• Oké, bij voorhand waarschuw ik jullie - dit is een lichtelijk zeiktopic maar ik moet gewoon echt eventjes mijn hart luchten.

          Ik heb twee weken geleden op Tinder (I know, wat ben ik voor hopeloos persoon?!) een hele leuke jongen ontmoet. We klikten gelijk en hadden hele gezellige gesprekken. Nou, van het een kwam het ander en we wisselden telefoonnummers uit. Verder gepraat op Whatsapp waar bleek dat we super veel gemeen hadden. En ja, een paar dagen later zaten we met z'n tweeën in een restaurantje te dineren. De date verliep geweldig! De connectie die we online hadden leek nog beter in het echt! In iedergeval, prachtige avond gehad.
          Dus de volgende dag moest ik werken, lekker vroeg, maar op whatsapp klonk mijn date nogal kortaf. Ik begon constant met het gesprek en het liep ook vrij snel dood - totaal het tegenovergestelde met wat de week van te voren werd gezegt. En dit bleef de rest van de week zo, ik knoopte gesprekken aan waarop hij kortaf of helemaal niet reageerde. Nou, dus ik hem geconfronteerd. 'Ik moet eerlijk zeggen dat je niet meer zo enthousiast bent dan voordat we elkaar ontmoet hadden.' Dus na ongeveer 8 uur krijg ik een berichtje. 'Ik snap dat je dat zegt. Ik bedoel het niet zo want ik vond het echt tof en ik vind je echt heel leuk maar ik voel me er lullig bij omdat ik nog wat stuff in m'n achterhoofd heb.' Kort maar krachtig, hij vond het leuk maar hij kan zich nog niet over z'n stuff heen zetten. Nu dacht ik, prima, hij is niet verplicht te vertellen wat er aan de hand is. Ik heb hem vervolgens duidelijk gemaakt dat ik er niet van hou om aan het lijntje gehouden te worden. Hij snapte dat en dat was ook de reden dat hij eerlijk wilde zijn. Dus ik vroeg of hij wilde kappen. Daar werd geen antwoord op gegeven waarna hij mij stilzweeg. Ik heb vervolgens geopperd om elkaar nog een keer te zien en het dan te bespreken (dit was trouwens afgelopen vrijdag). Hier was hij het mee eens, maar in het weekend was hij weg dus we zouden deze week afspreken. Nou, vervolgens heb ik hem sinds dat gesprek niet meer gesproken.
          En nu zit ik hier op de bank te kniezen want ik vertik het om hem eerst een berichtje te sturen want dat doe ik constant. Maar ik wil hem wel graag spreken zodat we wat af kunnen spreken voor deze week.

    Wil heeft hier zin om mij te adviseren in dit belachelijke tienerdrama? Ghehe
    Bedankt voor het lezen van deze load of crap, tho!


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Vergeet hem.
    okdoei.


    I live for the applause, you will die for it.

    ^dis!


    No growth of the heart is ever a waste

    Je kunt hem beter vergeten inderdaad. Hij heeft het je duidelijk gemaakt dat zijn 'stuff' nog belangrijk is en jij hebt je tijd wel beter te verdoen dan je bezig houden met iemand die je zo behandeld.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Dat hij je doodzwijgt is niet zo netjes van hem. Hij had zich ook gewoon volwassen kunnen gedragen en eerlijk tegen je kunnen zeggen wat er aan de hand was. Je moet hem niet je laten beheersen. Praat niet meer met hem en concentreer je op andere dingen.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2014 - 11:39 ]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Vergeet hem. Deze jongen is duidelijk nog niet toe aan een relatie.


    "Ignite, my love. Ignite."