• Vanmiddag was ik bij de Vero Moda en heb ik een nieuwe jas aangeschaft, toen kreeg ik opeens blaadjes erbij met codes erop. Elke 15 euro die je bij de Vero Moda uitgeeft betekent een extra code. Deze codes kun je invoeren op een Veromoda.com/win en de hoofdprijs is tien jaar lang elke maand 150 euro om bij de Vero Moda te shoppen. Hoe meer codes je hebt hoe meer kans je maakt. Natuurlijk erg leuk om te winnen, maar mijn gedachten schoten meteen naar een vriendin van mij en haar moeder. Vorig jaar zijn haar moeder en vader uit elkaar gegaan omdat de vader al drie jaar vreemd bleek te gaan met een meisje wat momenteel 24 is. Haar vader heeft haar moeder en haar laten zitten met een paar tientjes alimentatie omdat hij het zogenaamd 'niet kon betalen' (ondertussen heeft hij alles wat hij zogenaamd heeft verkocht om haar financieel te helpen weer terug gekocht en gaat hij op vakantie met zijn vriendin). Haar moeder werkt in het ziekenhuis en werkt zich kapot om de eindjes aan elkaar te kunnen knopen, maar het is goed mogelijk dat ze volgend jaar haar baan kwijtraakt. Ik zou het dus helemaal geweldig vinden als ik zou winnen en hun deze prijs zou kunnen geven.

    Ik vroeg mij dus af of hier een paar ruimhartige quizletters zijn die misschien nog een zo'n code hebben liggen waar ze niks mee doen. Dat zou ik helemaal geweldig vinden.(:

    [ bericht aangepast op 21 sep 2014 - 18:06 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik vind het een super lief gebaar en ik zou zo meegedaan hebben, alleen kom ik helaas nooit bij Vera Moda, sorry :3


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    Ik vind het een super lief gebaar en ik zou zo meegedaan hebben, alleen kom ik helaas nooit bij Vera Moda, sorry :3


    Your make-up is terrible

    Lizor schreef:
    Ik vind het een super lief gebaar en ik zou zo meegedaan hebben, alleen kom ik helaas nooit bij Vera Moda, sorry :3


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Lizor schreef:
    Ik vind het een super lief gebaar en ik zou zo meegedaan hebben, alleen kom ik helaas nooit bij Vera Moda, sorry :3


    Awh dat is jammer, toch lief dat je het zou doen.:Y)


    You were born original, don't die as a copy.

    Belgische of Nederlandse Vero Moda?
    Als ik er toevallig eens iets koop en die actie loopt dan nog, wil ik wel helpen. Moet ik er wel eerst geraken...


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Belgische of Nederlandse Vero Moda?
    Als ik er toevallig eens iets koop en die actie loopt dan nog, wil ik wel helpen. Moet ik er wel eerst geraken...


    De Nederlandse, ik zie dat jij (helaas) in België woont. Toch bedankt, ik vind het erg lief dat er mensen zijn die mee willen helpen.=)


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik heb helaas niet voor recent gepland in NL te winkelen. =(

    Ik hoop dat je kans maakt!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik kom heel vaak bij de Vero Moda maar die dingen gooi ik meestal meteen weg. Als ik er weer kom, zal ik het wel meenemen. (:


    Take risks and conquer your fears.

    Scandal schreef:
    Ik heb helaas niet voor recent gepland in NL te winkelen. =(

    Ik hoop dat je kans maakt!


    Jammer inderdaad! Hopelijk zijn er nog meer goedzakken zoals jij hier.=)
    Dat hoop ik inderdaad ook.^^(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Corday schreef:
    Ik kom heel vaak bij de Vero Moda maar die dingen gooi ik meestal meteen weg. Als ik er weer kom, zal ik het wel meenemen. (:


    Dankjewel!=) De wedstrijd loopt tot 8 Oktober.^^=)


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik kom er nooit, dus ik heb nu niets liggen. Maar ik heb weer nieuwe kleding nodig, dus als ik weer ga shoppen zal ik daar wel even kijken. (:


    wat was dit ookalweer

    DAWSONS schreef:
    Ik kom er nooit, dus ik heb nu niets liggen. Maar ik heb weer nieuwe kleding nodig, dus als ik weer ga shoppen zal ik daar wel even kijken. (:


    Dankjewel!<3 Dat vind ik echt heel lief.(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik ben momenteel ook op FB en andere fora aan het proberen iets te regelen.:) Fingers crossed.:)

    [ bericht aangepast op 21 sep 2014 - 22:48 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik kom zelden bij de Vero moda en op dit moment heb ik nou niet het geld om nieuwe kleren te kopen. Als de actie over een paar weken er nog is dan ga ik daar wel eens kijken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    FonQ schreef:
    Ik kom zelden bij de Vero moda en op dit moment heb ik nou niet het geld om nieuwe kleren te kopen. Als de actie over een paar weken er nog is dan ga ik daar wel eens kijken.


    Het is acht oktober afgelopen, dus dat red je waarschijnlijk niet.(: Ik verplicht ook niemand om daar te gaan kopen hoor, maar wellicht zijn er mensen die er pas geweest zijn of nog heen gaan ofzo.(: Toch bedankt!<3

    [ bericht aangepast op 21 sep 2014 - 22:58 ]


    You were born original, don't die as a copy.