• Heb je ooit willen leven als een halfgod? Is jou idee van een perfecte zomer rondrijden op pegasi en duelleren met magische wapens uit de smidse van Hepheasthos? Op een levensgevaarlijke queest gaan? Dan is dit je perfecte kans!
          Zoals elk jaar komen de dertienjarige halfgoden verspreid over het jaar aan op Camp Halfblood. Ze krijgen een rondleiding van één van de gebouwoudste en zullen tot ze zijn erkend hun tijd doorbrengen in het Hermesgebouw. En worden voorspellingen gedaan, gaan kampers dood en er zullen nieuwelingen bij komen, maar toch heeft elke halfgod zijn eigen verhaal en beleefd het kamp vanuit een heel ander standpunt.

    Er is op zich geen verhaallijn, op het punt na dat Kronos op het moment de grootste bedreiging is. Gaia en de Giganten zijn allemaal nog niet herrezen, maar dit is misschien een idee voor later in het verhaal. Wanneer je samen met bepaalde halfgoden op een Queeste wilt, hoor ik graag wie, wat, waar en waarom. Er moet natuurlijk een goede reden achter zitten en we houden het realistisch. Wanneer je mijn toestemming hebt zal je mogen beginnen aan de queeste met je mede-spelers.
          Het reserveren van een kind van de grote drie, moet bij mij aangevraagd worden. Van hun zullen één, op grote uitzondering twee kinderen zijn gezien deze eigenlijk verboden zijn. Bedenk dus ook dat deze niet hun hele verleden makkelijk in de schoolbanken hebben gezeten en soms een enkele aanval hebben gehad.
          Het gebruiken van personages uit de boeken mag, dit is niet verplicht. Er zit ook geen max aan het aantal personages. Ik weet dat PJ-RPG's niet veel mensen trekken en om het kamp een beetje op te vullen is het dus handig als er meerdere personages door iemand worden gespeeld. (:

    Dit verhaal speelt zich af een jaar na de laatste Olympiër. Kronos zijn handlangers zijn druk bezig de titaan weer te laten herrijzen.


    Hier onder alle reserveringen. Ik zal binnenkort de krachten die kinderen van bepaalde goden kunnen krijgen er neer zetten. Als je zelf een toepasselijk idee hebt, mag dat uiteraard altijd voorgesteld worden.
    • Cabin 001. • Zeus. •
          Gebouwoudste: Owen Ime Oakley. | M. | Gally.
                • Thalia Grace. | V. | Halfblood.

    • Cabin 003. • Poseidon. •
          Gebouwoudste: Matthew ''Matt' Tyler Parker. | M. | Luke_Pinguin.
                • Jacelyn Arelia Sangster. | V. | Deveraux.

    • Cabin 004. • Demeter. •
          Gebouwoudste:
                •
                •
                •

    • Cabin 005. • Ares. •
          Gebouwoudste: Selena Ysabeau de Clermont. | V. | DarkAng3l.
                • Tobias Jared Doron. | M. | Cicatrix.
                •
                •

    • Cabin 006. • Athena. •
          Gebouwoudste: Lucy Vanessa Graywell. | V. | Cicatrix.
                • Annabeth Chase. | V. | Halfblood.
                •
                •

    • Cabin 007. • Apollo. •
          Gebouwoudste: Nathan Dylan Chase. | M. | Derek_Hale.
                • [R] | V. | Pebble.
                • [R] | V. | Feininger.
                •

    • Cabin 009. • Hepheasthos. •
          Gebouwoudste: Xavier Breckinridge. | M. | Seto.
                •
                •
                •

    • Cabin 010. • Aphrodite. •
          Gebouwoudste: Davina Sydney Mastrano. | V. | Glader.
                • [R] | V. | Pebble.
                •
                •

    • Cabin 011. • Hermes. •
          Gebouwoudste: Luke Castellan. | M. | Blaise.
                • Elisabeth Skylar Nazang. | V. | Cogitationes.
                •
                •

    • Cabin 12. • Dionysos. •
          Gebouwoudste:
                •
                •
                •

    • Cabin 013. • Hades. •
          Gebouwoudste: Storm Donaghue Gardner. | V. | Blaise.
                •


    Regels en eventuele verdere uitleg komt later, maar ik laat het meeste over aan jullie. Waar Zeus in het boek een grote brompot is mogen jullie hier een vrolijke hippie van me maken wat mij betreft, maar jullie mogen Demeter ook gewoon een boomknuffelaarster houden. Dat is helemaal aan jullie. (: Niets hoeft via de verhaallijn!

    • Naam
    • Leeftijd
    • Geslacht
    • Goddelijke ouder & krachten
    • Innerlijk
    • Uiterlijk
    • Verleden
    • Wapen
    • Talenten, angsten & dingen die hij of zij absoluut niet kan etc.
    • Lessen die hij / zij volgt = Team Vlaggenroof.
    • Extra.

