• Storybrooke, wie kent het niet. Een stad vol met sprookjesfiguren die een tijd niet hebben geweten wie ze waren en waarom ze in de echte wereld leefden. Ze zochten het uit, kwamen erachter en besloten terug te keren naar de sprookjeswereld. Hier was echter een ander probleem. Verschillende figuren schenen achtergebleven kinderen te hebben. De kinderen zelf weten hier niets van. Maar wanneer de sprookjesfiguren de sprookjeswereld in komen herinneren zij het zich. Alleen waar hun kinderen zijn, dat weten ze niet. Wat ze wel weten is dat ze hun kinderen heel graag willen ontmoeten na zo een lange tijd.
    Zullen ze hun kinderen herinneren aan het uiterlijk? Hoe reageren de kinderen? Dat is allemaal aan jullie!

    Dit is een ‘fanfictie’ en hierin kunnen verschillende relaties komen. Je hoeft de verhaallijn dus niet daadwerkelijk aan te houden o.i.d. Je bent vrij om te overleggen wie met wie een relatie heeft/had voordat ze het kind kregen.

    Rollen:

    Sprookjesfiguren:
    Hieronder een paar opties. Als jij er zelf een weet, roep het gerust!
    Kapitein Haak/Killian Jones:
    Peter Pan:
    Belle:
    Regina: Gereserveerd door Derek_Hale
    Red Riding hood:



    De kinderen van:
    Om verwarring te voorkomen is het misschien beter om eerst even te overleggen van welke ouders het kind is. Het is bijvoorbeeld mogelijk om een kind te hebben met een andere ouder.
    - Kind kapitein Haak: James Jones | 22 | KillianHook
    - Kind Peter Pan: Gereserveerd door CrushOnLuke
    -
    - Kind Red Riding hood: Gereserveerd door Asmodom
    - Kind Regina:Gereserveerd door Sempre
    - Kind Belle: Gereserveerd door MissMills
    -

    Invullijstje:
    Rol;
    Naam:
    Leeftijd:
    Ouder van/kind van:
    Innerlijk:
    Uiterlijk met foto:
    Woont bij: Dit is voor de kinderen, zodat we een beetje weten waar ze opgevangen zijn.
    Extra’s:


    Regels:
    - Maximaal twee rollen per persoon. Graag of een sprookjesfiguur en kind of een jongen en een meisje.
    - Houd de jongens en meiden gelijk. Wanneer er een overschot op komt moet ik een van de twee tijdelijk sluiten.
    - We volgen hier geen van alle verhaallijnen in welk sprookje dan ook. Relaties die al bestonden hoeven dus niet persé gebruikt te worden.
    - Minimaal 200 woorden. Een keer iets minder is geen probleem, maar als dit aanhoud dan word het vervelend en krijg je een waarschuwing.
    - Reserveringen blijven staan voor drie dagen vanaf de dag van reserveren.
    - Géén perfecte personages. Iedereen heeft gebreken.
    - Je bestuurd alleen je eigen personage. Dit is om irritatie en verwarring te voorkomen.
    - Alleen ik open nieuwe topics, tenzij anders aangegeven.
    - Wanneer je langer dan twee/drie dagen niet reageert zonder reden zal ik je een GB sturen. Wanneer je hier niet binnen één dan op reageert dan stuur ik je nog een laatste kans, en dan lig je uit het RPG.
    - Plezier hebben is wel een grote regel hier. Dus we kraken elkaar NIET af!
    Praattopic

    [ bericht aangepast op 18 sep 2014 - 17:02 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Haha, ik herken mezelf niet x'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mag ik de dochter van repelsteeltje? ik neem ook nog wel een mannelijke rol maar moet nog even bedenken welke.

    Luna2013 schreef:
    Mag ik de dochter van repelsteeltje? ik neem ook nog wel een mannelijke rol maar moet nog even bedenken welke.


    Ik wil liever toch echt eerst nog even een mannelijk iemand.

    Het is ook mogelijk om de sprookjesfiguren te nemen hé. Anders moet ik een stop op de kinderen zetten tot de sprookjesfiguren van wie de kinderen zijn, zijn gereserveerd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Rumpelstiltskin schreef:
    Ja zoiets (:
    Jonger mag ook natuurlijk ^^


    Ohhh mijn fout. Ik dacht dat het ging om kinderen als in kinderen van 5 tot 10. En dat zijn niet mijn soort RPG's dus daarom vroeg ik het even haha. Nee, awesome dit! (:


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik heb even een vraagje. Kan iemand mij feedback geven over James?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Als ik dan een sprookjesfiguur neem een mannelijke is het dan handig dat ik dan een naam waarvan er al een kind van is gereserveerd of maakt dat niet zoveel uit?

