• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    'Ik snap het wel als je het niet tegen hun wilt gaan zeggen. Ik heb nog helemaal niets tegen mijn ouders vertelt want ik weet dat ze me gaan doden.' Ik glimlach. Zo extreem zijn mijn ouders echt niet, maar mijn moeder zou misschien wel ontzettend boos of verdrietig worden, beiden vind ik vreselijk.
    'Weet je wat, anders kom je gewoon kerst bij ons vieren. Dan kan ik je meteen aan mijn ouders voorstellen en het is gewoon heel gezellig als jij er ook bent,' zeg ik met een glimlach. Ik kijk naar het ijs en pak een steen. Die steen gooi ik op het ijs, dat niet breekt. Met een glimlach ga ik op het ijs staan en trek ik Ralf mee. We mogen dan wel geen schaatsen hebben, maar nog steeds kan je goed glijden op dit ijs. Ik struikel en val om, waardoor ik in lachen uitbarst. Als ik Ralf ook omtrek kraakt het ijs en vallen we in het water. Meteen grijp ik de rand van het wak met mijn ene hand en Ralf met mijn andere hand. Ik til ons omhoog en ga op het ijs zitten. Ik heb het ongelooflijk koud en druk me daarom tegen Ralf aan.
    'Z-zullen we naar de leerlingenkamer gaan?' vraag ik klappertandend aan Ralf.


    Waar is Ginny? Dan stuur ik Draakje daarheen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    1e post!


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    RAB schreef:
    Fred Weasley

    'Ik snap het wel als je het niet tegen hun wilt gaan zeggen. Ik heb nog helemaal niets tegen mijn ouders vertelt want ik weet dat ze me gaan doden.' Ik glimlach. Zo extreem zijn mijn ouders echt niet, maar mijn moeder zou misschien wel ontzettend boos of verdrietig worden, beiden vind ik vreselijk.
    'Weet je wat, anders kom je gewoon kerst bij ons vieren. Dan kan ik je meteen aan mijn ouders voorstellen en het is gewoon heel gezellig als jij er ook bent,' zeg ik met een glimlach. Ik kijk naar het ijs en pak een steen. Die steen gooi ik op het ijs, dat niet breekt. Met een glimlach ga ik op het ijs staan en trek ik Ralf mee. We mogen dan wel geen schaatsen hebben, maar nog steeds kan je goed glijden op dit ijs. Ik struikel en val om, waardoor ik in lachen uitbarst. Als ik Ralf ook omtrek kraakt het ijs en vallen we in het water. Meteen grijp ik de rand van het wak met mijn ene hand en Ralf met mijn andere hand. Ik til ons omhoog en ga op het ijs zitten. Ik heb het ongelooflijk koud en druk me daarom tegen Ralf aan.
    'Z-zullen we naar de leerlingenkamer gaan?' vraag ik klappertandend aan Ralf.


    Waar is Ginny? Dan stuur ik Draakje daarheen.


    verzin maar wat leuks ('x doe maar buiten ofzo :p dat ze op het wachten is op de kampioenschappen in de sneeuw :D xd

    1e post pikker >:(

    [ bericht aangepast op 19 juli 2014 - 20:46 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    RAB schreef:
    Fred Weasley

    'Ik snap het wel als je het niet tegen hun wilt gaan zeggen. Ik heb nog helemaal niets tegen mijn ouders vertelt want ik weet dat ze me gaan doden.' Ik glimlach. Zo extreem zijn mijn ouders echt niet, maar mijn moeder zou misschien wel ontzettend boos of verdrietig worden, beiden vind ik vreselijk.
    'Weet je wat, anders kom je gewoon kerst bij ons vieren. Dan kan ik je meteen aan mijn ouders voorstellen en het is gewoon heel gezellig als jij er ook bent,' zeg ik met een glimlach. Ik kijk naar het ijs en pak een steen. Die steen gooi ik op het ijs, dat niet breekt. Met een glimlach ga ik op het ijs staan en trek ik Ralf mee. We mogen dan wel geen schaatsen hebben, maar nog steeds kan je goed glijden op dit ijs. Ik struikel en val om, waardoor ik in lachen uitbarst. Als ik Ralf ook omtrek kraakt het ijs en vallen we in het water. Meteen grijp ik de rand van het wak met mijn ene hand en Ralf met mijn andere hand. Ik til ons omhoog en ga op het ijs zitten. Ik heb het ongelooflijk koud en druk me daarom tegen Ralf aan.
    'Z-zullen we naar de leerlingenkamer gaan?' vraag ik klappertandend aan Ralf.


    Waar is Ginny? Dan stuur ik Draakje daarheen.


