• De afgelopen drie weken heb ik veel nagedacht en heb nu besloten écht afscheid te nemen van Q. Ik was hier het laatste jaar alleen nog voor de RPG's, maar elke keer dan stopten mensen, liep het RPG weer dood etc. etc. Daarom heb ik absoluut geen zin meer om er nog meer tijd in te steken.

    Maar ik RPG nog met jou!
    Dat is vervelend, gelukkig sta ik nog wél open voor ORPGS, dus laat het me dan even weten.

    Wat gebeurt er met jouw RPG's
    Geen idee. Als mensen zich geroepen voelen ze over te nemen, be my guest. En anders, het spijt me, het was leuk voor zolang het duurde.

    Mag ik jouw personages gebruiken?
    Nee. Hoewel ik het niet meer kan controleren hoop ik dat anderen er op wijzen als iemand mijn personage jat. Ik doe er niks meer mee, maar heb er veel tijd en moeite ingestoken en wens dus niet dat er iemand zo mee aan de haal gaat.

    Je kunt toch ook voor het forum blijven?
    Nèh, ik vind de sfeer hier niet tof, dus zoek het liever ergens anders.

    Kan ik je nog contacten?
    Ja hoor, laat het me even weten en dan geef ik mijn nummer/e-mail adres.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    DAWSONS schreef:
    Jammer dat je weggaat. Ik heb je niet vaak gesproken, maar goed. Je leek me wel aardig :c
    Maar ik zal je missen op het forum! :c

    Dan zal je een van de weinige zijn geweest, ik kreeg niet echt de indruk dat mensen me aardig vonden hier.

    ___ schreef:
    (...)

    Daarom wou ik eerst ook stoppen met Q. Heb het iets meer als een week volgehouden hehe, maar ga nu lekker mijn eigen gang. Als memsen mijn mening niet waarderen. Pech dan. c:

    Ik was al 3 weken niet acief op Q (;

    Arqueiro schreef:
    Noooh, niet jij ook al ): Al mn 'RPG maatjes' gaan weg...
    Ik zal je iig missen en niet alleen vanwege de RPG's ;')

    Sorry, maar die RPG's hier.. Echt, mensen laten je elke keer zo onwijs zitten, het kost alleen nog maar energie.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    TessaGray schreef:
    (...)
    Dan zal je een van de weinige zijn geweest, ik kreeg niet echt de indruk dat mensen me aardig vonden hier.


    Jammer dat je -je er zo over voelt dan. :c
    Maar ja, ik denk dat het een beetje raar is om nu je email/nummer te vragen. :'D


    wat was dit ookalweer

    Haha, ja, beetje wel :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jammer dat je weg gaat, je bent namelijk een loyale rpg-er, had graag een keertje met je ge-orpg-ed.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Jammer dat je weg gaat (ookal ken ik je niet) Veel plezier nog met whatever er nog gaat gebeuren in je leven, en succes :)


    Music is my escape from Bullshit in life <3