• Iedereen weet het wel, iedereen heeft het wel gehoord! Het WK voetbal 2014 komt eraan! Op donderdag 12 juni gaat het van start! Hier kan je het schema volgen.
    Hier kunnen we pronostieken houden wie er wanneer wint en met hoeveel. Je kan ook gewoon je mening zeggen en het gezellig maken.



    Wie denken jullie dat gaat winnen?

    12/06/'14
    Bra - Kro 3-1

    13/06/'14
    18:00
    Mex - Kam 1-0
    21:00
    Spa - Ned 1-5
    24:00
    Chl - Aus 3-1

    14/06/'14
    18:00
    Col - Gri 3-0
    21:00
    Uru - Cri 1-3
    24:00
    Eng - Ita 1-2

    15/06/'14
    03:00
    Ivo - Jap 2-1
    15:00
    Zwi - Ecu 2-1
    21:00
    Fra - Hon

    16/06/'14
    18:00
    Dui - Por
    21:00
    Irn - Nga
    24:00
    Gha - USA

    [ bericht aangepast op 15 juni 2014 - 19:58 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik ga het volgen, maar ik verwacht niet dat Nederland een kans maakt. Onze poule is daar veel te dodelijk voor. :')

    [ bericht aangepast op 29 mei 2014 - 21:10 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Videnda schreef:
    Ik ga het volgen, maar ik verwacht niet dat Nederlands een kans maakt. Onze poule is daar veel te dodelijk voor. :')


    Sowieso is Nederland niet zo goed meer als eerst. Maar ik ga het ook volgen.


    Your make-up is terrible

    Achja, ik blijf maar hopen dat we winnen :Y)
    Maar als ik de poule zie zinkt mijn vertrouwen erin toch wel iets :')


    wat was dit ookalweer

    Assassin schreef:
    (...)

    Sowieso is Nederland niet zo goed meer als eerst. Maar ik ga het ook volgen.


    Daar heb je gelijk in. Het laatste WK hebben we onze kans gehad, maar die hebben we niet gepakt. Jammer dan. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik zie België ook niet echt winnen.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Orchideah schreef:
    Ik zie België ook niet echt winnen.


    Ik schat de kansen van België hoger in als die van Nederland.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Videnda schreef:
    Ik ga het volgen, maar ik verwacht niet dat Nederlands een kans maakt. Onze poule is daar veel te dodelijk voor. :')


    Dit. Plus de voetballers die spelen zijn niet ook meer echt op het hoogtepunt van hun carriere. Maar goed, ik ga het alsnog volgen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik verwacht dat België verder komt dan Nederland. :P
    Eigenlijk moet 'de bondscoach' verboden worden om eredivisiespelers mee te nemen.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    België goes win!


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Mijn vooroordeel staat al sinds het laatste EK vast, Nederland kan niet voetballen en ik ben dit WK wederom voor Duitsland.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Vinception schreef:
    Mijn vooroordeel staat al sinds het laatste EK vast, Nederland kan niet voetballen en ik ben dit WK wederom voor Duitsland.


    Dat vind ik iets te ver gaan om te zegen dat Nederland niet kan voetballen. Ik kan wel 3 spelers opnoemen die dat wel kunnen xd
    Oké, je hebt gelijk Nederland kan niet voetballen :P

    Maar ik denk dat Duitsland gezien het klimaat het ook nog best lastig kan krijgen, hoewel ze een heel goed team hebben.
    Oké, die twee centraal achterin kunnen misschien niet voetballen, maar zijn wel slagers en dat is toch wel weer net iets anders als wat wij er hebben staan.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Taka schreef:
    (...)

    Dat vind ik iets te ver gaan om te zegen dat Nederland niet kan voetballen. Ik kan wel 3 spelers opnoemen die dat wel kunnen xd
    Oké, je hebt gelijk Nederland kan niet voetballen :P

    Maar ik denk dat Duitsland gezien het klimaat het ook nog best lastig kan krijgen, hoewel ze een heel goed team hebben.
    Oké, die twee centraal achterin kunnen misschien niet voetballen, maar zijn wel slagers en dat is toch wel weer net iets anders als wat wij er hebben staan.