    Luna2013 schreef:
    Als ik dan een sprookjesfiguur neem een mannelijke is het dan handig dat ik dan een naam waarvan er al een kind van is gereserveerd of maakt dat niet zoveel uit?


    Op dit moment liever wel, omdat we niet weten of er dan kinderen voor dat figuur komen. De lijst die er nu staat is de lijst van wie er ook kinderen zijn op het moment ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Rol; Kind van


    Naam:
    Lilith Mills, hoewel ze geen idee heeft dat Mills haar achternaam is.
    Leeftijd:
    20 jaar jong.
    Ouder van/kind van:
    Dochter van Regina
    Innerlijk:
    De roos, een prachtige bloem, maar voor velen houdt het daarbij dan ook op. Voor Lilith betekend een roos meer dan dat. Zij ziet er onschuld, vrouwelijkheid en bedrog in. Ze houdt van rozen, van de mooie, sierlijke bladeren en de doorn's die de bloem gevaarlijk maken. Eigenlijk is het een andere verwoording voor Lilith zelf. Zo onschuldig als ze eruit ziet, zo gevaarlijk is ze wanneer het er echt op aan komt. Ze lijkt overal een messcherp antwoord op te weten en is niet bang om haar mening te verkondigen. Geïnspireerd door de natuur gaat Lilith door het leven. Zo is ze vaak in het bos te vinden, waar ze slechts tegen een boom aan gaat zitten om vervolgens in haar gedachten te verdrinken.
    Lilith is een bijzonder meisje, even mysterieus als het aantal sterren aan de hemel. Ze is rustig, maar niet verlegen. Ze zal haar mening niet voor zich houden, maar ze zal evenmin uit haar vel zal springen bij een ruzie. Eigenlijk zit ze overal er een beetje tussen in. Wat wel vast staat is dat ze een levensgenieter is, ze houdt ervan om leuke dingen te doen met haar vrienden, maar ze kan zich daarnaast ook prima alleen vermaken. Het is niet moeilijk om met Lilith bevriend te raken, het enige wat je hoeft te doen is haar te laten lachen. Het is echter lastiger om aan haar goede kant te komen wanneer je het een keer hebt verpest, ze kan een enorme wrok tegen mensen koesteren en is wat dat betreft onvergeeflijk. Lilith kan ontzettend snel jaloers worden en ze heeft daarnaast ook een hekel aan leugens.
    Lilith is niet een, twee, drie te begrijpen, je zult er de tijd voor moeten nemen en moeten beseffen dat je nooit al haar geheimen zult kunnen ontrafelen. Want ze heeft veel geheimen over haar verleden, haar heden en haar angst voor de toekomst.
    Uiterlijk met foto:
    Lilith heeft donkerbruin haar dat tot onder haar schouderbladen komt. Ze is ongeveer 1.75 lang en ze heeft een gebruinde huidskleur. Wat het meeste opvalt aan Lilith zijn haar felblauwe ogen die afsteken tegen haar huid-en haarkleur. Haar kleding bestaat meestal uit lange, zwierige rokken en ze heeft ook vaak meerdere rinkelende armbanden om haar polsen zitten.
    Woont bij:
    Lilith heeft tot haar 18de altijd in het landgoed geleefd waar ze ook in geboren was. Het paste echter niet bij Lilith's karakter om daar de rest van haar leven weg te kwijnen en ze besloot ervan door te gaan. Nu woont ze in een dorpje aan zee, waar ze een eigen winkeltje heeft waarin ze zelf gemaakte kleding verkoopt. Niemand in het dorp weet waar ze vandaan komt.
    Extra’s:

    [ bericht aangepast op 18 sep 2014 - 13:53 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Rumpelstiltskin schreef:
    Ik heb even een vraagje. Kan iemand mij feedback geven over James?


    Ik vind hem leuk ^^ Het enige vreemde vond ik dat hij aan de ene kant niet goed te doorgronden is, maar aan de andere kant wel altijd zegt wat hij vindt. Dat maakt hem mysterieus en onwijs duidelijk tegelijk, maar dat kan aan mij liggen. Verder lijkt het mij een prima rol. Niet super lang, maar er staat genoeg informatie in.


