• DAWSONS -> Fabrizio




    Jack, Jack, Jack. Hij is toch gezonken naar de diepte van de oceaan toen ik zijn beste vriend Fabrizio De Rossi redde! Rose heeft hem ook helaas niet kunnen redden en daarmee zijn we hem nu echt kwijtgeraakt.

    Er zullen genoeg mensen zijn die het weten, ik en de Titanic zijn onafscheidelijk. Het idee, de acteurs, de film, de looks van iedereen. Ik ben er gewoon echt verliefd op geworden. Mijn oude naam, DAWSONS, komt ook van de Titanic vandaan en deze dus ook.

    Dus, waar komen die van jullie vandaan?
    DAWSONS komt trouwens zeker terug. :p

    [ bericht aangepast op 4 okt 2014 - 14:57 ]


    wat was dit ookalweer

    oooh deze vind ik ook leuk ^^


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Fabrizio klinkt zo leuk. Fabrízio. ;D


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Leuke username,
    Echt zo'n naam die je in je hooft al met een accent uitspreekt, en hij is natuurlijk ook een gewelig personage


    Don't be like the rest of them, darling

    Novoselic schreef:
    Ik voel me dus echt een enorme cultuurbarbaar nu, maar ik heb nog nooit Titanic gekeken. Wel een leuke naam, trouwens. ^-^


    It's Krist Novoselic from Nirvana, uhuh.



    LOTTA. LOTTA. LOTTA. FOEI FOEI FOEI. D:

    NIRVANAAAA. *-*

    @Ron_Weasley/Willnotlearn

    Ik zeg het in mijn hoofd echt áltijd met een accent, hehe. :Y)


    wat was dit ookalweer

    Titanic is met stipt op 1 mijn favoriete lievelingsfilm, maar ik vind Inception (en The Book Thief en Maleficent, maar daar zit Leo niet in) ook een supergoede film.

    Mijn username is dus Inception met mijn voorletter ervoor, dus Vinception, want Inception was al bezet hahaha en ik vond Vinception wel leuk klinken.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly