• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Lieverd, misschien moet je dan een paar jaartjes wachten tot je gesprekken met anderen aangaat. Je begrijpt veel niet :/

          Ik haat het feit dat mensen mij altijd gebruiken en daarna weggooien, zwart maken en nog meer dingen. Ik haat dit zo erg, waar zijn die vrienden die mij helpen? Die me omhelzen en zeggen dat het goed komt? Godverdomme waar zijn ze? Want ik zie er geen een die er voor mij klaarstaat.

    Ik voel me zo alleen.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik wil eens met iemand afspreken. Maar niet met de mensen bij wie ik ooit in het vriendengroepje zat. Maar verder weet ik zo snel niet iemand die wel zou willen afspreken.... Moeilijk. Ik wil een treinkaartjesactie. Dan kan ik tenminste met iemand afspreken..
    Pfft, vrienden zijn zo ver weg. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Escapism schreef:
    Ik wil eens met iemand afspreken. Maar niet met de mensen bij wie ik ooit in het vriendengroepje zat. Maar verder weet ik zo snel niet iemand die wel zou willen afspreken.... Moeilijk. Ik wil een treinkaartjesactie. Dan kan ik tenminste met iemand afspreken..
    Pfft, vrienden zijn zo ver weg. :/


    Kruitvat heeft ze geloof ik weer. ;3


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Kruitvat heeft ze geloof ik weer. ;3


    OMG YAAAAAY! :3

    Edit: Het is alleen in het weekend te gebruiken... Hmm even kijken of dat gaat werken. xd lol

    [ bericht aangepast op 6 okt 2014 - 21:59 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik dacht dat je een vriendin was maar als je zo gaat reageren dan hoef ik jou niet meer als vriendin. Rot lekker weg.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Escapism schreef:
    (...)

    OMG YAAAAAY! :3

    Edit: Het is alleen in het weekend te gebruiken... Hmm even kijken of dat gaat werken. xd lol


    Ik geef een feestje in het weekend. (krul)


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik geef een feestje in het weekend. (krul)


    Ghehe klinkt als een hint. x)
    Sowieso heb ik zojuist Annemiek een berichtje gestuurd of ze wil afspreken. En ik kan ook wel even kijken hoe het zit met mijn geld om een kaartje te kopen om naar jou toe te gaan. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Assassin schreef:
    (...)

    Kruitvat heeft ze geloof ik weer. ;3


    Thanks for sharing ^^
    Ik heb er nog een nodig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik denk dat ik ziek begin te worden... -_-


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik ben moe, zo ontzettend moe..


    26 - 02 - '16

    Verwijderen / Niet verwijderen ; that's the question.


    Vet handig dat er voort staat of een username bezet is of niet.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Als ik de rest van de week door wil komen moet ik vanavond écht op tijd gaan slapen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zo'n zin in vanmiddag :3


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]