• Beste users,

    Het is bij ons, de moderators, duidelijk geworden dat er een technische fout is geweest in de database. Oude namen werden opgeslagen met een maximum lengte van 12 karakters. Alles daarboven werd afgekapt. Daarom herkent die de naam niet op het moment dat iemand de oude naam in zou willen stellen. Hierdoor zijn sommige mensen hun oude usernaam van 15 tekens kwijt.

    De users waarbij dit het geval is, kunnen gerust bij een moderator aankloppen. Zij zal dan proberen om je zo snel mogelijk te helpen. Wij geven je dan de mogelijkheid om je oude usernaam weer te claimen en als je graag hebt dat je meteen hierna weer naar jouw huidige usernaam terug kan veranderen, dan is dit ook mogelijk.

    Voor de users die hun usernaam nu kwijt zijn omdat het in de tussentijd al door een andere user is geclaimd, hebben we op het moment nog geen oplossing. Wij hopen snel een antwoord van Rutger te krijgen.

    Als er nog andere vragen zijn, kunnen die in dit topic gesteld worden.

    Met vriendelijke groeten,
    De moderators


    -

    Ik heb er geen last van maar fijn dat er wel zo goed geregeld word=3


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Superfijn. Zelf wil wel graag weer de username FaultInOurStars claimen

    Geregeld door Aldea.

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 sep 2014 - 19:47 ]


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    IrishNialler schreef:
    Ik heb er geen last van maar fijn dat er wel zo goed geregeld word=3


    Queer zijn is gewoon alles

    IrishNialler schreef:
    Ik heb er geen last van maar fijn dat er wel zo goed geregeld word=3


    wat was dit ookalweer

    IrishNialler schreef:
    Ik heb er geen last van maar fijn dat er wel zo goed geregeld word=3


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Fijn dat jullie dit kunnen oplossen - in elk geval voor een deel.
    Ik zal nog even braaf wachten op Rutger. ;D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Goed dat jullie het zo snel kunnen oplossen & jullie het zo goed regelen. Ik heb zover ik weet geen usernames met 15 tekens dus ik heb er geen last van.


    Some people are art and do art at the same time

    Mijn naam is op dit moment langer dan 12 tekens en ik wil hem komende week veranderen, moet ik dan ook nog vragen om deze terug te claimen of geldt het alleen voor namen die niet meer in gebruik waren?


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik heb nog usernames van de oude regeling van tussen 3 en 12 tekens en niets een username tussen 3 en 15 tekens, dus ik zit, gelukkig, buiten de gevarenzone. Of begrijp ik het nu verkeerd?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Renkinjutsushi schreef:
    Mijn naam is op dit moment langer dan 12 tekens en ik wil hem komende week veranderen, moet ik dan ook nog vragen om deze terug te claimen of geldt het alleen voor namen die niet meer in gebruik waren?


    Hier ben ik niet zeker van, aangezien je username wel beschikbaar lijkt te zijn als ik mijn username in die van jou zou veranderen. Ik raad je aan om voor de zekerheid toch een berichtje naar een moderator te sturen, want we kunnen beter het zekere voor het onzekere nemen. (:

    Puzzlette schreef:
    Ik heb nog usernames van de oude regeling van tussen 3 en 12 tekens en niets een username tussen 3 en 15 tekens, dus ik zit, gelukkig, buiten de gevarenzone. Of begrijp ik het nu verkeerd?


    Je begrijpt het helemaal. Alleen de usernames met meer dan 12 tekens vallen onder dit topic. ^^

    [ bericht aangepast op 19 sep 2014 - 23:18 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik zag dat iemand een oude username van mij had.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik wil eigenlijk weer ExpectoPatronum claimen.(:

    Geregeld door Aldea.

    [ bericht aangepast door een moderator op 20 sep 2014 - 0:24 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik wil SterekHalinski weer terug claimen (ik zie namelijk dat deze in mijn lijst met usernames die ik al gehad heb afgeknapt wordt).

    Maar ik wil mijn huidige username wel houden.


    Geregeld door Legare.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2014 - 11:18 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 20 sep 2014 - 11:40 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik zelf nog nooit zo'n lange username gehad, maar het is goed dat dit geregeld wordt (:


    Not all those who wander are lost.

    Ik kwam er van de week achter dat er iemand nu 'Ansel' als username heeft, terwijl ik die een aantal maanden/weken geleden al had (het staat ook in mijn lijst van oude usernames..)

    volgens mij is dit niet precies wat er wordt bedoelt met die lange usernames enzo, maar ik vind het wel een beetje vaag dat dit is gebeurd..

    [ bericht aangepast op 20 sep 2014 - 11:41 ]


    Geen reclame, please.