• KLIK
    Deze link is van hoe het begonnen is.

    Ik heb nu wel contact met die jongen via facebook. Op school kijkt hij mij ook aan (: Maar we hebben nog niet in het echt gepraat :/
    Mijn vraag is nu; Weten jullie gespreksonderwerpen / hoe je het gesprek lopend kan houden? Dan bedoel ik niet van; "Je had een leuk t shirt aan vandaag" want dan kom ik over als een stalker.
    xx

    Flowering schreef:
    (...)

    Het klinkt wel droogjes om gewoon 'hoi' te zeggen. En een jongen is meestal met zijn vrienden en het is dan awkward als je met zijn vrienden erbij 'hoi' zegt. Hij zal denken: als ik nu antwoord gaan de jongens me raar vinden of weet ik veel. Maar de meeste jongens zijn zo of gaan ze achter je rug praten. Misschien moet je eerst is afspreken buiten school en leer je hem zo kennen en dan zal hij wel met je praten op school. Eerst moet hij je goed kennen.


    Ja, en hij zit in de vijfde (ik in derde) dus ik denk niet dat hij dat dus zo fijn vind...
    Morgen is hij even laat uit als mij...
    Gosh.. ik zou best willen vragen: Heb je zin om een keer af te spreken? Maar dadelijk vind hij me niet leuk.. of dan negeert ie me voor altijd :(

    Hikikomori schreef:
    (...)

    Oh, ik heb wel eens wat drogers gedaan. Ik ben op een jongen afgestapt die ik totaal niet kende (zelfs niet via Facebook) en ik vroeg 'Speel je League of Legends' (zo'n spel) en nu hebben we al vier maanden verkering :W


    Haha echt? En, wat antwoordde hij?

    Hikikomori schreef:
    (...)

    Oh, ik heb wel eens wat drogers gedaan. Ik ben op een jongen afgestapt die ik totaal niet kende (zelfs niet via Facebook) en ik vroeg 'Speel je League of Legends' (zo'n spel) en nu hebben we al vier maanden verkering :W



    Nou ik vind dat helemaal niet droog... Ik vind het juist goed bedacht. Want jongens vinden spelletjes leuk. En de meeste meisjes durven zoiets niet te doen. Het verbaast me niet dat jullie verkering hebben, jongens vinden meisjes die veel durven leuk. Het is eigenlijk best wel grappig... Zo kunnen jullie samen dat spel spelen. (Y)(hoera)


    "Can a man still be brave if he's afraid?" -"That is the only time a man can be brave."

    iCalum schreef:
    (...)

    Haha echt? En, wat antwoordde hij?


    Hij zei 'ja' en toen heb ik z'n username gekregen. Via de chat in League of Legends kreeg ik zijn skype en via skype zijn we aan de praat geraakt. Toen kregen we een klik en hebben we besloten om in het echt meer tegen elkaar te gaan praten. We werden steeds closer en naarmate we afspraakjes hadden (naar de bios en naar Apenheul), begonnen we elkaar leuker en leuker te vinden. Toen kregen we een relatie.


    26 - 02 - '16

    Hikikomori schreef:
    (...)

    Hij zei 'ja' en toen heb ik z'n username gekregen. Via de chat in League of Legends kreeg ik zijn skype en via skype zijn we aan de praat geraakt. Toen kregen we een klik en hebben we besloten om in het echt meer tegen elkaar te gaan praten. We werden steeds closer en naarmate we afspraakjes hadden (naar de bios en naar Apenheul), begonnen we elkaar leuker en leuker te vinden. Toen kregen we een relatie.


    Dat is echt leuk! (:

    iCalum schreef:
    (...)

    Ja, en hij zit in de vijfde (ik in derde) dus ik denk niet dat hij dat dus zo fijn vind...
    Morgen is hij even laat uit als mij...
    Gosh.. ik zou best willen vragen: Heb je zin om een keer af te spreken? Maar dadelijk vind hij me niet leuk.. of dan negeert ie me voor altijd :(


    Hij vind je vast wel leuk! En als hij weigert dan mist hij iets. Maar probeer het is als hij alleen is. Met vrienden doen ze altijd stoer. Op facebook vragen of hij is naar de film wil is ook goed, maar in het echt vragen is wel beter.


    "Can a man still be brave if he's afraid?" -"That is the only time a man can be brave."

    Flowering schreef:
    (...)


    Nou ik vind dat helemaal niet droog... Ik vind het juist goed bedacht. Want jongens vinden spelletjes leuk. En de meeste meisjes durven zoiets niet te doen. Het verbaast me niet dat jullie verkering hebben, jongens vinden meisjes die veel durven leuk. Het is eigenlijk best wel grappig... Zo kunnen jullie samen dat spel spelen. (Y)(hoera)


    Ja, maar toch is het wel een riskante vraag, want als je het niet speelt heb je een dik probleem :W

    iCalum schreef:
    (...)

    Dat is echt leuk! (:


    Ja ;3


    26 - 02 - '16

    Flowering schreef:
    (...)

    Hij vind je vast wel leuk! En als hij weigert dan mist hij iets. Maar probeer het is als hij alleen is. Met vrienden doen ze altijd stoer. Op facebook vragen of hij is naar de film wil is ook goed, maar in het echt vragen is wel beter.


    Nog iets wat me er van weer houdt om iets te zeggen in het echt tegen hem: Ik ga heel erg over mijn woorden struikelen, en ik word zeker weten knalrood..
    Jammer genoeg fiets ik altijd met een vriendin van mij uit school (is wel leuk, maar daardoor heb ik geen kans om hoi te zeggen, want zij weet het niet. Mijn 2 beste vriendinnen wel maar eentje daarvan zit op een andere school en de andere in een andere klas)

    Hij kijkt me nu wel af en toe aan op school en dan maakt mijn hart echt zo'n sprongetje (H)
    Het zou echt enorm helpen als hij ook een keer begon met een gesprek, of op school hoi zegt of glimlacht (:
    Maar zijn vrienden zijn er ook (bijna) altijd..

    Ik denk dat ik nog maar wacht met dat afspreken, en eerst wat meer ga kijken of hij glimlacht en terug hoi zegt, en dan vragen.

    iCalum schreef:
    (...)

    Nog iets wat me er van weer houdt om iets te zeggen in het echt tegen hem: Ik ga heel erg over mijn woorden struikelen, en ik word zeker weten knalrood..
    Jammer genoeg fiets ik altijd met een vriendin van mij uit school (is wel leuk, maar daardoor heb ik geen kans om hoi te zeggen, want zij weet het niet. Mijn 2 beste vriendinnen wel maar eentje daarvan zit op een andere school en de andere in een andere klas)

    Hij kijkt me nu wel af en toe aan op school en dan maakt mijn hart echt zo'n sprongetje (H)
    Het zou echt enorm helpen als hij ook een keer begon met een gesprek, of op school hoi zegt of glimlacht (:
    Maar zijn vrienden zijn er ook (bijna) altijd..

    Ik denk dat ik nog maar wacht met dat afspreken, en eerst wat meer ga kijken of hij glimlacht en terug hoi zegt, en dan vragen.



    Ik snap jou helemaal!
    Wat ik meestal doe om aandacht van de jongen die ik leuk vind te trekken is om gek te doen. (Of misschien ben ik gewoon zo)
    Ik laat hem zien dat ik ook leuk ben. Ik die alsof niemand me interesseert, ik ga me andere jongens om enz. Wat je ook kan doen is bevriend worden met een van zijn goede vrienden. Dan is het niet zo moeilijk om is hoi te zeggen. En als je dan goed bevriend bent me hem kan je vragen dat hij zijn vrienden kan voorstellen en voila! ;) het is gelukt bij een vriendin, het kan ook bij jou lukken :)


    "Can a man still be brave if he's afraid?" -"That is the only time a man can be brave."

    Flowering schreef:
    (...)


    Ik snap jou helemaal!
    Wat ik meestal doe om aandacht van de jongen die ik leuk vind te trekken is om gek te doen. (Of misschien ben ik gewoon zo)
    Ik laat hem zien dat ik ook leuk ben. Ik die alsof niemand me interesseert, ik ga me andere jongens om enz. Wat je ook kan doen is bevriend worden met een van zijn goede vrienden. Dan is het niet zo moeilijk om is hoi te zeggen. En als je dan goed bevriend bent me hem kan je vragen dat hij zijn vrienden kan voorstellen en voila! ;) het is gelukt bij een vriendin, het kan ook bij jou lukken :)


    Ik ken zijn vrienden dus totaal niet :/

    Het helpt ook niet dat niemand in mijn familie/vriendenkring een relatie heeft, dus mij ook geen tips kan geven :3
    Ik ben eigenlijk een rustig type, ik ben lang dus ik wil niet zo erg opvallen. Ik ben bang dat mensen mij dan raar gaan vinden..

    iCalum schreef:
    (...)

    Ik ken zijn vrienden dus totaal niet :/

    Het helpt ook niet dat niemand in mijn familie/vriendenkring een relatie heeft, dus mij ook geen tips kan geven :3
    Ik ben eigenlijk een rustig type, ik ben lang dus ik wil niet zo erg opvallen. Ik ben bang dat mensen mij dan raar gaan vinden..


    De enige tip die ik je mee kan geven;

    Blijf jezelf! ;3


    26 - 02 - '16

    Nou... Sinds 3 oktober heb ik 3 dingen gezegd waar hij niet meer op geantwoord heeft.. ):
    Vandaag heb ik zijn nummer gevraagd als smoes dat het dan makkelijker zou zijn als hij nog zou willen praten .. Hopelijk geeft hij die, en zo niet dan is mijn hart echt gewoon dood (huil), want dan vind hij me waarschijnlijk niet leuk genoeg..

    Hij negeert me nog steeds (huil).
    Zo moeilijk is het toch niet om "nee" of "ja" te zeggen? :( Als hij me niet wilt kwetsen ofzo, dan doet ie dat nu.

    Khamul schreef:
    Je moet dus absoluut niet naast hem gaan 'nep' struikelen en je dan vervolgens aan hem vasthouden. De meeste mensen vinden dat namelijk ongemakkelijk of zelfs vervelend. Ik zou dat dus echt niet aanraden. Ik zou gewoon 'hoi' zeggen, hoe awkward dat ook is. Dat is in ieder geval een stuk minder ongemakkelijk dan je aan iemand vasthouden die je alleen van Facebook kent.

    Precies. Je moet dus echt niet 'nep' gaan struikelen. Tenminste, het zou niet mijn handeling zijn zodat hij je op zou merken.
    Loop gewoon naar hem toe en zeg hem gedag. Desnoods houd je een oortje in je oor met muziek - wel zachtjes, zodat je hem nog kan horen. Ik doe dat altijd, dat laat mijn zenuwen kalmeren. Je hoeft dit niet te doen met zijn vrienden erbij, misschien na schooltijd, - dat gaat altijd wat anders dan als hij alleen is.
    Wees relaxed. Bedenk je gewoon dat hij ook maar een mens is.

    Oh, wacht, er is nu wat anders.
    Hij beantwoord je vraag niet? Eh, misschien nogmaals een berichtje sturen. Ik weet niet hoe lang geleden het laatste berichtje was, maar je kan wel vragen of hij het misschien liever niet wilt.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2014 - 19:33 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mulleroni schreef:
    Ik vind het knap van je dat je in ieder geval al contact hebt opgezocht via Facebook. ^^

    Je kan praten over zijn interesses/jouw interesses en als je gemeenschappelijke interesses hebt kan je daar verder over praten, zo lijk je ook geïnteresseert in hem... verder zou ik het gesprek niet forceren, als je echt niets meer weet te zeggen dan zeg je niets meer en begin je de volgende dag gewoon opnieuw een gesprek.


    None but ourselves can free our minds.