• -

    [ bericht aangepast op 20 okt 2014 - 20:47 ]

    Whut? What did he say? A-hole.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Iedereen gaat er ook echt vanuit dat hij niet vriendelijk reageerde. Ö
    Hij reageerde best wel lief en hij kan er ook niet zoveel aan doen dat hij niet hetzelfde voelt.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nou ja, bekijk het van de positieve kant. Hij houdt je in ieder geval niet aan het lijntje.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Hij reageerde ontzettend lief, hoor! Hij is echt geen asshole omdat hij niet hetzelfde voelt ;).
    Hij zag me meer als een zusje, als familie.

    Elladan schreef:
    Iedereen gaat er ook echt vanuit dat hij niet vriendelijk reageerde. Ö
    Hij reageerde best wel lief en hij kan er ook niet zoveel aan doen dat hij niet hetzelfde voelt.

    Eh, ik heb niet gezegd dat hij niet vriendelijk reageerde en/of ik ging daar ook niet vanuit.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Histoire schreef:
    Hij is je niet waard. (;


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Ik vind jullie reacties in ieder geval erg lief.

    Hij reageerde echt 'perfect' voor een afwijzing, het afgewezen worden was alleen zo stom...

    [ bericht aangepast op 2 dec 2014 - 15:16 ]

    Wallace schreef:
    (...)
    Eh, ik heb niet gezegd dat hij niet vriendelijk reageerde en/of ik ging daar ook niet vanuit.


    Dan hebben we waarschijnlijk allebei een andere definitie van asshole. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Elladan schreef:
    (...)

    Dan hebben we waarschijnlijk allebei een andere definitie van asshole. :')

    Blijkbaar wel, want ik ben jou niet en ik ben niet iedereen :'D Daarbij bedoelde ik de 'a-hole' niet als dat hij het 'op een slechte manier zou zeggen.'
    Het komt altijd erg hard aan als je wordt afgewezen en dan voel je, je rot. Zelf heb ik dan altijd de neiging om daarna slecht over die persoon te denken, maar dat komt meer door de afwijzing omdat die zo hard aan kwam, niet omdat het echt een klootzak is.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Slotje op aanvraag.


    Deep inside, I've never felt alive