• Hij is er dan eindelijk, de trailer voor The Hunger Games: Mockingjay Part 1.



    Wat vinden jullie ervan? (:


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Can't wait :Y)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Het zijn mooie beelden, maar ik vind een beetje een vage trailer. Ik weet niet, het ziet er echt uit alsof ze van de hak op de tak springen en als ik het boek niet had gelezen zou ik werkelijk niet weten wat ik van de film kon verwachten.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Peredhel schreef:
    Het zijn mooie beelden, maar ik vind een beetje een vage trailer. Ik weet niet, het ziet er echt uit alsof ze van de hak op de tak springen en als ik het boek niet had gelezen zou ik werkelijk niet weten wat ik van de film kon verwachten.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Peredhel schreef:
    Het zijn mooie beelden, maar ik vind een beetje een vage trailer. Ik weet niet, het ziet er echt uit alsof ze van de hak op de tak springen en als ik het boek niet had gelezen zou ik werkelijk niet weten wat ik van de film kon verwachten.

    Dit had ik ook, ja. Erg verwarrend als je alleen de trailer zou hebben gezien en het boek niet. ^^


    Pretty is just a pretty word.

    omg, ik kan niet wachten (yeah)


    Music is my escape from Bullshit in life <3