• heey aquafresh hier...

    Ik zoek een co-auteur om mee te werken en natuurlijk samen mee te schrijven. Het liefst wil ik OP, geen one direction fanfiction, sorry, maar dat is gewoon niet mijn ding. Ik heb het altijd al leuk gevonden om te schrijven en natuurlijk samen schrijven is het leukst! Ideeën zijn altijd welkom.
    Dus het liefst OP

    Vul dit in alsjeblieft:

    Naam:
    Leeftijd:
    Stuk van je verhaal
    Wat jij het leukst vind om over te schrijven:


    alvast bedankt!!

    [ bericht aangepast op 2 okt 2014 - 23:14 ]


    Hell is empty..al the devils are here

    naam: XxboobearxX
    leeftijd: 14
    stuk van je verhaal: Dit is een klein stukje uit een verhaal van mij.

    Mitch pakt het pistool en richt het op Romy. Hij haalt de beveiliging eraf en Wil gaan schieten. Dit kan ik niet laten gebeuren! Ik sta voorzichtig op en spring op Mitch zijn rug. Hij had dit duidelijk niet verwacht. Hij verliest zijn evenwicht en valt op de grond. Terwijl hij valt gaat het pistool af. Ik krimp ineen door de pijn scheut die op dit moment door mijn been gaat. Ik zak op de grond en probeer met mijn handen het bloeden te stoppen. Mitch stond weer op en pakte het pistool en voordat ik het doorhad had hij al op Romy geschoten. Je hoorde nog een hoge gil voordat haar lichaam naar de grond viel. Mitch legde het pistool weer terug op zijn plaats en liep de deur weer uit. Ik hoorde het klikje dat betekende dat de deur weer op slot zat. Ik was te geshockt om te reageren. Na een paar minuten realiseerde ik me pas dat ze waarschijnlijk dood was. Ik schoof langzaam naar Romy's lichaam toe. Nog steeds hield ik mijn handen op het gat in mijn been. Ik haalde een hand van mijn been af en pakte Romy's pols. Geen hartslag. Dood. Ze was weg.

    wat jij het leukst vind om te schrijven: onbekende personen, Fantasy, Geweld


    Smiling but we're close tot tears, even after all those years