• Hey, eindelijk is netflix beschikbaar in België! Ik ben helemaal over men toeren heen en mag mij waarschijnlijk aboneren! Maar, vraag ik mij toch eerst af, is het met nederlandse ondertiteling? Anders aboneer ik me niet! En ze zeggen dat het de eerste maand gratis is, maar je moet toch 7,99 euro betalen?


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Dauth schreef:
    Als je Chrome hebt kun je de extensie "Hola" downloaden. Daarmee kun je ook naar de Amerikaanse Netflix gaan waar een stuk meer op staat *O*


    Ga ik eens proberen, weet je toevallig waar ik dat hola vandaan kan halen?


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !

    michellexoxo schreef:
    (...)

    Ga ik eens proberen, weet je toevallig waar ik dat hola vandaan kan halen?


    Gewoon hola better internet intypen, de chromestore en de firefoxstore hebben het beide.


    Your make-up is terrible

    Thanks ! ik ben een redelijke beginner in internet series kijken sorry ^^


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !

    Dauth schreef:
    Als je Chrome hebt kun je de extensie "Hola" downloaden. Daarmee kun je ook naar de Amerikaanse Netflix gaan waar een stuk meer op staat *O*


    Dit, maar dan gebruik ik de extensie "ProxMate". De Amerikaanse Netflix is echt ideaal, staat heel veel meer op. :Y)


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    De ondertiteling is denk ik gewoon Nederlands, maar ik woon zelf in Nederland dus ik kan het compleet fout hebben. Verder klopt het dat de eerste maand gratis is en na die maand betaal je gewoon 7,99 per maand. Ik moet alleen wel zeggen dat Netflix wel tegenvalt. Ik mis (zoals boven me al is gezegd) toch wel een paar series en ook een heleboel films die ik wil kijken staan er niet op.

    Dauth schreef:
    Als je Chrome hebt kun je de extensie "Hola" downloaden. Daarmee kun je ook naar de Amerikaanse Netflix gaan waar een stuk meer op staat *O*

    Je bent mijn held.

    Edit: geen van de series die ik zocht staan erin. (no_chears)
    Of ik moet het fout hebben gedaan, maar ik zou niet weten hoe.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2014 - 9:29 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Mijn tip:
    Popcorn time

    Dit programma heeft vrijwel alle series en films (en van series dan ook alle seizoenen) EN met nederlandse ondertiteling! <3
    Ik was eerst geabonneerd op Netflix maar dit vond ik persoonlijk zonde van mijn geld. Series staan er maar half op (enkel seizoen 1, of juist alleen seizoen 2, etc.). Daarnaast staan er ook weinig films op die mij interesseren.
    Natuurlijk is de eerst maand gratis uitproberen, dus dan kun je kijken of het wat is!

    BarkingTree schreef:
    Mijn tip:
    Popcorn time

    Dit programma heeft vrijwel alle series en films (en van series dan ook alle seizoenen) EN met nederlandse ondertiteling! <3
    Ik was eerst geabonneerd op Netflix maar dit vond ik persoonlijk zonde van mijn geld. Series staan er maar half op (enkel seizoen 1, of juist alleen seizoen 2, etc.). Daarnaast staan er ook weinig films op die mij interesseren.
    Natuurlijk is de eerst maand gratis uitproberen, dus dan kun je kijken of het wat is!


    Wauw, dat Popcorn ding is echt heaven. Zit daar geen addertje onder het gras? Maar een bepaald uur kijken ofzo? O.o


    Every villain is a hero in his own mind.

    Elladan schreef:
    (...)

    Wauw, dat Popcorn ding is echt heaven. Zit daar geen addertje onder het gras? Maar een bepaald uur kijken ofzo? O.o


    Nope, onbeperkt kijken ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Elladan schreef:
    (...)
    Je bent mijn held.

    Edit: geen van de series die ik zocht staan erin. (no_chears)
    Of ik moet het fout hebben gedaan, maar ik zou niet weten hoe.


    Heb je hem aangezet op de US en eens op de UK? Beiden hebben namelijk weer andere series.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Heb je hem aangezet op de US en eens op de UK? Beiden hebben namelijk weer andere series.


    Eh. Ik heb gewoon die extensie gedownload, dus het ziet ernaar uit dat ik het niet helemaal snap. :'D
    Maar nvm, ik ben echt helemaal in mijn nopjes met Popcorn Time. Daar zie ik echt álle series die ik wil zien plus allerlei films. En nu ben ik vreselijk blij. Dus bedankt voor dit topic en bedankt voor de tips. :'D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Elladan schreef:
    (...)

    Wauw, dat Popcorn ding is echt heaven. Zit daar geen addertje onder het gras? Maar een bepaald uur kijken ofzo? O.o
    He is illegaal. That's all.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)He is illegaal. That's all.


    Aah. Dus het wordt waarschijnlijk vroeg of laat wel weer uit de lucht gehaald. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Elladan schreef:
    (...)

    Aah. Dus het wordt waarschijnlijk vroeg of laat wel weer uit de lucht gehaald. :')


    Het is al een paar keer uit de lucht gehaald.


    Your make-up is terrible

    Ja, dat las ik al. Vandaar. :')


    Every villain is a hero in his own mind.