• Vrouw klaagt Disney aan wegens stelen verhaal Frozen

    Een vrouw in de Verenigde Staten klaagt Disney aan vanwege naar het stelen van het verhaal van Frozen.

    De vrouw in kwestie, Isabella Tanikumi, eist van het mediabedrijf ruim 193 miljoen euro boete. Dit vanwege het feit dat Tanikumi ervan overtuigd is dat Disney haar levensverhaal klakkeloos heeft gekopieerd naar de film Frozen.

    Het verhaal is volgens Disney gebaseerd op het sprookje De Sneeuwkoningin van de Deense schrijver Hans Christian Andersen, maar volgens Tanikumi is de film eerder gebaseerd op haar eigen autobiografie. Daar vertelt ze haar verhaal over het opgroeien in het Andesgebergte in Peru.
    Disney heeft nog niet officieel gereageerd op de aanklacht van Isabella Tanikumi.


    Ik wist dat sommige personen veel fantasie hebben, maar dit slaat echt alles. . . Maar, op de een of andere manier vind ik het wel echt fantastisch dat je Disney voor zoiets aan gaat klagen. Ik bedoel, iedereen heeft magische trollen en zingende sneeuwmannen die de zomer willen zien in hun leven. . . toch?

    Bron 1 & Bron 2

    [ bericht aangepast op 24 sep 2014 - 19:44 ]


    Haha. Oh my god.c;


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Lol'd. Ik ben benieuwd.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Hahaah. Lol.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Lol. :'D


    wat was dit ookalweer

    Speechless.


    Pretty is just a pretty word.

    Omdat ik wil weten hoe dit afloopt neem ik maar even een abo :3


    Not all those who wander are lost.

    Ik hoop dat die vrouw zich heeft voorbereid op een heel bataljon advocaten.:W


    Queer zijn is gewoon alles

    DAWSONS schreef:
    Lol. :'D


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Debbaut schreef:
    Ik hoop dat die vrouw zich heeft voorbereid op een heel bataljon advocaten.:W


    Ze lijkt nogal zeker van haar zaak (krul)


    Not all those who wander are lost.

    Ahsoka schreef:
    (...)

    Ze lijkt nogal zeker van haar zaak (krul)


    Dat moet wel.:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Dat moet wel.:'D


    Ze moet idd heel zeker zijn van haar zaak wilt ze dit aandurven; immers kan Disney de beste en duurste advocaten in dienst nemen.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Puzzlette schreef:
    (...)

    Ze moet idd heel zeker zijn van haar zaak wilt ze dit aandurven; immers kan Disney de beste en duurste advocaten in dienst nemen.


    Dat bedoel ik dus met een bataljon advocaten.:'D


    Queer zijn is gewoon alles


    Happy Birthday my Potter!

    I have , again, lost faith in humanity


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik snap niet hoe haar autobiografie over haar jeugd in het Andesgebergte in Peru en het verhaal van Frozen hetzelfde zijn. Ik hoop wel dat ze zich goed heeft voorbereid want dit kan een duur grapje voor haar worden.


    Physics is awesome