• Ergens buiten New York, in Amerika, staat de Williams High School. Op een dag krijgt de school er eindelijk weer nieuwe leerlingen bij. Als de leerlingen eenmaal hun eerste schooldag achter de rug hebben blijkt dat ze de school helemaal niet normaal is, want de hele school zit vol met Shape-Shifters. Ook komen de leerlingen erachter dat ze door de school uitgekozen zijn omdat ze zelf ook Shape-Shifters zijn. Natuurlijk brengt dit een hoop lol en chaos met zich mee maar toch hebben de nieuwe leerlingen er moeite mee om het niet te vertellen aan de normale mensen buiten de school. Alles voor de leerlingen is nieuw, maar ze krijgen hulp met het veranderen in het dier maar krijgen ook de kennis die ze nodig hebben om te weten wat je wel en niet moet doen als je een Shape-Shifter bent. Kortom, dit is een groot avontuur voor de nieuwe leerlingen, want ze krijgen een fantastische schooltijd die ze niet snel vergeten.


    Rollen:

    Meisjes: Er is een stop op vrouwelijke personages
    - Catriona 'Cat' April Woods || Thaluke || Kat || 1.1
    -Gereserveerd voor Fireprooff || Fennek
    - Skylar 'Sky' Demi Elliot || Cogitationes || Husky || 1.5
    - Loek Lea Birney || AsshiexIrwin || Rode Panda || 1.2
    - Lavine Adeline Marchon || Banshees || Lynx || 1.4
    - Yeva "Yva, Yv" Gray || Risu || Jaguar || 1.7
    - Chessa Kisha Akimov || Memaze || Wallaby || 1.3
    - Zoe Roth || suzannabandana || Woelmuis || 1.3
    -Gereserveerd voor Raccoon || Anaconda || 1.11
    -Gereserveerd voor Levinia || Vlinder
    -Gereserveerd voor Torquay || Havik || 1.20
    -Gereserveerd voor Mashtonx
    -
    -
    -


    Jongens:
    - Riley Luke McMahon Luke_Pinguin || Vos || 1.5
    - James Robert McMahon || Luke_Pinguin || Wolf || 1.4
    - Floyd Michael Bradley || MikeyClifford || Tijger || 1.17
    - David Sam Elliot || Cogitationes || Poema || 1.5
    - Mason Logan Dashner || Raccoon || Wasbeer || 1.6
    - Ace Matthew Bradley || MikeyClifford || Cheetah || 1.18
    - Taylor Navid O'Neill || Mashtonx || Jakhals || 1.6
    - Blake Emanuel Alvaro || Torquay || Grizzlybeer || 1.12
    -Gereserveerd voor Dakruon || 1.11
    - Jonathan 'John' Prince || x Diamonds || Hert || 1.14
    - Jared Ashton Jackson || Thaluke || Herdershond || 1.12
    -
    -


    Leraren: Vol!
    - Julliette Amanda Lockhart || Thaluke || Arend || Frans en Zwaardvechten || 1.3
    - Anthony Ben Cumberton || Asshiexirwin || Afrikaanse Wilde Hond || Hardlopen en Geschiedenis || 1.8
    -Gereserveerd voor Luke_Pinguin || Zwarte Panter || Shape-Shifting en Zwemmen
    - Kaylee Victoria Deyes || Autumnafi || Eekhoorn || Dans en Muziek || 1.12
    - Cecile Martens || Memaze || Stokstaartje || Drama en Speerwerpen || 1.12
    - Isaac Louis Devlin || Penny || Egel || Biologie en Verzorging || 1.15



    Invullen Leerling:
    Naam:
    Leeftijd: (16 t/m 20)
    Jaar:
    Dier:
    Uiterlijk: (Graag met foto)
    Innerlijk:
    Keuzevakken: (Het liefst 3 of 2)
    Extra:



    Invullen Leraar:
    Naam:
    Leeftijd: (Vanaf 25 jaar)
    Les(sen):
    Uiterlijk: (Graag met foto)
    Innerlijk:
    Dier:
    Extra:



    School Regels:
    1. We behandelen elkaar met respect.
    2. We blijven van elkaars spullen af.
    3. We pesten elkaar niet, elke Shape-Shifter is gelijk.
    4. Je deelt een kamer met één iemand of meerdere, zonder tegenstribbelen!
    5. Je mag altijd oefenen met je Shape-Shifting maar zorg dat je anderen niet stoort.
    6. Je hebt je eigen kluisje om je spullen op te ruimen, dus je laat boeken niet slingeren in je kamer behalve als je moet leren.
    7. Je accepteert het dier waar je in kan veranderen, en wees dus niet teleurgesteld als je dit dier niet leuk vind, het is aan jou toegewezen.
    8. Je laat de dierlijke instincten jezelf niet overnemen want dan raak je volledig de controle over jezelf kwijt.
    9. Je krijgt een bepaalde badge op je shirt die je ook moet blijven dragen want dan kan iedereen zien in welk dier jij kan Shape-Shiften, omdat op de badge het dier staat waar jij in kan veranderen.
    10. Er is geen schooluniform maar de badge moet je elke dag op hebben.


    RPG Regels:
    - Minimaal 200 woorden, iedereen heeft wel eens een mindere dag maar laat het niet te vaak gebeuren.
    - OOC graag aangeven met de volgende haakjes, [] {} () of - -.
    -16+ mag maar graag in een spoiler.
    - Houd het graag realistisch. Een relatie kan niet al ontstaan in 1 dag. De leerlingen kunnen trouwens al wel in het dier veranderen dus dat is wel realistisch.
    - Geen perfecte personages.
    - Reserveringen blijven 72 uur (drie dagen) staan, en je rol telt pas als die helemaal af is.
    - Als je een week niet hebt gereageerd en je hebt niet gezegd waarom, lig je er zonder pardon uit.
    - Gelieve geen andere personages besturen, als je toestemming hebt van diegene mag het wel.
    - Je mag 3 personages.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Topics worden alleen geopend door Luke_Pinguin of Thaluke.
    - En de belangrijkste regel: Have fun!



    Info over de lessen:

    De vakken:

    Verplichte lessen:
    ~ Geschiedenis.
    ~ Shape-Shifting.
    ~ Dansen.
    ~ Frans.
    ~ Drama.
    ~ Biologie.

    Keuzevakken:
    ~ Speerwerpen.
    ~ Muziek.
    ~ Verzorging.
    ~ Hardlopen.
    ~ Zwaardvechten.
    ~ Zwemmen.



    Met behulp van de fantastische Noa (Thaluke).


    Het begin:

    Alle studenten en leraren worden wakker in hun dieren of mensen vorm. Ze kleden zich aan, verzorgen zich en gaan dan richting de kantine om wat te eten. De ene zoekt wat vrienden op, de andere zit alleen, als je maar in de kantine bent. Als iedereen zich in de kantine bevind gaat de bel en kan iedereen naar zijn of haar eerste les.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2014 - 18:02 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    (Mt)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    MT, ik ga nu schrijven mensen. Eindelijk al mijn energie kwijt :Y)


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    §MT, ik ben serieus dood op.§


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Yeva "Yva, Yv" Gray.
    Ik open mijn ogen en gaap even. Een nieuwe dag op de Williams High School, als een Shape-Shifter die in een jaguar kan veranderen. Super.
    Ik ga rechtop zitten en strek me even uit, waarna ik de dekens van me afsla. Ik sta op en loop naar de lichtknop, waarna ik hem indruk en het licht van de kamer aangaat. "Opstaan, sleeping beauties. Nieuwe dag aangebroken." Zeg ik slaperig. Ik gaap nog even en loop dan naar de kleerkast naast mijn bed. Ik trek de deur open en pluk mijn NewYorkYankees pet van de bovenste plank, een wit hemd met de Amerikaanse vlag erop, mijn blauwe spijkerbroek en mijn Adidas gympen uit de kast. Ik kleed me om met mijn rug naar mijn kamergenoten en als ik mijn kleren aan heb, zet ik mijn pet achterstevoren op mijn hoofd. Aan mijn haar hoefde ik tenslotte toch niks te doen. Het zat altijd hetzelfde.
    Ik laat mijn voeten in mijn gympen glijden en sta op. Ik loop naar de kleine badkamer die aan onze kamer is bevestigd en loop naar de wasbak, waar een spiegel boven is bevestigd. Ik pak mijn button met een jaguar erop uit het kastje onder de wasbak en bevestig hem op mijn hemd. Nu kon iedereen zien dat ik in een jaguar kon veranderen. Jippie-ja-jee.
    Nadat ik een laagje mascara op mijn wimpers heb gedaan loop ik het badkamertje uit. "Ik ben in de kantine, voor als jullie me zoeken." Groet ik mijn kamergenoten, waarna ik de deur uitloop en de trap afloop richting de kantine. De kantine-juffrouw waarvan ik de naam nooit onthoudt staat al achter de glazen vitrines om ons van dat gore kantine-voedsel te geven als ontbijt. Weetjewel.
    Ik loop ernaartoe en pak een blad van de stapel, met mijn rug naar de ingang HINT VOOR PINGUINMENSJE, waarna er een dikke plak omelet met bacon op mijn bord wordt gesmeten. Wat waren ze hier toch netjes.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    [MT]


    May the odds be ever in your favour...

