• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Mam, De Vrouw kan je niet vergelijken met de bijbel.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Schat, ik heb het nu wel door dat je me weg wilt. Iedereen lijkt me af te stoten, alsof ik een vieze spin ben of zo. In het beste geval word ik getollereerd, maar ook niet meer dan dat. Zelfs toen ik vorig jaar in juni niet meer op school kwam omdat ik opgenomen was, scheen niemand dat door te hebben. Ik ben niet dom, hoor, zelfs ik snap ondertussen wel dat ik er niet bij hoor.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2014 - 21:07 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Zucht – wat jammer dat je zo aandachtszoekend bent.


    Fabrizio schreef:
    (...)

    Ik voel je. Ik kan het ook gewoon, ik weet waarin. Maar ik durf t niet D:

    Pre-cies. Het. Zelfde.


    Tijd voor koffie.

    Ik ben zo blij! Tijden mijn rijles vanmorgen reef Jacko netjes aan de teugel! Finally!(yeah)


    take me back to the basics and the simple life

    Ik wil onder mijn dekens kruipen en voorlopig niet onder vandaan komen.
    En rot godverdomme op met jullie kutmuziek.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2014 - 23:05 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sommige mensen hebben echt pindahersens. (cat)


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Ik heb het gevoel dat mijn hele leven dit jaar gaat veranderen en ik wou gewoon dat ik terug kon gaan naar die zorgeloze zomervakantie en daar eeuwig in kon leven. I miss that. I miss you all so much. Hopelijk is de krokusvakantie er snel, dan ben ik weer wat afgeleid. I really feel like shit.


    help

    Today was a good day


    26 - 02 - '16

    Thanks for not asking me, for yet another time.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Het is bijna sneu hoe cliché de tienermeisjes van tegenwoordig zijn.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Ik ben zo blij nu. Geen woorden meer voor.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Schijnbaar hebben mijn vriendinnen geen tijd om me even snel een appje te sturen om te vragen hoe het met me gaat ..

    Misschien was het niet zo slim om af te spreken, anders had ik nu niet een bak huiswerk gehad.


    wat was dit ookalweer

    Damn, die rusteloosheid is echt verschrikkelijk...


    Stenenlikker