nog eens die fout maken, als je gewoon één pagina terug gaat met het pijltje staat je tekst er nog :3

    [ bericht aangepast op 15 sep 2014 - 12:49 ]