    Happy Birthday my Potter!

    Asmodom schreef:
    (...)

    Ik vind hem leuk ^^ Het enige vreemde vond ik dat hij aan de ene kant niet goed te doorgronden is, maar aan de andere kant wel altijd zegt wat hij vindt. Dat maakt hem mysterieus en onwijs duidelijk tegelijk, maar dat kan aan mij liggen. Verder lijkt het mij een prima rol. Niet super lang, maar er staat genoeg informatie in.


    Haha klopt ik wist totaal niet wat ik moest doen. Als ik meer weet komt dat er natuur lijk.

    Over die twee eigenschappen; Hij is moeilijk te doorgronden omdat hij niets over zichzelf verteld aan andere. Weinig tot niets dan. Maar als hij zich ergens aan ergert of iets in die richting dan zegt hij dit ook gewoon. Snap je?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Rumpelstiltskin schreef:
    (...)

    Haha klopt ik wist totaal niet wat ik moest doen. Als ik meer weet komt dat er natuur lijk.

    Over die twee eigenschappen; Hij is moeilijk te doorgronden omdat hij niets over zichzelf verteld aan andere. Weinig tot niets dan. Maar als hij zich ergens aan ergert of iets in die richting dan zegt hij dit ook gewoon. Snap je?


    Jup, ik snap het wel, alleen zoals het nu in je rol staat, is het tegenstrijdig. Ik zou zeggen, zet dit erbij of formuleer het anders en je hebt de perfecte James c;


    Happy Birthday my Potter!

    Asmodom schreef:
    (...)

    Jup, ik snap het wel, alleen zoals het nu in je rol staat, is het tegenstrijdig. Ik zou zeggen, zet dit erbij of formuleer het anders en je hebt de perfecte James c;


    Hmm, dan moet ik maar even gaan verzinnen hoe ik dat ga formuleren hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Rol; Zoon
    Naam: Max Pan, al weet hij niet dat Pan zijn achternaam is.
    Leeftijd: 17 jaar
    Ouder van/kind van: Peter Pan
    Innerlijk: Rustig - Avontuurlijk - op zichzelf - beschermend.
    Rustig;
    Max is over het algemeen een rustige jongen. Hij trekt zich niet zo veel van de mensen om zich heen aan. Vinden anderen hem niet aardig? Oke, moeten ze zelf weten. Voordeel daarvan is dat Max zich rustig kan houden, zodat anderen niet snel door hebben of hij boos is of niet. Hij laat niet snel zien als hij gekwetst is, maar dat kan ook in zijn nadeel werken. Hij toont zijn grenzen niet, dus mensen gaan er gemakkelijk overheen.

    Avontuurlijk
    Ook al is Max rustig, hij zal nooit zijn neus optrekken voor een avontuur. Als hij echt in actie komt is hij ineens veel opener. Maar soms wordt hij roekeloos en gaat over zijn eigen grenzen zonder dat hij dat door heeft.

    Op zichzelf
    Max is niet een persoon dat veel over zichzelf praat. Hij kan goed luisteren naar verhalen van anderen, maar zodra zij iets persoonlijks aan hem vragen, slaat hij dicht. Max heeft ook niet altijd gezeldschap nodig. Hij heeft wel vrienden, vaak, maar loopt ook wel vaak van hen weg. Omdat hij dan gewoon alleen wil zijn.

    Beschermend
    Als Max je eenmaal als vriend ziet, zal hij wel alles doen om je te beschermen. Of dat nou tegen een gevaarlijk monster is, of alleen maar tegen een pestkop; hij zal er voor je zijn. Hij zal voor je door het vuur gaan. Aan de andere kant, dat betekend dus dat hij je vertrouwt. Schaadt je dat vertrouwen, dan ben je hem kwijt. Voor goed.
    Uiterlijk met foto:


    Woont bij:
    Extra’s:

    Wordt afgemaakt.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2014 - 14:19 ]


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Oke door een aantal problemen is Rumpelstiltskin nu al weer veranderd en deze is nu KillianHook


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    KillianHook schreef:
    Oke door een aantal problemen is Rumpelstiltskin nu al weer veranderd en deze is nu KillianHook


    Problemen?


    When time and life shook hands and said goodbye.