• Hai allemaal,

    Jullie kennen 'Teen Wolf' waarschijnlijk wel, de spannende serie met wolven, mensen , vreemde wezens , enz ... Ik vind deze serie dus echt helemaal te gek en zou er graag een RPG over starten. Hiervoor had ik een paar ideetjes om niet helemaal hetzelfde te doen als de serie :
    - De jongeren slapen allemaal in de internaat op school (maar ze krijgen wel veel vrijheid in de ochtend en in de avond)
    -
    - En ik zoek wel nog een paar dingen ?


    Dus ik vroeg me eigenlijk af of jullie dit iets zouden vinden :Y)

    [ bericht aangepast op 24 sep 2014 - 19:51 ]

    Zou je meedoen aan dit speeltopic ?


    Everyone is good as it is, do not change people

    Ik vind TW helemaal fantastisch – alleen er is laatst al een TW RPG geopend en die is helemaal dood gebloed. Daarnaast vind ik het idee van 'niet zoenen want dan verliezen ze hun krachten' echt niet leuk (': Waarom zou je dat toevoegen? Alsof het in een RPG alleen om zoenen gaat. . . Maar dat is mijn mening.


    Hetzelfde als hierboven!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Paracosm schreef:
    Ik vind TW helemaal fantastisch – alleen er is laatst al een TW RPG geopend en die is helemaal dood gebloed. Daarnaast vind ik het idee van 'niet zoenen want dan verliezen ze hun krachten' echt niet leuk (': Waarom zou je dat toevoegen? Alsof het in een RPG alleen om zoenen gaat. . . Maar dat is mijn mening.


    Dit ja, daarom heb ik ook gestemd op; nee, maar wel een leuk idee. Als het idee net wat anders zou zijn zou ik het waarschijnlijk leuk vinden mee te doen, maar het niet zoenen-gebeuren... neh.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Als jullie het niet fijn vinden zet ik het weg ;)


    Everyone is good as it is, do not change people

    Ik zou heel graag meedoen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Een Teen wolf RPG lijkt me super leuk alleen zou ik de ideeën nog een beetje aanpassen..
    Ik zou zelf ook even niet weten hoe of wat je zou moeten doen..


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !

    Ja tuurlijk, ik pas nog dingen aan (lol)


    Everyone is good as it is, do not change people

    Hey iedereen,
    Hier is ie dan, het rollentopic ;)

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=166288


    Everyone is good as it is, do not change people

    Hm, oke ik pas..
    De verhaallijn is niet zoals ik had gedacht ! Succes met je spel


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !