• Een vriendin van mij is binnenkort jarig en daarom wil ik een shirt van een band kopen waar ze fan van is. Nu is mijn vraag of iemand hiervoor een goede site heeft?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Etsy.com ? Heb er zelf nog niks gekocht, maar een vriendin van me wel. De betrouwbaarheid hangt af van de mensen bij wie je het koopt. Het valt te vergelijken met marktplaats.

    Large.nl
    allposters.nl/


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Large.nl


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Large, Hot topic


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik kocht ze ook altijd bij Large of op de website van de band zelf als ze het daar niet hadden.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Mijn topics :Y)


    wat was dit ookalweer

    Large en op Marktplaats heb ik er zelf wel eens wat gekocht, vaak nog van goede kwaliteit, omdat mensen ze na een concert niet meer dragen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Large :D


    “I only want to live in peace, plant potatoes and dream!” - Tove Jansson, Moomin: The Complete Tove Jansson Comic

    Large.nl of Goddess of Desire


    The biggest emotion in creation is the bridge to optimism. - Brian May

    Ligt eraan welke band (cat)


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Naar mijn ervaring is impericon het beste. Het komt vanuit Duitsland, maar het is echt topservice en ze hebben - naar mijn mening - leukere merch dan bijvoorbeeld Large. Ligt er wel aan naar welke bands je luistert haha.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Op Large zal je niet echt popbands zien staan, maar als het een metal/rock band is dan moet je op Large bestellen c:


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Large. (;


    Caution first, always.

    Caraphernelia schreef:
    Op Large zal je niet echt popbands zien staan, maar als het een metal/rock band is dan moet je op Large bestellen c:

    Ik zoek ook niet echt naar een popband.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Please_Charon schreef:
    (...)
    Ik zoek ook niet echt naar een popband.


    Als je het ook nog eventueel uit Engeland wil/mag bestellen heeft Grindstore ook nog héél veel bandmerch. Duurt alleen wel een week of twee voordat het binnen is.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.