• Iemand ervaringen mee? Ik ga hem wss volgende week laten zetten, maar ik ben bang dat hij uitgroeit, omdat dat ook met mijn navelpiercing is gebeurd. Is die kans groot?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik heb er eentje gehad en hij is inderdaad uitgegroeid. Dat was nog een behoorlijk pijnlijke ervaring, maar de kans op uitgroei schijnt ook groter of kleiner te worden adhankelijk van de vorm van je tepels.
    Daarbij is de genezingsperiode echt lang, en met lang bedoel ik 9 maanden. Ik moest hem er na ongeveer vier maanden uit halen omdat het echt niet meer ging. Cupmqat F en dan nog regelmatig uit onhandigheid tegen deuren aanlopen werkt ook niet bevordelijk :’)
    Maar mijn vriendin heeft hem wel nog steeds. Niet uitgegroeid, maar ze had wel even moeite toen ze te vroeg van piercing wisselde.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    FireKeeper schreef:
    Ik heb er eentje gehad en hij is inderdaad uitgegroeid. Dat was nog een behoorlijk pijnlijke ervaring, maar de kans op uitgroei schijnt ook groter of kleiner te worden adhankelijk van de vorm van je tepels.
    Daarbij is de genezingsperiode echt lang, en met lang bedoel ik 9 maanden. Ik moest hem er na ongeveer vier maanden uit halen omdat het echt niet meer ging. Cupmqat F en dan nog regelmatig uit onhandigheid tegen deuren aanlopen werkt ook niet bevordelijk :’)
    Maar mijn vriendin heeft hem wel nog steeds. Niet uitgegroeid, maar ze had wel even moeite toen ze te vroeg van piercing wisselde.


    En nu? Heb je nu een lelijk litteken of misvormde tepel ofzo?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Litteken. Ik kan niet zeggen of die lelijk is of niet, maar je ziet hem wel duidelijk zitten. Het zijn een soort van twee v’vormpjes. Overigens zal je tepel altijd een stuk gevoeliger blijven, ook al heb je de piercing niet meer


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Heb je er spijt van?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ja en nee. Toen het eenmaal duidelijk werd dat mijn lichaam de piercing niet accepteerde had ik wel enigszins spijt, want het deed gewoon redelijk pijn (like, letterlijk flauw gevallen toen m'n pyjama shirt achter dat ding bleef haken) maar het was toch ook wel een ervaring en had het ook goed kunnen uitpakken.
    Maar luister in elk geval niet naar mijn horror ervaring, want bij mijn vriendin is dus alles wel goed gegaan. En vaak kan degene die de piercing zet je ook vertellen of je kans op uitgroei groter is dan gemiddeld (wat mij bij dus het geval was) dus laat je hier vooral niet door leiden en ga er gewoon voor als je het wilt (:


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik grijp net uit automatisch m'n boobs vast omdat ik de pijn nu al voel, HAHA. Dus het is niet iets wat ik zou doen.


    •

    Het lijkt mij maar pijnlijk (zeg ik met mijn tattoo's hahaha hypocriet van mij) en onhandig..

    [ bericht aangepast op 13 juni 2018 - 14:12 ]


    26 - 02 - '16

    Ahh mij lijkt het pijnlijk maar ik heb ook geen oor gaatjes so yeah

    Als ik jou was zou ik gewoon naar degene gaan die dat doet en daar vragen. Zij weten vast wel hoe je tepel eruit moet zien en shit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb ze beide laten doen. (Wat echt een beetje huilen was, want toen de eerste werd gezet moest de tweede natuurlijk nog). It hurts like a bitch, deze zijn echt veruit de meest pijnlijke piercings die ik heb qua zetten. Toen het moest genezen deed het niet heel veel pijn tho, maar het duurt wel echt lang. Ruim een jaar bij mij en nu doet het rechts nog steeds een beetje vervelend soms. Maar verder heb ik er zeker geen spijt van, als je naar een goede piercer gaat hoef je je sowieso niet al te veel zorgen te maken. (:


    El Diablo.

    Sattler schreef:
    Ik grijp net uit automatisch m'n boobs vast omdat ik de pijn nu al voel, HAHA. Dus het is niet iets wat ik zou doen.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    @Fonollosa: deed het zetten van de piercing bij jou ook meer pijn dan de naald die er doorheen ging? Want eerst dacht ik: 'ah, this is fine' en toen kwam die piercing en uuuuuuuugh


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    @FireKeeper Oh nee, bij mij was het zeker de naald :’D Al was de piercing zelf ook niet bepaald prettig nee, maar vergeleken met de naald viel dat nog mee. Het ergste was bij mij nog dat ik heel even vergeten was dat ik er voor twee ging, dus het was nog niet gedaan met de pijn


    El Diablo.

    Dinsdag 3 juli krijg je bij PiercingWorks in Amsterdam 25% korting op alle tepelpiercing sieraden en het zetten :) Ik zag de reclame en moest meteen aan deze topic denken, doe met de info wat je wilt! ^^


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    AroonCat schreef:
    Dinsdag 3 juli krijg je bij PiercingWorks in Amsterdam 25% korting op alle tepelpiercing sieraden en het zetten :) Ik zag de reclame en moest meteen aan deze topic denken, doe met de info wat je wilt! ^^


    Ohh heel lief, maar ik zit tot september nog in Italië dus dat gaat dan een hele dure piercing worden als ik er voor naar Amsterdam moet hahaha


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Waddeneiland schreef:
    (...)

    Ohh heel lief, maar ik zit tot september nog in Italië dus dat gaat dan een hele dure piercing worden als ik er voor naar Amsterdam moet hahaha


    Ah hahaha ja dat lijkt me lastig x'D


    « The "earth" without "art" is just "eh." »