    [Mon Topieks]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [mijn topics]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    {Mon Topieks}


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    [MT ^^]


    I'm confusing, but also confused. Take it easy on me please :$$

    [MT]

    James Robert McMahon || Bruine Wolf



    Langzaam open ik mijn ogen en ik draai me mopperig om. ''Ik wil nog niet opstaan.'' brom ik in mijn kussen en ik hef mijn hoofd en kijk over mijn schouder naar mijn kamergenoten die allebei nog sliepen. Ik ga rechtop zitten en gooi de zijdezachte dekens van mezelf af, ik rek mezelf uitgebreid uit waardoor een gaap mijn mond verliet. Ik sla mijn benen over de bedrand en dan sta ik wankelend op. Ik schuif de kledingkast open en gooi een blouse met een spijkerbroek en mijn zwarte vans uit de kast die op mijn bed neerkomen. Mijn handen zoeken naar een beanie maar ik zie geen enkele. Riley had zeker weer mijn kledingkast geplunderd en mijn beanie's gestolen. Ik deed teleurgesteld de kast dicht en wandelde rustig naar de wasbak die ik een beetje wazig zag. Ik snelde terug naar mijn nachtkastje en pakte mijn bril ervan af en zette die op mijn neus. Veel beter. Ik deed mijn tweede poging om even naar de wasbak te lopen en een koud washandje over mijn gezicht te halen. Ik greep de kleding en schoenen van mijn bed af en kleedde mezelf om. Na mijn haar in een kuif gezet te hebben en mijn bril heb verwisseld voor mijn lenzen loop ik tevreden de kamer uit. Als ik de trap ben afgegaan en ik me in de kantine bevind zoeken mijn ogen meteen naar Yva. Blij merk ik haar op bij de vitrines vol vies voedsel en ik loop er enthousiast naar toe. Ik pak een dienblad en ga achter haar staan, ik schuif mijn handen voor haar ogen en ik glimlach. ''Wie ben ik?'' vraag ik grinnikend en een grote grijns vormt zich op mijn gezicht.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2014 - 16:54 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Mt?



    Chessa Kisha Akimov ~ Wallaby

    Toen mijn wekker afging vielen er al een zwak licht tussen de gordijnen door. Ik rolde mezelf nog één keer om nadat ik kort mijn ogen had geopend om een blik op de wekker te werpen. Ik bedrukte mijn oren met het kussen dat ik in mijn slaap op de grond had gegooid in de hoop dat het gepiep van de wekker zou ophouden. Ik rook aan de heerlijke geur van de satijnen kussensloop die ik er zelf omheen had getrokken. Satijn was goed voor je haar en was zó lekker zacht dat ik het satijnen kussensloop wel moest kopen toen ik het zag liggen in de winkel. Ik was geen asociaal persoon dus besloot uiteindelijk maar de stekker van de wekker uit het stopcontact te trekken, zodat mijn kamergenoten niet wakker zouden worden. Ik schoof de deken van me af en rilde toen ik de kou voelde. Ik sliep het liefst in mijn ondergoed omdat de pyjamabroekjes altijd vervelend gingen zitten wanneer ik teveel draaide. Het enige nadeel daarvan was dat ik het dan toch verrekte koud had de volgende ochtend. Onder mijn kussen lag de kledij die ik de avond ervoor had uitgekozen. Met tegenzin trok ik mijn gedetailleerde trui én lichtblauwe broek aan. Ik verzorgde mezelf en zorgde ervoor dat ik voor de dag kon komen zonder teveel moeite te doen. Zo vroeg in de morgen kon dat me even niks schelen. Ik propte mijn voeten in de geveterde donkerbruine leren oxfords en zei mijn kamergenoten gedag toen ik de kamer uit stapte. Ik was niet van de gesprekjes als ik net wakker was. Sloffend sleepte ik mezelf naar de kantine waar ik Yva zag zitten met haar vriend. Ik wou haar niet storen, dus ging iets van de twee vandaan zitten en haalde mijn drinkyoghurt uit de zwarte tas die ik bij me droeg en dronk deze leeg. Ik had altijd moeite met eten in de ochtend en drinkyoghurt kreeg je makkelijk naar binnen.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2014 - 16:33 ]