    Er zijn hele goede Nederlandse voetballers, maar de meeste zijn al op leeftijd, staan niet in de basis of zijn gewoon met pensioen, helaas. Ik vind de basis van het WK ook echt heel slecht, er zitten goede spelers in, maar ook een paar waarvan je je afvraagt wat ze in het Nederlandse elftal doen. Niet perse omdat ze slecht spelen, maar ook qua agressie.


    Your make-up is terrible

    Taka schreef:
    (...)

    Dat vind ik iets te ver gaan om te zegen dat Nederland niet kan voetballen. Ik kan wel 3 spelers opnoemen die dat wel kunnen xd
    Oké, je hebt gelijk Nederland kan niet voetballen :P

    Maar ik denk dat Duitsland gezien het klimaat het ook nog best lastig kan krijgen, hoewel ze een heel goed team hebben.
    Oké, die twee centraal achterin kunnen misschien niet voetballen, maar zijn wel slagers en dat is toch wel weer net iets anders als wat wij er hebben staan.


    Ik denk wel dat meer Europese clubs het lastig gaan krijgen i.v.m. het klimaat.

    Duitsland heeft Neuer als keeper, die is gewoon al supergoed, en verder hebben ze nog Podolski, Neustädter, Klose, Schweinsteiger, Reus, Lahm, Gómez, Götze, Müller, Khedira, Boateng, nog veel meer spelers die ik dan niet ken, en natuurlijk Özil, al was die de laatste tijd wat minder.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Assassin schreef:
    (...)

    Er zijn hele goede Nederlandse voetballers, maar de meeste zijn al op leeftijd, staan niet in de basis of zijn gewoon met pensioen, helaas. Ik vind de basis van het WK ook echt heel slecht, er zitten goede spelers in, maar ook een paar waarvan je je afvraagt wat ze in het Nederlandse elftal doen. Niet perse omdat ze slecht spelen, maar ook qua agressie.


    Ja, klopt. De beste Nederlandse voetballers zijn al gestopt.
    Het grootste probleem is ook gewoon dat onze verdediging waardeloos is en voetbal begint altijd van achteruit. Wij hebben eigenlijk niet echt veel voetballende verdedigers achterin staan die kunnen opbouwen. Tenminste wanneer ze onder druk komen te staan dan raken ze of de bal kwijt of hij wordt blind naar voren geschoten. Ik denk dat minstens de helft van de huidige selectie gewoon er niet in het Nederlands Elftal hoort, als het niet meer is.

    Vinception schreef:
    (...)

    Ik denk wel dat meer Europese clubs het lastig gaan krijgen i.v.m. het klimaat.

    Duitsland heeft Neuer als keeper, die is gewoon al supergoed, en verder hebben ze nog Podolski, Neustädter, Klose, Schweinsteiger, Reus, Lahm, Gómez, Götze, Müller, Khedira, Boateng, nog veel meer spelers die ik dan niet ken, en natuurlijk Özil, al was die de laatste tijd wat minder.


    Ja, ze hebben wel een erg sterk elftal Duitsland. Ik vind die het middenveld van Duitsland echt een prachtig om te zien hoe ze naar elkaar spelen. Natuurlijk heeft Duitsland ook wel een probleem met dat veel spelers te oud worden en de meters niet meer kunnen belopen, maar zij hebben tenminste nog een goede generatie er onder zitten met de Götze, Reus en Müller's. Duitsland is sowieso titelkandidaat en ik zou best willen wedden dat ze de finale gaan halen, maar ik weet nog niet zo zeker of ze hem zouden winnen hoewel dat mij ook niet zou verbazen.
    Daarbij ben ik ook ontzettend fan van Spanje :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ik ga het ook volgen. Ben wel benieuwd hoe Nederland het gaat doen. Eerst maar eens even de volgende twee wedstrijden afwachten.


    There is nothing more badass than being yourself