• Onder de spoiler staan verhaaltjes van babysitters die op kindjes passen. Sommige waren best creepy om eerlijk te zijn, vooral nummer 15.
    Eigenlijk is het ook wel vreemd, vind ik. Heeft iemand hier op Q wel eens zoiets meegemaakt? Dat er een kindje zo iets tegen je zei of zo? Ben gewoon nieuwsgierig, hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Omg. Ik weet niet waarom ik hierop klikte terwijl ik zaterdag moet babysitten .-.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    o.o


    26 - 02 - '16

    Sommige hiervan zijn echt creepy :X


    Spoiler alert: you will save yourself

    Reno schreef:
    Omg. Ik weet niet waarom ik hierop klikte terwijl ik zaterdag moet babysitten .-.


    Oei, succes :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Holy shit. O.o


    wat was dit ookalweer

    Ik durf het nu niet te openen, haha. (':


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Dit was ik al eens tegengekomen en de meeste zijn waarschijnlijk gewoon verzinsels, dus zo "creepy" vind ik ze niet.


    Take me to wonderland

    Brrr. Ik vraag me altijd af in hoeverre je zo'n dingen mag geloven. :p

    Al geloof ik stiekem wel dat kinderen meer paranormale zaken kunnen waarnemen.


    Let the Night embrace you

    Katarina schreef:
    Brrr. Ik vraag me altijd af in hoeverre je zo'n dingen mag geloven. :p

    Al geloof ik stiekem wel dat kinderen meer paranormale zaken kunnen waarnemen.


    Volgens mij is het ook wel bewezen dat kinderen tot een bepaalde leeftijd dingen kunnen zien die wij niet zien. Alleen die kinderen kunnen zich dat niet meer herinneren wanneer ze opgroeien.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dysphoria schreef:
    Dit was ik al eens tegengekomen en de meeste zijn waarschijnlijk gewoon verzinsels, dus zo "creepy" vind ik ze niet.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    BoterBabbelaar schreef:
    (...)

    Volgens mij is het ook wel bewezen dat kinderen tot een bepaalde leeftijd dingen kunnen zien die wij niet zien. Alleen die kinderen kunnen zich dat niet meer herinneren wanneer ze opgroeien.

    Dat vind ik best wel fascinerend. Alleen jammer dat de meesten waarschijnlijk verzonnen zijn.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2014 - 19:31 ]


    Let the Night embrace you

    Katarina schreef:
    (...)
    Dat vind ik best wel fascinerend. Alleen jammer dat de meesten waarschijnlijk verzonnen zijn.


    Ik heb me er ooit in verdiept maar werd er zo bang van dat ik toen wel moest stoppen, hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Die laatste lijkt eerder op een broodje aap dan iets dat echt gebeurd zou kunnen zijn.
    Van die reïncarnaties... Je moet dan dit eens bekijken.

    rare dingen, ik weet niet wat ik ervan moet denken...

    [ bericht aangepast op 17 sep 2014 - 19:37 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Katarina schreef:
    Ik vraag me altijd af in hoeverre je zo'n dingen mag geloven. :p

    Al geloof ik stiekem wel dat kinderen meer paranormale zaken kunnen waarnemen.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Ik was ooit eens aan het babysitten bij mijn buren en toen heb ik wel iets meegemaakt wat ik best eng vond.
    Die hun huis is volledig open in de woonkamer. Er zijn geen gordijnen en hun ramen zijn eigenlijk allemaal deuren waarlangs je de tuin kan instappen. Het was half één 's nachts en ik kon geen televisie opzetten omdat die in de kamer naast die van het zesjarige meisje stond. Ik zat daar dus gewoon tegen mezelf te zeggen dat er niets in de tuin was, want als er één ding is waar ik niet tegen kan, is weten dat iets jou kan zien zonder dat jij het ook kan zien.
    Hoor ik plots gesnik vanboven komen. Ik schrik een beetje, maar ga toch even kijken. Ik doe de deur open en zie niets. Het geluid is ook gestopt dus ik ga weer naar beneden. Het volgende moment begint het meisje afschrikwekkend hard te huilen. Ik storm terug de trap op en zie haar rechtop in bed zitten. Ik neem haar in mijn armen en vraag: Louisa, wat scheelt er. Ze opent haar ogen en stopt direct met huilen. Dan kijkt ze me heel vreemd aan en valt weer in slaap, alsof er niets gebeurd is.

    Blijkbaar doet ze dit vaker en er is ook niets speciaal meer gebeurd, maar op dat moment had ik wel even kippenvel...


    Mhm?