• Welkom bij Story of the Year 2018!


    Altijd al een boek willen schrijven? Dat kan! Story of the Year helpt je daarmee. Elk jaar heb je keus uit verschillende genres; dit jaar heb je de keus tussen twee thema's en je kan een leuke Quizlet-prijzen winnen. En dat niet alleen! Dit jaar is er een nieuwe categorie, waarin je kan schrijven: Fanfiction of the Year! (Naar het idee van Ringwraith.) Waar wacht je nog op? Werk een idee bij het bijbehorende thema uit en schrijf je in! Je mag voor FOTY en voor SOTY inschrijven.


    Waar vind ik de regels?
    De regels kan je vinden onder het kopje regels in de story Story of the Year 2018. Let op! Voor Story of the Year gelden iets andere regels dan voor Fanfiction of the Year.

    Waar kan ik terecht met vragen?
    Kijk eerst eens onder de F.A.Q. of je vraag nog niet eerder is gesteld. Is je vraag hiermee nog niet beantwoord contacteer dan Ledecky, Ristridin, Square, Klaar of Kingsleigh.
    Gelieve maar één persoon te contacteren met je vraag. Indien je geen antwoord binnen de drie dagen hebt, is het toegestaan om een nieuw bericht te sturen naar dezelfde of een andere persoon.

    Waar vind ik de winnaar van vorig jaar terug?
    Vorig jaar was Seasons de winnaar met haar story Aestival.
    (Archief)

    Wat valt er te winnen tijdens deze wedstrijd?
    Hoofdprijs
    • De winnaars krijgen 150 credits ter beloning van hun harde werk.
    • De winnaars hun story krijgt de titel 'Story van het Jaar' of de titel 'Fanfiction van het jaar'.
    • De winnaars mogen een nieuw thema kiezen voor de volgende editie.


    Troostprijs
    • Om jullie extra te motiveren wordt je story in de spotlight geplaatst bij het behalen van 20.000 – 30.000 – 40.000 woorden.
    • Daarnaast wordt de schrijver/schrijfster met het meest geschreven woorden per maand beloond met een kleine attentie.
    • Bij deelname, de mijlpaal van 20.000 woorden, de mijlpaal van 40.000 woorden (het minimumaantal) en het afronden van je story, wordt een badge uitgereikt ter ere van je inspanningen.
    • Iedere deelnemer die zijn story op tijd weet af te ronden, zal 50 credits krijgen.


    Hoe ziet mijn inzending er uit?
    - (Boekcover)
    - Korte samenvatting
    - Thema
    - SOTY of FOTY
    - Link naar geactiveerde story
    Voorbeeld:
    Catch me if you can is een verhaal geschreven door Square



    Marit is niet het type dat goed stil kan blijven zitten als er iets aan de hand is. Wanneer haar beste vriendin plotseling verdwijnt, grijpt ze iedere kans die ze krijgt om zich nuttig te maken met beide handen aan. Het is een beetje ongelukkig dat deze kans toevallig de vorm heeft van een wilde reis kriskras door Nederland en Duitsland in het gezelschap van een jongen die ze nauwelijks kent, maar ze is niet kieskeurig. Toch begint ze weer aan de wijsheid van haar eigen beslissingen te twijfelen zodra het lijkt alsof de Maltesers opraken - de heksen en demonen die ze tegenkomt dragen er daarna alleen nog maar toe bij dat ze zich steeds vaker afvraagt waar ze in vredesnaam aan is begonnen. Fantasyfilms zijn opeens een stuk minder betoverend als je er midden in zit.

    Genre: Fantasy


    Lees meer



                     
    OPOTY
    Thema zoektocht

    Elysa met Muren van IJs
    103550/125119 [21569 woorden geschreven]
    Pixielisje met Onbemand hart
    63311/79437 [16126 woorden geschreven]
    SonOfGondor met Selkie
    25423/44676 [19253 woorden geschreven]


    Thema code rood

    Scenario met Military Man
    43415/46997 [3582 woorden geschreven]
    TaeTae met Ace of Hearts
    59251/78707 [19456 woorden geschreven]
    FOTY
    Thema zoektocht

    Necessity met Lunatic || Wolfstar
    34407/40979 [6572woorden geschreven]
    Hephaistion met Athanatos
    31238/68166 [36928 woorden geschreven]


    Thema code rood

    Benzin met Coercion
    29886/44507 [14621 woorden geschreven]
    Kozik met Runaway • Sons of Anarchy
    143624/167284 [23660 woorden geschreven]



    Poll: Story of the Year • Editie 2018
    Poll: Fanfic of the Year • Editie 2018


    Wat betekenen de cijfers onder mijn aanmelding?
    Het eerste getal: het aantal woorden dat er in totaal bij de op een na laatste telling was geschreven.
    Het tweede getal: het aantal woorden dat er in totaal bij de laatste telling was geschreven.
    Tussen haakjes het aantal woorden dat er dus in de afgelopen maand is geschreven. Daaruit maken wij op wie de spot heeft verdiend.

    Elke eerste dag van de maand wordt er een telling gehouden.

    Let op: Om de wedstrijd ordelijk te houden worden lege stories twee weken na aanmelding van de lijst geschrapt wegens inactiviteit. Het is mogelijk om je story weer in te dienen als deze weer actief is.

