• Ik ben momenteel bezig met het schrijven van een nieuwe story en ik twijfel tussen twee namen Holly en Olivia.
    Het is een HP verhaal en dan vooral Draco Malfoy. (death eater metname)
    Welke naam vinden jullie beter?
    Als jullie een betere naam weten mag je het ook zeggen (:

    De FC voor het meisje is by the way Barbara Palvin

    weet niet of het hier goed staat


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Persoonlijk vind ik Olivia mooi of Kendra.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Zelf heb ik een afkeer gege Olivia, ik vind het een enorme kakkernam. Bij Holly zje ik dan een heel schattig meisje voor me. Maar de naam Kendra van hierbove is ook wel een leuke naam, dan denk ik wel aan zo'n stoere meid eigenlijk.
    ik zou bovenal niet alleen kijken welke naam je leuk vind, maar ook wat voor een persoon je erbij op wilt stellen. Kijk of de naam bij de persoon past


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik zie Olivia juist eerder als een artistiek meisje. Het gaat denk ik eerder om hoe jij zelf ziet bij wat voor persoon het is. Iedereen heeft daar anderen gedachten bij.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sacramental schreef:
    Ik zie Olivia juist eerder als een artistiek meisje. Het gaat denk ik eerder om hoe jij zelf ziet bij wat voor persoon het is. Iedereen heeft daar anderen gedachten bij.


    Klopt, ik gaf ook alleen een voorbeeld over wat ik bij namen denk. Maar idd iedereen heeft daar een eigen mening over.


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Olivia. Gewoon omdat ik Holly geen leuke naam vind.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Kendra, maar omdat dat geen optie is, kies ik voor Olivia.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Naevia schreef:
    Kendra, maar omdat dat geen optie is, kies ik voor Olivia.


    -

    Ik ga dan denk ik toch voor Kendra,
    Bedankt iedereen voor het reageren (:


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    CaptainKush schreef:
    Ik ga dan denk ik toch voor Kendra,
    Bedankt iedereen voor het reageren (:

    Mhihi. ^^


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Holly.


    Alleen maar tranen van geluk