    Wat ging dat alles snel zeg, Ralf heeft er nirt eens van kunnen genieten, om op hrt ijs te glijden :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Draco Malfoy

    De ochtendpost komt binnen en ik zie de bezorguil voor mij al aankomen met de rozen die ik heb besteld om Ginny mee te vragen naar het bal. Ik wist niet hoe ik het moest vragen en bloemen zijn altijd goed. Snel pak ik het pakketje en loop ik de zaal uit. Ik heb liever niet dat iedereen ziet hoe ik rozen uitpak. Ginny stond net buiten dus ga ik daar maar heen. Eenmaal buiten word ik bekogeld met sneeuwballen. Zelf heb ik er nooit problemen mee gehad, maar sommige sneeuwballen zijn hard en komen tegen de rozen aan. Ginny zit ergens op een bankje. Ik loop naar haar toe.
    'Ginny! Ik wil je iets vragen,' zeg ik met een glimlach. Ik haal de rozen uit het pakpapier. 'Lieve Ginny Weasley, wil je met mij naar het bal?' vraag ik met mijn allerliefste glimlach. 'En anders dan zijn deze rozen sowieso voor jou,' zeg ik er nog bij. Haar rode haar zit onder de sneeuwvlokken, wat er heel lief uitziet. Ik veeg wat sneeuw uit mijn haa en blijf haar verwachtingsvol aankijken. Iemand die denkt grappig te zijn gooit een sneeuwbal tegen de rozen waardoor ze uit mijn hand vallen. Snel raap ik ze weer op en schreeuw ik iets naar de gooier, een jongen uit Griffoendor.


    Spoiler alert: you will save yourself

    SphinxX schreef:
    (...)

    Wat ging dat alles snel zeg, Ralf heeft er nirt eens van kunnen genieten, om op hrt ijs te glijden :')


    Haha ik had geen inspiratie.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Anders laten we nu Toernooi beginnen? :D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jaa, kan, maar mag Ralf in een van de opdrachten dood gaan? Vroeg ik ook eerder maar ergens denk ik dat je zelf die vraag gewoon niet wilde gaan beantwoorden x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ginny Weasley

    'Ginny! ik wil je iets vragen.' ik keek verbaasd op en herkende de gezicht van Draco Malfoy; de jongen die ik heb geprobeerd te negeren sinds onze laatste kus. Dat was beter voor hem als voor mij. Niet dat mijn broers me vergeven hadden; of uberhaupt met mij gepraat hadden maar ze maakte geen rot-opmerkingen.
    Uit het niets haalde Draco rozen tevoorschijn wat een blos op mijn wangen deed toveren.
    'Lieve Ginny Weasley, wil je met mij naar het bal?' ik staarde de blondharige jongen even aan. Zijn glimlach was onweerstaanbaar; iets waar ik al eerder voor gevallen was; maar wat wilde Draco hiermee bereiken? Ik dacht omdat ik niks meer van hem gehoord had dat we in stilte besloten hadden dat dit tussen ons niks ging worden. Desondanks was ik wel blij dat het voor mijn beide broers goed uitgepakt was met Campbell & Ralf. Ik was blij voor Ralf dat hij zo snel over mij heen kwam- maar ik zag hem nooit meer en vooral niet als vriend. Dat is een van de redenen waardoor ik het grote deel van de dag buiten doorbracht; in mijn eentje. Hoewel ik wel vrienden had kon ik ze momenteel niet om mij heen accepteren.
    'En anders dan zijn deze rozen sowieso voor jou.' zijn hand veegde wat sneeuwvlokken uit mijn haar wat mijn hoofd zo mogelijk nog roder maakte. Plotseling raakte rakelings een sneeuwbal op de rozen. Ik keek naar de jongen; aan de kleuren van zijn gewaad kon ik zien dat hij uit Griffoendor kwam. Niet dat het me wat deerde. Ik beet zachtjes op mijn lip. Eigenlijk had ik op de avond van de bal mijzelf op de leerlingenkamer op willen sluiten onder mijn bed; maar mijn broers hadden nu een vriendje. Verdiende ik ook niet iets?
    Ik knikte verlegen. 'Oke.' fluisterde ik vervolgens omdat het waarschijnlijk niet zichtbaar was. Ik glimlachte verlegen.


    inspiratieloos met ginny xD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    Jaa, kan, maar mag Ralf in een van de opdrachten dood gaan? Vroeg ik ook eerder maar ergens denk ik dat je zelf die vraag gewoon niet wilde gaan beantwoorden x')


    Moet je aan Lidne vragen toch?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik vraag het ook aan haar :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Jaa, kan, maar mag Ralf in een van de opdrachten dood gaan? Vroeg ik ook eerder maar ergens denk ik dat je zelf die vraag gewoon niet wilde gaan beantwoorden x')


    Oké maar dan wordt Fred wel voor altijd sad


    Spoiler alert: you will save yourself

    Haha niet zo bijdehand ('x wacht maar op de bal ga je eraan D: Campbell flipt finaal !


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    RAB schreef:
    (...)

    Oké maar dan wordt Fred wel voor altijd sad


    Dan mag je Ginny's vriendje wel weer afpakken (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    -- Dus we gaan nu aan toernooi beginnen? :D //moet iedereen er eerst heen lopen x.o'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya