• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods



    Welkom in het vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Offtopic betekend echter niet spammen! Hou het gezellig.




    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin - Plompe Lori
    Yolanda - Escapism - Panda
    Merel - Nonno
    Sophie - Deerstalker - Draak
    Erieka - Hikikomori - Kat
    Lotta - Novoselic - Aardappel
    Sylvie - Sugglet - Pinguïn
    Marjanne - Ron_Weasley
    Jolanda - Sigil - Konijn
    Aline - Saisons
    Noa - Cicatrix
    Margot - Dandy - Ocelot
    Eva - Crona
    Xantha - StarSpangledGir

    [ bericht aangepast op 3 okt 2014 - 21:55 ]


    Your make-up is terrible

    Deerstalker schreef:
    Hello everyone! How is everyone feeeeling?
    (Ik heb eeb goed humeur, dus kijk uit. Ik kan verschrikkelijk flauw worden.)



    Het gaat niet bepaald goed :') Heb erg veel oorpijn en het wil niet weggaan, verdorie :s
    Moet je er wat zout op doen :'D

    Deerstalker schreef:
    Hello everyone! How is everyone feeeeling?
    (Ik heb eeb goed humeur, dus kijk uit. Ik kan verschrikkelijk flauw worden.)


    pff ik heb echt koppijn, maar ik kan ook niet slapen ofzo


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Assassin schreef:
    Iemand die mee wilt doe aan Camp Sahara?


    I'm sorry, ik kan niet rpg'en :')

    @Aline & Margot, meh, da's balen. Weten jullie waar het door komt?

    Hehe, zout.


    Tijd voor koffie.

    Hai!


    16 - 09 - '17

    Deerstalker schreef:
    @Aline & Margot, meh, da's balen. Weten jullie waar het door komt?

    Hehe, zout.


    Ik heb elk jaar wel een keer verschrikkelijke oorpijn :s Heb al een aantal keer dubbele middenoorontsteking gehad :/

    Jaja ^^ Ik kan ook flauw zijn, haha. Maar ik heb al genoeg zout nu (:

    Deerstalker schreef:
    @Aline & Margot, meh, da's balen. Weten jullie waar het door komt?

    Hehe, zout.



    Ik vermoed te weinig drinken (ik drink echt amper) en een grote hoeveelheid alcohol gisteravond. Dus ik moet mezelf wel de schuld geven hiervoor


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    @Margot, oh, dat verklaard een hoop :Y)

    @Aline, da's balen .-. Ik krijg altijd heel snel last van mijn keel, al niet zo erg als een dubble onsteking. Is het nog héel erg pijnlijk?


    Tijd voor koffie.

    Deerstalker schreef:
    @Margot, oh, dat verklaard een hoop :Y)

    @Aline, da's balen .-. Ik krijg altijd heel snel last van mijn keel, al niet zo erg als een dubble onsteking. Is het nog héel erg pijnlijk?



    Normaal heb ik nooit last van katers of iets, dus voor mij is dit echt exceptioneel.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Dat heb ik ook eens gehad, een dubbele middenoorontsteking en toen ging mijn keel ook nog eens ontsteken. :/ heeft in totaal meer dan 2 weken geduurd omdat alles elkaar lekker opvolgde. Eerst begon het ene oor, paar dagen erna het andere oor en een paar dagen daarna mijn keel.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Dat heb ik ook eens gehad, een dubbele middenoorontsteking en toen ging mijn keel ook nog eens ontsteken. :/ heeft in totaal meer dan 2 weken geduurd omdat alles elkaar lekker opvolgde. Eerst begon het ene oor, paar dagen erna het andere oor en een paar dagen daarna mijn keel.


    God, wat een ellende zeg


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Dandy schreef:
    (...)

    God, wat een ellende zeg


    Yeah, maar gelukkig bestaat er antibiotica, haha. Maar het percentage paracetamol in mijn lichaam gelijk houden heeft ook echt heel erg geholpen.
    Het was wel vervelend, ik kon maar een half uurtje achter mijn laptop voordat ik te moe was en weer ging slapen, 's nachts was ik steeds wakker en liep ik met pijn door het huis omdat ik niks anders wist te doen.


    Your make-up is terrible

    Ik moet nog een dier kiezen trouwens en ik ga voor de Ocelot


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Die is zo schattig!


    Your make-up is terrible