• Vandaag is het dierendag. De dag waarop je jouw huisdier(en) mag verwennen met van alles en nog wat. Ik heb vandaag een botje voor de hond (Lucky) gekocht en snoepjes voor de kat (Pim)

    Onder de spoiler staat een foto van m'n huisdieren, voor de mensen die ze nog niet hebben gezien ;3




    Wat gaan jullie je huisdier(en) geven? Hoe ziet/zien jouw huisdier(en) er uit?

    Mijn gedachten gaan ook uit naar de dieren die deze dierendag niet meer mee kunnen maken. Zoals mijn kat Pom, die vorig jaar overleden is.



    Je wordt nog steeds gemist, Pom, hopelijk heb je samen met alle andere overleden dieren een gezellige dierendag..

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 okt 2014 - 10:40 ]


    26 - 02 - '16

    Heel stiekem en gemeen krijgen ze geen cadeautje, maar we zijn aan het sparen voor een nieuwe krabpaal.

    Mijn schatjes:

    Amy (5 jaar)

    Karel (7 maanden) < Dit is zijn halloweenlook, vampier karel.


    Firm believer of all that is magic



    Dit zijn mijn twee katten. De bovenste heet Boetie (Zuid-Afrikaans voor broertje) en de onderste heet Lot (afkorting van Ocelot, omdat de print op haar buik haar op een ocelot laat lijken)


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Eigenlijk doe ik nooit iets aan Dierendag. ;x
    Maar ik probeer straks wel een foto van Molly, mijn awesome kat, te maken. :Y)


    wat was dit ookalweer

    Ik geef onze huisdieren vandaag wel even een extra knuffelbeurtje.




    You are beautiful, you are love.

    Ik wilde mn konijnen snoepjes geven, maar ze lusten die niet... Dan maar een wortel, haha.

    En voor mn poes Luna had ik een snoepjesspoor uitgezet :Y)

    Foto's van mijn beestjes volgen nog, zit nu even op de verkeerde computer ;')


    Stenenlikker

    Het is dierendag en ik ben niet eens thuis ;-;
    Dan maar iedereen lastig vallen met foto's van mijn poekiepoes ^^. Dit zijn Sion en Jukka. Sion is de cyper, hij is van mijn broer en is nu net één jaar. Jukka is de bonte, hij is van mij en nog geen halfjaar :3.






    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    Het is dierendag en ik ben niet eens thuis ;-;
    Dan maar iedereen lastig vallen met foto's van mijn poekiepoes ^^. Dit zijn Sion en Jukka. Sion is de cyper, hij is van mijn broer en is nu net één jaar. Jukka is de bonte, hij is van mij en nog geen halfjaar :3.








    God wat een snoesjes en ze lijken echt van elkaar te houden. Mijn katten haten elkaar


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    MORE







    i put the fun in funeral

    Hier nog een filmpje van toen ik beide katten nog had. Aangezien ik geen youtube account heb, heb ik hier een aanklikbare link die doorlinkt naar het filmpje ;3

    Kliksel.

    Toen had ik Pim en Pom allebei nog. Ze hielden veel van elkaar.


    26 - 02 - '16

    Elrohir schreef:
    Ik wilde mn konijnen snoepjes geven, maar ze lusten die niet... Dan maar een wortel, haha.

    En voor mn poes Luna had ik een snoepjesspoor uitgezet :Y)

    Foto's van mijn beestjes volgen nog, zit nu even op de verkeerde computer ;')


    Haha! Mijn kat heet ook Luna! Ik zal later een foto posten van haar.
    Maar onze poes mag geen melk of snoepjes, en aangezien ze erg hard miauwt achter eten, krijgt ze vandaag extra veel!


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Meer (van Pim)






    26 - 02 - '16

    Mijn ouders vinden het onzin, maar ik vertroetel m'n dieren wel extra!(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Elke dag is dierendag voor mijn baby's :3 Ik en mijn vriend verwennen die katjes veel te veel.


    Linker is Semmy en rechter is Charlie.


    -


    Met mijn piraatje! Ik zal later eens een foto posten van mijn moddervette kat en breinloze hond. :Y)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''



    Mijn schatte patatjes (:


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'