• was een 13 jarig meisje opzoek naar plaatjes van Tokio Hotel. Deze plaatjes waren opvallend vaak afkomstig van ene 'Quizlet.nl', dus besloot ze die site eens beter te bekijken. Na een paar quizzen gedaan te hebben, maakte ze een account aan. En dat was het begin van een nieuw leven vol nieuwe vrienden (die helaas best ver weg woonde, maar dat stond die vriendschappen niet in de weg), vol nieuwe ervaringen. Zonder Quizlet was ik nu een heel ander persoon geweest.

    Nu, zeven jaar later, zit ik hier als 20-jarige nog steeds. En dat vind ik toch wel een stukje taart waard.



    Wie wil?

    Zijn er hier nog mensen die nog langer dan ik op Quizlet rondzwerven? Kan het me bijna niet voorstellen (joehoe)

    Ik! Zo'n anderhalve maand 8D

    En het is maar goed dat Tokio Hotel Emma hierheen heeft geleid. Toen ze nog een klein en onschuldig meisje was :Y) Gefeliciteerd met je Quizlet verjaardag ='D

    *steelt een bol wol*

    [ bericht aangepast op 25 sep 2014 - 0:28 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Gefeliciteerd met je Quizletverjaardag! ^^ Zeven jaar al, jeetje. Dat is best pittig. :'D

    Toch ruim drie jaar langer dan ik. Volgende maand ga ik voor m'n vierde verjaardag. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik 7 jaar en nog een tijdje. =)

    Gefeliciteerd met je Q-verjaardag! Super dat je al zolang in het midden van Q bent! =)

    *O*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    ik ook al 7 jaar en een paar maanden, nog langer dan jij en Sam xP
    *steelt ook een bol wol* Is hoop ik niet alleen maar fondant

    Op mijn eerste account sta ik sinds 7 september 2007 geregistreerd... Mijn tijd hier voelt een stuk korter dan 7 jaar xd.


    I am an idiot, I move.

    Wow, zeven jaar al. Gefeliciteerd, Emma! Ik ben heel blij dat je in 2007 op zoek was naar plaatjes van Tokio Hotel. Een Q zonder jou zou best wel raar zijn, want je bent in mijn ogen toch een van die mensen die een behoorlijke invloed op de site hebben/hebben gehad. *O*
    En oh mijn God, die taart. Alsof hij speciaal voor jou gemaakt is, haha. :'D

    Pfft, naast sommige mensen in dit topic voel ik me nog steeds een Q-groentje. x') Ik zit hier "pas" vier jaar en een paar maanden.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Gefeliciteerd! ^^

    Geregistreerd: 6 jaar. Daarvoor zweefde ik al een jaar op Q -ik keek er werkelijk elke dag op omdat ik een verhaal volgde en keek of er al een update was, maar ik maakte pas een jaar later een account aan. -. Waarom ik zo lang gewacht heb daarmee weet ik niet meer. Ik heb er in ieder geval nog geen spijt van gehad, dat ik een account heb aangemaakt. (:

    [ bericht aangepast op 25 sep 2014 - 1:34 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Oh my gosh, zeven jaren al? Wauwie, dat verdient echt een welgemeende congratulations! En taart! *O*

    [ bericht aangepast op 25 sep 2014 - 4:58 ]


    -

    Wauw, dat is zeker een feestje waard! Gefeliciteerd! :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Gefeliciteerd :Y)


    It's never gonna happen, Guys.

    Gefeliciteerd! Ik ben over een paar weken 7 jaar op Q. C:


    Caution first, always.

    Wauw, dat is echt al heel lang! Gefeliciteerd! ^^
    Ik ben hier nu vijf jaar, volgens mij. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Zonder account zit ik hier al iets van 8 jaar ofzo.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wauw, zolang! Ik ben hier pas net twee jaar, haha.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Gefeliciflapstaart! *O*
    Ik had in mei mijn driejarig jubileum. Nog niet zo héél lang :Y)


    Deep inside, I've never felt alive