    Ludovico Einaudi

    Yeva "Yva, Yv" Gray || Jaguar || Klas 2A.
    Ik schrik als ik opeens twee handen voor mijn ogen voel en iemand "Wie ben ik?" hoor grinniken. Meteen neem ik mijn jaguargedaante aan en draai me om, waarna ik waarschuwend en dreigend naar de persoon achter me grom, zoals alleen een echte jaguar dat kan. Als ik goed kijk zie ik dat het James is, mijn vriendje waar ik zielsveel om geef.
    Meteen kalmeer ik als ik zijn lieve gezicht zie en doe ik een paar stappen achteruit. Als ik uiteindelijk tegen de onderkant van de vitrines opbots merk ik dat ik nog steeds in mijn jaguargedaante zit, waarna ik terugverander in mezelf. "James.. Je weet dat ik niet tegen plotselinge aanrakingen kan." Zeg ik, maar ik weet er een kleine glimlach bij te krijgen. Ik sla mijn armen om hem heen en nestel mijn gezicht in zijn blouse. "Ja, mevrouw, vandaag nog alsjeblieft." Hoor ik de chagrijnige kantinedame zeggen die nog wat prut om mijn bord wil kwakken, maar waar ik niet bijsta. Ik laat James los en glimlach even naar hem, waarna ik naar mijn dienblad loop en doorschuif naar de volgende chagrijnige juffrouw.
    Ze kwakt wat misvormde pannenkoeken - waarvan ik nog niet eens zeker wist of het wel pannenkoeken waren - op mijn bord en zegt dan dat ik heel vlug moet wegwezen, wil ik geen corvee krijgen. Als afscheid kijk ik haar met een lelijk gezicht na, en ga dan aan een kantinetafel zitten, waarna ik met mijn vork wat in mijn omelet prikte. Sinds wanneer was een omelet groen?..


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    James Robert McMahon || Bruine Wolf



    Ik schrik lichtjes als Yva verandert in haar jaguargedaante waarna ze dreigend gromt en zich om draait. Als ze mij ziet kalmeert ze onmiddellijk en botst onhandig tegen de vitrine aan als ze achteruit loopt. Ze verandert weer terug in haar normale gedaante en kijkt me aan met een kleine glimlach op haar gezicht. ''James.. Je weet dat ik niet tegen plotselinge aanrakingen kan.'' zegt ze en ik grinnik waarna ze haar aan armen om me heen slaat en haar gezicht verbergt in mijn blouse. We worden verstoord door een boze kantinevrouw die iets waarschuwends tegen Yva zegt. Ik pak mijn dienblad en krijg daar hetzelfde eten op gekwakt als dat van Yva. Met een vies gezicht kijk ik ernaar maar ik besluit er niks van te zeggen. Als ik klaar ben bij de kantinedames loop ik met het dienblad in mijn handen naar Yva toe die aan tafel zit en op mij lijkt te wachten. ''Ugh, dat voedsel dat ze ons voor zetten is niet weg te krijgen.'' zeg ik en ik ga aan tafel zitten. Ik por met mijn vinger in het stuk brood dat lijkt in te zakken en ik haal het er verbaasd en argwanend vandaan. ''Trouwens Yv, als je na schooltijd niks te doen hebt, zou je dan misschien met me een wandeling maken in het bos in onze dierenvorm?'' vraag ik en ik voel mijn wangen weer rood worden. Beschaamd kijk ik naar beneden en wacht ik op haar antwoord af.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2014 - 20:43 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Yeva "Yva, Yv" Gray || Jaguar || Klas 2A.
    James komt naast me zitten en een kleine glimlach verschijnt op mijn gezicht als ik hoor wat hij zegt. "Ugh, dat voedsel dat ze ons voor zetten is niet weg te krijgen." "Als je het überhaupt voedsel kunt noemen." Antwoord ik hem. "Ik bedoel, zeg nou zelf, sinds wanneer is een omelet in hemelsnaam groen?" Het laatste zei ik expres extra hard, zodat de kantine-dame het zou horen. "Dat hoorde ik mevrouw Gray!" Antwoord ze pissig. "Was ook niet de bedoeling hoor, topkok." Antwoord ik, waarna ik maar niet meer naar haar kijk.
    "Trouwens Yv, als je na schooltijd niks te doen hebt, zou je dan misschien met me een wandeling maken in het bos in onze dierenvorm?" Vraagt hij blozend, waarvan ik warm word vanbinnen. Hij is altijd zo schattig als hij me mee uit vraagd. "Natuurlijk wil ik dat, kleine weerwolf van me." Ik por hem in zijn zij en leg dan mijn hoofd op zijn schouder. "James, weet je al dat ik van je hou en je nooit meer kwijt wil?" Zeg ik lachend. Ik kijk omhoog in zijn mosgroene kijkers en ik glimlach liefjes naar hem. Hij betekende zoveel voor me.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either