    (Aangepast tot Topic 2 pagina 4,Nighthawks]

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 dec 2018 - 19:19 ]


    De officiële crewpagina

    Oei ik besef net dat ik mijn naamsverandering ben vergeten door te geven, maar jullie hebben het al aangepast. 😅 Toppers!


    The soul needs autumn.

    Eventjes het nieuwe topic opslaan. Niet te geloven hoe snel de tijd gaat. Dat wordt doorschrijven in de vakantie, oeps.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    MT (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    0

    [ bericht aangepast op 14 juni 2018 - 20:08 ]

    Nieuwe topic even opslaan en ondertussen beseffen dAT HET AL HALVERWEGE HET JAAR IS WTF HOE DAN.
    Oh en ik heb mijn username veranderd, dus Eloi - Foley.
    (mijn story is homecoming king, dit is het eerste jaar dat ik mee doe dus geen idee of ik dit erbij moet melden maar hey je weet maar nooit)


    chill out icarus, before you fly into a window

    Ik schrijf me uit voor Story of the Year.

    Héél veel succes aan alle anderen.^^


    The soul needs autumn.

    Gezien ik van plan ben mij foty toch weer op te pakken even een mt hier ^^ hij staat al een paar maanden ongebruikt in de lijst haha.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Er is deze maand waarschijnlijk door examens en ander (nutteloos) schoolwerk weinig geschreven, behalve door Aquanura, want zij wist maar liefst 10135 woorden te schrijven en is daarmee de winnaar van de maand juni! *O* Gefeliciteerd!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Is het toegestaan om mijn SOTY eventueel in een nieuwe 'story' te activeren en dit dan door te geven als de inzending?
    Ik heb namelijk nog maar drie hoofdstukken geschreven bij mijn huidige inzending, maar daar ga ik nog wat wijzigingen in doorvoeren. Dus dan zou ik die hoofdstukken moeten updaten die nu geactiveerd staan, maar aangezien ik al een tijdje niet meer geactiveerd heb en dan plots erna weer begin up te daten denk ik dat dit aan de huidige abbo's voorbij zou gaan. Vandaar dat ik eigenlijk graag een nieuwe 'story' aan zou maken voor dezelfde inzending. Is dat oké?


    A to the Z

    Pixielisje schreef:
    Is het toegestaan om mijn SOTY eventueel in een nieuwe 'story' te activeren en dit dan door te geven als de inzending?
    Ik heb namelijk nog maar drie hoofdstukken geschreven bij mijn huidige inzending, maar daar ga ik nog wat wijzigingen in doorvoeren. Dus dan zou ik die hoofdstukken moeten updaten die nu geactiveerd staan, maar aangezien ik al een tijdje niet meer geactiveerd heb en dan plots erna weer begin up te daten denk ik dat dit aan de huidige abbo's voorbij zou gaan. Vandaar dat ik eigenlijk graag een nieuwe 'story' aan zou maken voor dezelfde inzending. Is dat oké?
    Kun je niet gewoon alles deactiveren, herschrijven, en waar opnieuw activeren? Dan is het voor iedereen wel duidelijk lijkt me


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Azriel schreef:
    (...)Kun je niet gewoon alles deactiveren, herschrijven, en waar opnieuw activeren? Dan is het voor iedereen wel duidelijk lijkt me


    Oh, daar had ik niet aan gedacht dat dat mogelijk was haha (quizlet-noob hier haha). Dankjewel! Dan doe ik dat :D


    A to the Z

    Inzending: Staring at death...


    Katherina leidde een alledaags leven nadat ze een fout maakte die haar carrière als onderzoeker op het spel zette. Wanneer ze een uitnodiging krijgt om deel te nemen voor klinische trials, wordt ze met haar verleden terug geconfronteerd. Tegen de wil van haar beste vriendin en haar vriend in, beslist ze om toch mee te doen aan de trials in de hoop iets goed te kunnen maken. Hierbij leeft ze voor een aantal maanden in een afgesloten omgeving, met alle andere deelnemers. Op het eerste zicht lijkt het alsof er niets mis kan gaan en verloopt het onderzoek ook zeer vlot. Maar de klinische omgeving blijkt uiteindelijk toch niet zo afgesloten als ze dachten wanneer er plots een deelnemer ziek wordt. En de bijwerkingen van de medicatie, die door de ziekte plots tot uiting kwam, hadden ze al zeker niet verwacht...

    Thema: Code Rood
    Story of the Year
    Link: https://www.quizlet.nl/stories/164019/staring-at-death/


    [ bericht aangepast op 25 juli 2018 - 23:24 ]


    If you want to be strong, learn how to fight alone...

    Woops, beetje late MT.


    Stenenlikker

    Mijn oprechte excuses dat de telling van deze maand zo laat is!
    Dramo heeft de meeste woorden geschreven met 11937! Omdat ze echter al eens gewonnen heeft, gaat de eer nu naar Pixielisje met een aantal van 10398! *O*

    Gefeliciteerd en nog veel schrijfplezier voor iedereen deze maand! (banana)


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    MaFlodder schreef:
    Mijn oprechte excuses dat de telling van deze maand zo laat is!
    Dramo heeft de meeste woorden geschreven met 11937! Omdat ze echter al eens gewonnen heeft, gaat de eer nu naar Pixielisje met een aantal van 10398! *O*

    Gefeliciteerd en nog veel schrijfplezier voor iedereen deze maand! (banana)


    Woohoo, yesss ^^ Het werd wel tijd dat ik begon te schrijven haha


    A to the Z