• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Yay, vandaag eindelijk mijn paspoort aanvragen :D


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Jeej ik zie je vandaag weer ;3.

    Stop. niet zo blij wezen...stop...


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Wat een kloteweer...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Sytry schreef:
    Wat een kloteweer...


    Zeg dat wel :\


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    KillianHook schreef:
    (...)

    Zeg dat wel :\


    Absoluut. Heb om 2 uur een afspraak voor een nieuw paspoort aanvragen. No way dat ik in dit weer een half uur op de fiets ga zitten. Deze dame gaat mooi met de bus...(cat)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Sytry schreef:
    (...)

    Absoluut. Heb om 2 uur een afspraak voor een nieuw paspoort aanvragen. No way dat ik in dit weer een half uur op de fiets ga zitten. Deze dame gaat mooi met de bus...(cat)


    En gelijk heb je! :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Angst ga weg, Hart stop met waar je mee bezig bent key? Goed huiswerk, tentames, go.

    *rent terug naar deken en kussen fort en verstopt zich*


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Kan net zo goed voor de trein springen, Jesus fxck.


    Gelukkig hoef ik niet meer te luisteren naar jou gezeik. Want geloof me. Terwijl jij zat te zeiken over kleine dingen lag ik in een ziekenhuis bed en je had niet eens door dat het met mij slecht ging.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik voel me zo misselijk en alleen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nikolaevna schreef:
    Ik voel me zo misselijk en alleen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    En tóch ben ik zenuwachtig voor rijles. Terwijl er niets engs meer aan is. Andere rij-instructeur, andere auto om in te rijden. Alleen maar de puntjes op de ''i'' zetten, en ik kan voor mijn praktijk gaan.

    En toch ben ik zenuwachtig. Meh. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ugh mijn hoofd zit vol, ik wil niet meer. @.@


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Jeetje, als je niet in wilt zien dat ik aardig probeer te doen, betekend het niet meteen dat je me uit hoeft te schelden. Ik zie je echt niet meer terug in het meisje dat je een paar jaar terug was.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Zo, gesolliciteerd bij PostNL. Nu maar hopen dat ze snel bellen ^^

    [ bericht aangepast op 8 okt 2014 - 15:57 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.