• KLIK
    Deze link is van hoe het begonnen is.

    Ik heb nu wel contact met die jongen via facebook. Op school kijkt hij mij ook aan (: Maar we hebben nog niet in het echt gepraat :/
    Mijn vraag is nu; Weten jullie gespreksonderwerpen / hoe je het gesprek lopend kan houden? Dan bedoel ik niet van; "Je had een leuk t shirt aan vandaag" want dan kom ik over als een stalker.
    xx

    Ik vind het knap van je dat je in ieder geval al contact hebt opgezocht via Facebook. ^^


    Pretty is just a pretty word.

    iCalum schreef:
    KLIK
    Deze link is van hoe het begonnen is.

    Ik heb nu wel contact met die jongen via facebook. Op school kijkt hij mij ook aan (: Maar we hebben nog niet in het echt gepraat :/
    Mijn vraag is nu; Weten jullie gespreksonderwerpen / hoe je het gesprek lopend kan houden? Dan bedoel ik niet van; "Je had een leuk t shirt aan vandaag" want dan kom ik over als een stalker.
    xx


    Via Facebook?


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ron_Weasley schreef:
    (...)

    Via Facebook?


    Ja

    Ik wil eerst kijken hoe het daarop verloopt, of hij ook interesse in mij toont. Dan pas stap ik op hem af op school (:

    iCalum schreef:
    (...)

    Ja

    Ik wil eerst kijken hoe het daarop verloopt, of hij ook interesse in mij toont. Dan pas stap ik op hem af op school (:


    Dat kan ik me voorstellen! Heb je al vaker gesprekken met hem gehad? Het leek wel zo uit je verhaal, maar goed, toch maar even vragen voor de zekerheid :P.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ron_Weasley schreef:
    (...)

    Dat kan ik me voorstellen! Heb je al vaker gesprekken met hem gehad? Het leek wel zo uit je verhaal, maar goed, toch maar even vragen voor de zekerheid :P.


    Ik ben drie keer een gesprek begonnen op facebook, hij reageerde er goed op. In het eerste gesprek vroeg hij wie ik was, waarvan ik hem kende en waarom ik begon te praten. Toen zei: Je leek me wel aardig (;
    Toen zei hij: Haha oke! Waar wil je het over hebben?
    We hebben gepraat over zijn sport. De rest van de dag heb ik met een bigsmile die niet meer van mijn gezicht af kon rondgelopen (H)

    Goed dat je de stap hebt durven zetten, dat is al een mooi begin. Ik raad je wel aan iets simpels voor een eerste gesprek te kiezen, het weer, zijn t-shirt of gewoon over de les/leraren spraken. Nu ben ik totaal niet goed in eerste gesprekken (of liefde in het algemeen) maar je komt echt niet stalkerig over als je over als je een gesprek begint.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik raad aan gewoon eens iets te zeggen in de richting van 'zeg, weet jij nog een leuke film? Ik wil film kijken, maar kan geen leuke film bedenken zo snel...' en dan kan je vanuit daar vast wel verder naar boeken of series of dingen die leuker zijn dan film kijken aka zijn hobbies. Zoiets misschien.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Phortion schreef:
    Ik raad aan gewoon eens iets te zeggen in de richting van 'zeg, weet jij nog een leuke film? Ik wil film kijken, maar kan geen leuke film bedenken zo snel...' en dan kan je vanuit daar vast wel verder naar boeken of series of dingen die leuker zijn dan film kijken aka zijn hobbies. Zoiets misschien.


    En dan kun je uiteindelijk vragen of hij 'm misschien - eventueel - als ie daar in zin heeft - met je de film kan kijken ^^


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ron_Weasley schreef:
    (...)

    En dan kun je uiteindelijk vragen of hij 'm misschien - eventueel - als ie daar in zin heeft - met je de film kan kijken ^^


    Omggg dat zou zo leuk zijn! (nerd)(H)

    Ik heb dit ook al is gehad.
    Ik haf net hetzelfde gedaan (hem op fb toegevoegd)
    En dan ben ik begonnen met hem te paten. Na een tijd had hij m'n nummer en smste we elkaar. Hij was super lief enz. Maar we hebben nooit in het echt gepraat. En na een tijdj besefte ij pas dat hij een klootzak was die mij niet verdiende
    Dus ik zou in ieder geval wel met hem in echt praten zodat je beseft hoe die jongen echt is.
    Weet je wat altijd lukt? Expres naast hem zo struikelen waardoor je aan hem vast moet houden. En dan verontschuldig je gewoon en begin dan een gesprek met hem. Zo van; jij bent die jongen van fb enz. Dan heb je hem aangeraakt + aangesproken ^.^


    "Can a man still be brave if he's afraid?" -"That is the only time a man can be brave."

    Flowering schreef:
    Ik heb dit ook al is gehad.
    Ik haf net hetzelfde gedaan (hem op fb toegevoegd)
    En dan ben ik begonnen met hem te paten. Na een tijd had hij m'n nummer en smste we elkaar. Hij was super lief enz. Maar we hebben nooit in het echt gepraat. En na een tijdj besefte ij pas dat hij een klootzak was die mij niet verdiende
    Dus ik zou in ieder geval wel met hem in echt praten zodat je beseft hoe die jongen echt is.
    Weet je wat altijd lukt? Expres naast hem zo struikelen waardoor je aan hem vast moet houden. En dan verontschuldig je gewoon en begin dan een gesprek met hem. Zo van; jij bent die jongen van fb enz. Dan heb je hem aangeraakt + aangesproken ^.^


    Als ik dat zou durven :/
    Ik wil ook graag een keer hoi zeggen op school, maar ik ben bang dat hij het niet hoort en dat het awkward is ...

    Je moet dus absoluut niet naast hem gaan 'nep' struikelen en je dan vervolgens aan hem vasthouden. De meeste mensen vinden dat namelijk ongemakkelijk of zelfs vervelend. Ik zou dat dus echt niet aanraden. Ik zou gewoon 'hoi' zeggen, hoe awkward dat ook is. Dat is in ieder geval een stuk minder ongemakkelijk dan je aan iemand vasthouden die je alleen van Facebook kent.


    26 - 02 - '16

    Hikikomori schreef:
    Je moet dus absoluut niet naast hem gaan 'nep' struikelen en je dan vervolgens aan hem vasthouden. De meeste mensen vinden dat namelijk ongemakkelijk of zelfs vervelend. Ik zou dat dus echt niet aanraden. Ik zou gewoon 'hoi' zeggen, hoe awkward dat ook is. Dat is in ieder geval een stuk minder ongemakkelijk dan je aan iemand vasthouden die je alleen van Facebook kent.


    Het klinkt wel droogjes om gewoon 'hoi' te zeggen. En een jongen is meestal met zijn vrienden en het is dan awkward als je met zijn vrienden erbij 'hoi' zegt. Hij zal denken: als ik nu antwoord gaan de jongens me raar vinden of weet ik veel. Maar de meeste jongens zijn zo of gaan ze achter je rug praten. Misschien moet je eerst is afspreken buiten school en leer je hem zo kennen en dan zal hij wel met je praten op school. Eerst moet hij je goed kennen.


    "Can a man still be brave if he's afraid?" -"That is the only time a man can be brave."

    Flowering schreef:
    (...)

    Het klinkt wel droogjes om gewoon 'hoi' te zeggen. En een jongen is meestal met zijn vrienden en het is dan awkward als je met zijn vrienden erbij 'hoi' zegt. Hij zal denken: als ik nu antwoord gaan de jongens me raar vinden of weet ik veel. Maar de meeste jongens zijn zo of gaan ze achter je rug praten. Misschien moet je eerst is afspreken buiten school en leer je hem zo kennen en dan zal hij wel met je praten op school. Eerst moet hij je goed kennen.


    Oh, ik heb wel eens wat drogers gedaan. Ik ben op een jongen afgestapt die ik totaal niet kende (zelfs niet via Facebook) en ik vroeg 'Speel je League of Legends' (zo'n spel) en nu hebben we al vier maanden verkering :W


    26 - 02 - '16

    Hikikomori schreef:
    Je moet dus absoluut niet naast hem gaan 'nep' struikelen en je dan vervolgens aan hem vasthouden. De meeste mensen vinden dat namelijk ongemakkelijk of zelfs vervelend. Ik zou dat dus echt niet aanraden. Ik zou gewoon 'hoi' zeggen, hoe awkward dat ook is. Dat is in ieder geval een stuk minder ongemakkelijk dan je aan iemand vasthouden die je alleen van Facebook kent.


    Dit. Ik heb mijn crush zover gekregen om in het echt met me te praten door boeken van hem te lenen. Uitleggen van schoolopdrachten, boeken lenen, Misschien kan je iets bakken en hem daarover vertellen op Facebook, grote kans dat hij vraagt of hij ook een cakeje/koekje/whatever mag, dat zijn dingen waarbij hij een keus heeft om met je in contact te komen en dingen die ook beter werken dan je aan hem vastklampen omdat je struikelt.


    We've lived in the shadows for far too long.