• Hallo moderators en de rest van Q,

    Ik vroeg mij iets af, we weten allemaal wie welk subforum in de gaten moet houden en ook wie de wedstrijdmoderators zijn, maar er zijn veel meer taken op Q die jullie, de moderators, moeten vervullen en ik was nieuwsgierig naar wie wat doet.
    Bijvoorbeeld wie kiest de stellingen, wie doet de nieuwsbrief, wie houdt de quizzen, stories,.. in de gaten.
    Ik maak hier een topic over omdat het nogal veel werk is 16 mensen te PB'en. Noem het gerust luiheid.:Y)

    Dus hier een vragenlijstje, als jullie het willen invullen, het is uiteraard niet verplicht. Maar ik zou het toch fijn vinden en zo weten we ineens wie wat doet en wie we in welke situatie het best kunnen contacteren.

    ~Wat doe je op Quizlet.nl?
    ~Heb je dit zelf gekozen of is/zijn deze taak/taken aan jou toegewezen?
    ~Vind je dit leuk om te doen?
    ~Had je liever iets anders gedaan? Zo ja, wat?

    Nogmaals: het is niet verplicht dit allemaal in te vullen, je mag ook niks invullen en dit topic compleet negeren, of iets open laten.

    Btw, ook andere crewleden mogen dit invullen, maar ik dacht dat daar geen verschillende taakverdeling in zit.(:

    Alvast bedankt!
    Debbaut


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Ik ben hier ook wel benieuwd naar. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hmmm, ik weet niet wat ik ervan moet vinden om te zeggen: ik doe dat of ik doe dat extra bovenop de meldingen.
    Ik vrees dan ergens voor dat men dan me gaat stalken ofzo. Ik geef een voorbeeld: als je een nieuwsbriefmod bent en iedereen weet dat: gaat iedereen dan nog suggesties posten in het topic of wordt mijn mailbox ondergespamd met vragen waarom diens suggestie niet in de nieuwsbrief stond. =P

    Ik kan wel zeggen: iedere mod heeft op de meldingen na enkele hoofdtaken, maar je moet niet per se enkel bij die taken blijven. Je mag gerust ook ergens anders even helpen. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Hmmm, ik weet niet wat ik ervan moet vinden om te zeggen: ik doe dat of ik doe dat extra bovenop de meldingen.
    Ik vrees dan ergens voor dat men dan me gaat stalken ofzo. Ik geef een voorbeeld: als je een nieuwsbriefmod bent en iedereen weet dat: gaat iedereen dan nog suggesties posten in het topic of wordt mijn mailbox ondergespamd met vragen waarom diens suggestie niet in de nieuwsbrief stond. =P

    Ik kan wel zeggen: iedere mod heeft op de meldingen na enkele hoofdtaken, maar je moet niet per se enkel bij die taken blijven. Je mag gerust ook ergens anders even helpen. =)

    Ja, dat snap ik wel, ik zou niet willen dat jullie de hele tijd worden lastiggevallen!

    Ohh, dus je mag je uiteindelijk overal wel wat mee bezighouden. Veel variatie!:Y)


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Elladan schreef:
    Ik ben hier ook wel benieuwd naar. (:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Debbaut schreef:
    (...)
    Ja, dat snap ik wel, ik zou niet willen dat jullie de hele tijd worden lastiggevallen!

    Ohh, dus je mag je uiteindelijk overal wel wat mee bezighouden. Veel variatie!:Y)

    Je moet er gewoon voor zorgen dat je eigen taken zeker in orde zijn en gewoon helpen bij andere taken, maar dat hangt vaak van je eigen tijdsbesteding af. Als ik drukke weken heb, dan focus ik me op mijn eigen grote taken, maar anders wil ik best helpen bij andere taken. ^^

    En om op 1 van de vragen te antwoorden: ik vind het super om me met deze taakjes bezig te houden. Ik doe ze heel graag. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik zal mijn best doen om je vragen zo duidelijk mogelijk te beantwoorden, en ik wil er ook alvast bij zeggen dat men vragen mag stellen als er ergens onduidelijkheid heerst of er gewoon een nieuwsgierige kwestie gaande is. ^^

    Ik ben een moderator op Quizlet, maar ik denk dat iedereen dat wel ziet aan het kopje 'moderator' dat op mijn profiel staat en onder mijn avatar op het forum wordt weergegeven. :')
    Ik heb enkele, vaste taken, maar eigenlijk voert iedereen wel eens iets uit dat niet bij haar takenpakket hoort. Mijn grootste, vaste taak is eigenlijk SOTY, maar dit is wel de hoofdtaak die ik het leukste vind.
    We zijn een team en we helpen elkaar waar het maar kan als daar behoefte aan is. We werken ook niet als verschillende individuen die elk een eigen takenlijstje hebben en deze in haar eentje moet uitvoeren. Iedereen werkt samen, en dat is ook erg belangrijk als je in het moderatorteam functioneert. Daarnaast vind ik mijn taken ook heel erg leuk om uit te voeren. Er zijn soms heus wel eens minder leuke dingetjes, maar daar krijg ik ook veel voor terug. Een simpel bedankje kan mij namelijk al weer doen glimlachen, haha. (:

    [ bericht aangepast op 28 sep 2014 - 14:00 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Bellissimo schreef:
    Ik zal mijn best doen om je vragen zo duidelijk mogelijk te beantwoorden, en ik wil er ook alvast bij zeggen dat men vragen mag stellen als er ergens onduidelijkheid heerst of er gewoon een nieuwsgierige kwestie gaande is. ^^

