• Gebaseerd op deze - geweldige - video.
    Wat zouden jullie doen als er een extra dag in de week was?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik zal de video vanmiddag kijken en een reactie gven


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Ik zal de video vanmiddag kijken en een reactie gven


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Pff.. nog een dag.
    Ik hoop dan wel dat het een extra dag weekend is! Want nog een dag extra school heb ik geen zin in ^^
    Maar ik zou niet weten wat ik met een dag extra zou moeten. Misschien een paar extra uur inplannen om te schrijven?
    Of echt leuke dingen gaan doen met vriendinnen etc.. Maar zo druk ben ik niet, dus het zal vooral een extra dag vervelen worden ben ik bang :')


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik heb de video nog niet bekeken maar als het in het weekend is ben ik heel blij, want ik kom echt tijd te kort.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mooie video. Ik neem aan/hoop dat het moraal is dat je de dingen die je allemaal wilt doen op die extra dag elke dag doet. Wie heeft er een extra dag nodig, wanneer je al die dingen iedere dag zou kunnen doen?
    'Ik heb tijd te kort' is zo'n bullshit. Je vult je tijd zelf in. Je hebt zelf deels in de hand wat je er mee doet.

    Anyway, een extra dag in de week zou voor mij dus weinig verschil maken. Iedere dag bekijk ik weer wat ik kan doen. De ene dag slaap je uit, de andere sta je vroeg op om te sporten en weer een andere dag neem je de tijd je oma te bezoeken.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2014 - 12:36 ]


    You are beautiful, you are love.

    FonQ schreef:
    Ik heb de video nog niet bekeken maar als het in het weekend is ben ik heel blij, want ik kom echt tijd te kort.

    Ja, het moet sowieso een dag in het weekend zijn anders heb ik er zelf ook niet echt behoefte aan.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.