• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods



    Welkom in het vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Offtopic betekend echter niet spammen! Hou het gezellig.




    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin - Plompe Lori
    Yolanda - Escapism - Panda
    Merel - Nonno
    Sophie - Deerstalker - Draak
    Erieka - Hikikomori - Kat
    Lotta - Novoselic - Aardappel
    Sylvie - Sugglet - Pinguïn
    Marjanne - Ron_Weasley
    Jolanda - Sigil - Konijn
    Aline - Saisons
    Noa - Cicatrix
    Margot - Dandy - Ocelot
    Eva - Crona
    Xantha - StarSpangledGir

    [ bericht aangepast op 3 okt 2014 - 21:55 ]


    Your make-up is terrible

    Deerstalker schreef:
    (...)

    Misschien vind hij je ook een wrede, wrede kat?


    Kennelijk heeft meneer last van stemmingswisselingen. Nu zit hij spinnend bij mij op schoot, al kopjes gevend ;3


    26 - 02 - '16

    Hikikomori schreef:
    (...)

    Kennelijk heeft meneer last van stemmingswisselingen. Nu zit hij spinnend bij mij op schoot, al kopjes gevend ;3

    MEEEEEOOOOOOWWWWWWW
    sorry, nu was het mijn beurt om te miauwen.(cat)
    Ik wil ook een kat): Maar dat is dus een beetje lastig met een allergische moeder.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Assassin schreef:
    (...)

    Hahaha.

    Super! Dat zijn er echt veel Veel plezier en succes!


    Je wilt ook echt niet weten hoe duur t was! :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Omg, ik bedoel, check dit verschil D:

    Ik een 1,5/2 jaar geleden of zo:



    1 jaar geleden:



    Ik nu:

    [ bericht aangepast op 29 sep 2014 - 21:13 ]


    26 - 02 - '16

    Hikikomori schreef:
    (...)

    Kennelijk heeft meneer last van stemmingswisselingen. Nu zit hij spinnend bij mij op schoot, al kopjes gevend ;3


    nohhh nu mis ik mijn kat


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Hikikomori schreef:
    Omg, ik bedoel, check dit verschil D:

    Ik een 1/1,5 jaar geleden of zo:



    Ik nu:



    Wow, je gezichtsvorm is echt veel veranderd! Toch zie je wel heel duidelijk dat je dezelfde bent :Y) Begrijp je wat ik bedoel?
    Leuke foto, trouwens c:


    Tijd voor koffie.

    Dandy schreef:
    (...)

    nohhh nu mis ik mijn kat


    Ik ben eens door mijn oudere foto's gaan kijken, man, ik mis Pom :c


    26 - 02 - '16

    Deerstalker schreef:
    (...)

    Wow, je gezichtsvorm is echt veel veranderd! Toch zie je wel heel duidelijk dat je dezelfde bent :Y) Begrijp je wat ik bedoel?
    Leuke foto, trouwens c:


    Ja en m'n haar is anders ;3

    Ik heb er nog een bij gezet om een beter beeld te schetsen, een van een jaar geleden ;3

    Dankjewel!


    26 - 02 - '16

    Het meisje van de Black Opium reclame doet me altijd aan jou denken, maar dan met zwart haar.:Y)

    Je bent nog wel even schattig, hoor!


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Het meisje van de Black Opium reclame doet me altijd aan jou denken, maar dan met zwart haar.:Y)

    Je bent nog wel even schattig, hoor!


    Black Opium?
    Die ken ik nog niet. *Gaat googlen*

    Dankjewel trouwens ;3


    26 - 02 - '16

    Hmm, eindelijk klaar met huiswerk. En dan te bedenken dat ik eigenlijk niet echt klaar ben, maar uit principe stop, omdat het half 10 is geweest. Bah.

    Je ziet er volwassener uit, Erieka! Leuk om oudere foto's terug te zien, vind ik altijd (:

    Saisons schreef:
    Je ziet er volwassener uit, Erieka! Leuk om oudere foto's terug te zien, vind ik altijd (:


    Dankjewel ;3


    26 - 02 - '16

    Ik ben zo blij, man. Ik praat weer met mijn beste vriend van de basisschool. Heb hem twee jaar geleden nog even gesproken en nu spreek ik hem weer. Dat we elkaar hebben gezien is nu al wel zo'n vier jaar geleden :o

    Saisons schreef:
    Ik ben zo blij, man. Ik praat weer met mijn beste vriend van de basisschool. Heb hem twee jaar geleden nog even gesproken en nu spreek ik hem weer. Dat we elkaar hebben gezien is nu al wel zo'n vier jaar geleden :o


    Ik ging laatst een vriend van de bassischool internet stalken en het is echt shocking als je elkaar al 4 jaar niet heb gesproken.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''