    Ik ben een moderator op Quizlet, maar ik denk dat iedereen dat wel ziet aan het kopje 'moderator' dat op mijn profiel staat en onder mijn avatar op het forum wordt weergegeven. :')
    Ik heb enkele, vaste taken, maar eigenlijk voert iedereen wel eens iets uit dat niet bij haar takenpakket hoort. Mijn grootste, vaste taak is eigenlijk SOTY, maar dit is wel de hoofdtaak die ik het leukste vind.
    We zijn een team en we helpen elkaar waar het maar kan als daar behoefte aan is. We werken ook niet als verschillende individuen die elk een andere taak hebben. Iedereen werkt samen, en dat is ook erg belangrijk als je in het moderatorteam functioneert. Daarnaast vind ik mijn taken ook heel erg leuk om uit te voeren. Er zijn soms heus wel eens minder leuke dingetjes, maar daar krijg ik ook veel voor terug. Een simpel bedankje kan mij namelijk al weer doen glimlachen, haha. (:


    En ik die dacht dat je een beta was.(no_chears)
    Tot zover de flauwe grap.

    Bedankt voor het informeren, ik dacht wel dat heel veel gewoon teamwerk was.(:

    Maar kan iemand mij vertellen of jullie je hoofdtaken zelf kiezen of dat die wordt toegewezen door één van de administrators?


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Debbaut schreef:
    (...)

    En ik die dacht dat je een beta was.(no_chears)
    Tot zover de flauwe grap.

    Bedankt voor het informeren, ik dacht wel dat heel veel gewoon teamwerk was.(:

    Maar kan iemand mij vertellen of jullie je hoofdtaken zelf kiezen of dat die wordt toegewezen door één van de administrators?

    Wanneer er nieuwe mods komen, wordt meestal alles verdeeld. Oude mods hebben dan de keuze om te blijven bij hun taken of misschien nog eens te switchen. Nieuwe mods kunnen gewoon iets kiezen. Daarna wordt dit alles vastgelegd en zullen deze taken je extra taken zijn. Er wordt wel overlegd als iemand 1001 of net maar 1 taak ofzo op zich neemt. Waarom dit je keuze is en of je het aankan. =)

    Maar als je tussendoor merkt dat je teveel taken op je hebt, kan je dat altijd aangeven en dan laat het maar vallen. Is er dan een nieuw iemand nodig, dan komt er een andere mod extra bij die taak. Is er niemand in de plaats voor nodig, dan blijft het meestal zo. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Wanneer er nieuwe mods komen, wordt meestal alles verdeeld. Oude mods hebben dan de keuze om te blijven bij hun taken of misschien nog eens te switchen. Nieuwe mods kunnen gewoon iets kiezen. Daarna wordt dit alles vastgelegd en zullen deze taken je extra taken zijn. Er wordt wel overlegd als iemand 1001 of net maar 1 taak ofzo op zich neemt. Waarom dit je keuze is en of je het aankan. =)

    Maar als je tussendoor merkt dat je teveel taken op je hebt, kan je dat altijd aangeven en dan laat het maar vallen. Is er dan een nieuw iemand nodig, dan komt er een andere mod extra bij die taak. Is er niemand in de plaats voor nodig, dan blijft het meestal zo. =)


    Wel tof dat er zoveel ruimte is om te kiezen en te switchen. Dat moet wel makkelijk zijn als je het wat drukker krijgt.

    Bedankt voor je antwoord.(:


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Debbaut schreef:
    (...)

    Wel tof dat er zoveel ruimte is om te kiezen en te switchen. Dat moet wel makkelijk zijn als je het wat drukker krijgt.

    Bedankt voor je antwoord.(:

    Daarvoor zijn we een team. =)
    We kunnen op elkaar terugvallen. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Daarvoor zijn we een team. =)
    We kunnen op elkaar terugvallen. ^^


    Gelukkig wel!


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Zijn er eigenlijk al verkiezingen inzicht gezien er van de nieuwe mods een hoop zijn weggevallen?


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Donar schreef:
    Zijn er eigenlijk al verkiezingen inzicht gezien er van de nieuwe mods een hoop zijn weggevallen?


    Naar mijn weten zijn het er maar twee, en het werk is op deze manier prima te doen, dus ik betwijfel of er nu al een nieuwe modverkiezing in zicht aan het komen is. (:

    [ bericht aangepast op 28 sep 2014 - 15:32 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Interessante vragen. ^^

    Bij de bèta's is er inderdaad geen duidelijke taakverdeling; we doen immers allemaal hetzelfde werk. Wel zijn er natuurlijk soms wat extra dingen die geregeld moeten worden, bijvoorbeeld bij verkiezingen of zoals nu net met de bèta-story, maar dat wordt gewoon gedaan door een vrijwilliger die net tijd en zin heeft. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Donar schreef:
    Zijn er eigenlijk al verkiezingen inzicht gezien er van de nieuwe mods een hoop zijn weggevallen?

    We zijn met 15 mods, dat is een van de hoogste aantallen in jaren als je weet dat wanneer er nieuwelingen waren we max met 12 waren en er in het eerste half jaar toch een deel afviel wegens te onderschat in combinatie met school.
    Volgens mij duurt het wel weer een tijdje tegen we nog 6 mods hebben. (Zoveel hadden we de laatste keer) Dus met dit grote team kunnen we wel even door! =)
    Daarbij: een hoop? Zeg maar 2. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury