• "You are the most disgusting looking person i've ever seen in my life, i can't believe something as ugly as you is coming to a place for people who are trying to eat. I can't believe you expect me to bring you food and you are going to eat it, i don't know how you are going to eat it, probably like a pig. I won't serve you, i don't even know if you are a human being. I thought people like you we're supposed to die at brith." Dat waren de woorden die mijn leven veranderde. Ik keek naar mijn vriend Art die volgens de serveerster onmenselijk was alleen maar omdat hij niet normaal leek in haar ogen. Richard die erbij zat kon zijn oren niet geloven."Just leave, before i call the cops." Vanbinnen begon ik te koken, waarom? "Call them." zei ik terwijl ik naar Art keek die een high-five gaf aan Richard. We waren later die avond gearresteerd voor het overtreden van een 'lelijke wet.'
    Ik wist dat dit niet kon en ik zou hier verandering in gaan brengen hoe dan ook!






    © DrMasters

    Alternatief op mijn story: Music Within

    Verhaal is geschreven in het Nederlands

    Richard Pimentel & Art Honeyman hebben bestaan

    Sophia Livingston bestaat niet, zij is een fictief karakter


    [ bericht aangepast op 18 sep 2014 - 20:46 ]

    [ bericht aangepast op 18 sep 2014 - 20:48 ]

    Mooi geschreven meid! Daarbij vind ik je eigen gemaakte foto cover echt helemaal geweldig!! Creatieveling :) :)!

    buffyxangell schreef:
    Mooi geschreven meid! Daarbij vind ik je eigen gemaakte foto cover echt helemaal geweldig!! Creatieveling :) :)!



    Awww dankje! Ik heb mijn best gedaan op de cover ja!