• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    En het wordt enkel erger.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ben zo blij! Mijn school heeft mij eindelijk vrij stelling gegeven voor de judo. Ik kan weer gaan trainen!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb zin om een enorme hoeveelheid eten en drinken in mijn kamer op te bergen, onder mijn dekens te kruipen en een héél, heel erg lange winterslaap te houden.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2014 - 19:17 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik heb eindelijk het moment gevonden om mijn rpg online te zetten (:


    26 - 02 - '16

    Novoselic schreef:
    Ik heb zin om een enorme hoeveelheid eten en drinken in mijn kamer op te bergen, onder mijn dekens te kruipen en een héél, heel erg lange winterslaap te houden.

    Can I join you? I need that too.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2014 - 19:14 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Mulleroni schreef:
    (...)
    Can I join you? I need that too.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Novoselic schreef:
    Ik heb zin om een enorme hoeveelheid eten en drinken in mijn kamer op te bergen, onder mijn dekens te kruipen en een héél, heel erg lange winterslaap te houden.


    Jullie mogen bij mij wel een winterslaap houden! Allemaal in mijn bed met alleen maar laptops/telefoons en eten en drinken.


    Your make-up is terrible

    @ Annemarije, Nancy & Nikki, sure, houd alvast extra ruimte voor mij over, klinkt lekker gezellig, haha. (krul)

    [ bericht aangepast op 6 okt 2014 - 19:19 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Yes, please. Sounds lovely! (bloos)


    Pretty is just a pretty word.

    Als je er niet over wil praten moet je niet bij mij er over beginnen. Ik wil je ook alleen maar helpen.


    'Darling, just hold on'

    Mulleroni schreef:
    Yes, please. Sounds lovely! (bloos)


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Ik heb echt gevoel dat het aan t begin heel awkward gaat zijn :')


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    I think we are back (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    So petrified, I'm so scared to step into this ride. What if I lose my heart and fail, declined.
    I won't forgive me if I give up trying.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Ik weet het even niet meer.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"