• || LIVE AND LET DIE ||

    De speciale dienst van de Verenigd Koninkrijk, de MI6, vrijwel overal bekend door de vele missies die ze hebben volbracht. Mannen, die de geheime dienst haast regeren vinden dat vrouwen niet geschikt zijn voor dit soort werk terwijl de baas van de organisatie een vrouw is. M heeft het gehad met alle discussies en wilt bewijzen dat vrouwen wel kunnen vechten in een écht gevecht. Ze stuurt vijf vrouwen af op een missie om een maffia op te sporen. Een maffia die handelt in drugs, wapens en vrouwen. Hun missie is om ze op te sporen en dan naar MI6 te brengen. Een missie vol met verraad en bloed.

    [Het komt erop neer dan One Direction de maffia is en de meiden MI6 zijn.]

    Rollen:

    • Vrouwen •

    - Lesleigh Grace Montgomery • Denys
    - Jacelyn Athene Mikaelson • Deveraux
    - AsshiexIrwin
    - Elisabeth "Effy" Neves-Noiva Sundén • Rhae
    - Meave `Mae` Kathlynn Reagan • Briar

    • Mannen •
    - Harry Styles • TateLangdon
    - Niall Horan
    - Zayn Malik • RocketRaccoon
    - Louis Tomlinson • DAWSONS
    - Liam Payne • Rhae

    Lijstje:
    • Volledige naam
    • Geboortedatum
    • Geboorteplaats
    • Karakter
    • Uiterlijk
    • Specialiteiten
    • Rede voor aansluiting
    • Eventuele relaties
    • Extra


    Regels:
    • Minstens 180 woorden.
    • Maximum van twee personages. [Eén meisje en één jongen.]
    • Er wordt een praattopic geopend, dus niet off-topic praten in het speeltopic
    • Geen gekibbel
    • Grof taalgebruik is van toepassing
    • 16+ is toegestaan
    • Melden als je voor een langere termijn weg bent.
    • Have fun c:

    HET BEGIN:
    De meiden van MI6 worden opgeroepen naar het kantoor van M [die kan worden bestuurd door iedereen] en krijgen hun missie te horen. Ze moeten de maffia, we noemen het voor nu even 'The Candors', zo snel mogelijk naar MI6 te brengen. De maffia zelf doet ieder hun dagelijkse ding, in vrouwen, drugs, wapens etc. handelen. Denk aan de minimum van 180 woorden!

    Als iemand een betere naam weet voor de maffia, meld het dan c:

    [ bericht aangepast op 5 okt 2014 - 11:34 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne.

    "Klinkt goed, LI. Goed genoeg in elk geval. Het enige wat er hoeft te gebeuren is het invullen van papierwerk, meer niet, een groentje is dus prima." Door het zachte klikgeluid wist Liam dat ook Zayn zijn behoefte aan nicotine aan het beantwoorden was. Liam knikte dus maar, zijn hoofd wild op en neer gaand, hij besefte niet eens dat Zayn het niet kon zien.
          "Als ik de verschepingen snel binnen heb en heb afgewerkt, zullen we dan naar de kroeg gaan?" vroeg de persoon aan de andere kant van de lijn toen.
          Liam reageerde al enthousiast voor hij überhaupt na had bedacht waar Zayn voorstelde naartoe te gaan. "Klinkt goed! Er valt vandaag toch alleen maar te vervelen en ik heb zin om iets te doen." Pas toen realiseerde hij dat Zayn naar de kroeg wou, naar de drank. "Oh," zei hij ineens zachtjes en hij dacht even na. Het moest toch kunnen? Ja toch? Op een dag zou hij toch echt een keer aan een bar moeten zitten. Daarom stemde Liam toch in. "Ja, oké, is goed," zei hij toch een beetje vertwijfeld, maar grijnsde toen weer. "Klinkt goed."


    Reality's overrated.

    Zayn Malik
    Liam stemde wel heel erg snel in met mijn idee, waardoor ik wel doorhad dat dat antwoord door de drugs kwam. Zeker omdat er een 'Oh' achteraan kwam. Ik wachtte dus geduldig even. Zo zou ik die hoeren wel van de zolder sleuren. Uiteindelijk hoorde ik een vertwijfelde toestemming, maar daarna klonk hij gelukkig een stuk zekerder. "Prima, dan bel ik je wel als ik eraan kom. Later." zei ik voor ik ophing en mijn peuk uitmaakte op een van de lades van mijn buro. Het eindje verdween in de prullenbak, zodat Harley het niet kreeg. Daarna stond ik op om weer naar de zolder te lopen. Ik opende de deur en zag daar de hoeren al netjes op een rijtje staan, die wisten wel beter. Ik pakte de twee plasticzakken aan van een van de hoeren en liet de 5 voor me uit lopen. De deur naar de anderen ging weer op slot. Pas als laatst liep ik met de hoeren mee, die beneden in de rij stonden, terwijl Harley luid naar ze blafte. Ik liep naar ze toe en inspecteerde ze van voor en achter van binnen en buiten. Op elk detail werd gelet, want we stonden erom bekend dat we de hoogste kwaliteit neukvlees leverden. Dat moest wel zo blijven. Een die zich niet goed had gewaxt, er zaten nog 3 haren, kreeg een klap met een stokvoor ze trillend en snel met een pincet uit mijn borstzakje de haren eruit plukte. Ik pakte de pincet terug en deed toen elke hoer een stel handboeken en enkelboeien om. Daarna liet ik Harley ze hun kooien in jagen, waar ik ze aan vast ketende en toen de kooien op slot deed. Ik controleerde of elke hoer goed zat en ging toen weer achter mijn buro zitten wachten op de truck die ze op de juiste schepen zou laden en de andere hoeren hierheen zou brengen, hopelijk in een keer.


    Bowties were never Cooler

    Liam James Payne.

    "Prima, dan bel ik je wel als ik eraan kom. Later," eindigde Zayn het gesprek. Liam herhaalde zijn laatste woord en wenste Zayn hiermee ook een later. Liam gooide de telefoon weer ergens op het bureau, niet erg voorzichtig, maar dat was hij eigenlijk nooit met het toestel. Hij blies zijn wangen op en verveeld blies hij de lucht weer uit. Zijn ogen reken naar zijn neus en hij deed een poging scheel te kijken, waarna hij grinnikte toen het niet lukte. Al was het eigenlijk helemaal niet grappig, eerder triest. Wie kon er nou niet scheel kijken? Liam probeerde het opnieuw en dit keer lukte het al net zo goed, niet dus.
          "Pffft." De ververling begon ondertussen zo zwaar te heersen dat Liam geluiden tegen zichzelf zat te maken. Toen hij als soort bodyguard bij de maffia zat - eigenlijk hield die baan gewoon wa tdreigen in, of af en toe op iemand inslaan, als die persoon niet beviel - was zijn leven in ieder geval niet saai. Nu had hij dan wel meer afwisseling, maar op dagen zoals deze zou hij willen dat hij nog altijd op straat was.
          Liam liet de sigaret op de grond vallen en drukte deze uit met zijn hak, om de volgende uit zijn zak te plukken en hier aan te beginnen. Zijn werk had hij vanochtend al gedaan, toen hij hyper van de coce had gestaan. Nu was het dus maar wachten tot er weer iemand zou bellen, of nog betrer, binnen zou vallen.


    Reality's overrated.

    |Ik schrijf me uit ---> Ik wil jullie niet eeuwig laten wachten op mijn post.|


    That is a perfect copy of reality.

    [RocketRaccoon -> IamGroot]


    Bowties were never Cooler