    Regels RPG:
    • 16+ is toegestaan, maar kondig dit van te voren aan.
    • Geen perfecte personages.
    • Je mag zoveel personages als je wilt, maar overdrijf alsjeblieft niet.
    • Om de gebouwen een beetje op te vullen, mogen er simpele personages verzonnen worden die door niemand worden gespeeld. Enkel een naam, god en geslacht hier voor is genoeg. Deze worden door iedereen gespeeld en in plaats van een Quizletter staat er achter hun naam "halfblood". Als je er eentje weet kunnen deze in spoilers worden gepost.
    • Post minstens met 150 woorden, dit moet haalbaar zijn.
    • Algemene regels.
    • Naamsveranderingen doorgeven a.u.b.

    Regels kamp:
    • Je komt niet zonder toestemming van de gebouwoudste binnen in andermans gebouw.
    • Er mogen onder geen enkele omstandigheden twee halfgoden van een ander geslacht in hetzelfde gebouw zijn. (Uitzondering broers en zussen.)
    • Gebouwoudste nemen verplicht deel aan de vergaderingen in het grote huis, tenzij anders aangegeven.
    • Je neemt aan minstens twee verschillende soorten lessen deel, tenzij anders overlegd.
    • Je zit altijd aan je eigen tafel tijden het ontbijt, de lunch en het avondeten.
    • Er word niemand opzettelijk gedood, noch verwond, tenzij anders aangegeven voor een activiteit.
    • Iedereen dient deel te nemen aan de gezamenlijke activiteiten tenzij anders overlegd met Chiron.

    Docenten van lessen:
    • Zwaardvechten:
    • Messenwerpen:
    • Klimmuur:
    • Boogschieten:


    Vlaggenroof Teams:
          • Leider blauw:
                •

          • Leider Rood:
                •

    [ bericht aangepast op 5 okt 2014 - 20:02 ]


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Zover hebben ze een standaard teamcaptain, enkel wanneer deze zelf aangeeft niet verder te willen word er een andere gekozen.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Blaise schreef:
    Zover hebben ze een standaard teamcaptain, enkel wanneer deze zelf aangeeft niet verder te willen word er een andere gekozen.
    Kan ik dan een dochter van Apollo reserveren, leider team Blauw? (:


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    kan ik nog een zoon van Demeter reserveren?
    (zal zo geen grote rol voor me worden als Lena, maar ook neit bepaald een achtergrondfiguur)


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Cogitationes schreef:
    Als het kan en mag wil ik ook nog wel een Demeter óf Aphrodite kind.


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    Ik zal jullie er bij zetten.

    Voor vlaggenroof teams ga ik binnenkort zelf een verdeling maken denk ik, gezien iedereen nu nogal in hetzelfde team zit volgens mij. Ook voor teamleiders gaat geloot worden tussen de mensen die dat willen.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Blaise schreef:
    Ik zal jullie er bij zetten.

    Voor vlaggenroof teams ga ik binnenkort zelf een verdeling maken denk ik, gezien iedereen nu nogal in hetzelfde team zit volgens mij. Ook voor teamleiders gaat geloot worden tussen de mensen die dat willen.


    Is het een probleem als mijn Demeter kind een meisje is?


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    Zijn er niet al veel apollo kinderen x;


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aequor schreef:
    (...) Kan ik dan een dochter van Apollo reserveren, leider team Blauw? (:


    Yva Yva ;3 Yeey Juul.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Gally schreef:
    Zijn er niet al veel apollo kinderen x;


    Nu je het zegt...
          Liever iemand anders dan Apollo, inderdaad.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Derek_Hale schreef:
    Apollo is populair!
    Mag ik nog een dochter van Hepheasthos reserveren? Ik ben er nog niet 100% zeker van.


    Edit: Ik weet het zeker, reserveer die dus maar voor mij.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Blaise schreef:
    (...)

    Nu je het zegt...
          Liever iemand anders dan Apollo, inderdaad.
    Damnit.
    Doe maar Hephaestos dan.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    En dan geef k dr dus als vrijwilliger op voor de loting van de teamcaptains bij vlaggenroof.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    • They can't hurt me, I'm not like all the others. There are no much people left I love. •




    • Naam • Rhine Damani Phellon.

    • Leeftijd • Ze is zestien jaar oud en geboren op een koude 5 februari.

    • Geslacht • Vrouwelijk.

    • Goddelijke ouder & krachten • Demeter. Godin van de landbouw en gewassen, waar graan op de eerste plaats komt. Maar ook van de huiselijke haard en de burgerlijke orde. Verder is Demeter ook godin van de wet en het huwelijk.
    Al ze de godin nog nooit heeft gezien. Wel gesproken.

    • Innerlijk • Rhine is de rust zelf. Ze is bijna nooit druk en als ze dit is dan moet ze zich heel erg op haar gemak voelen. Het meisje zal niet snel, eigenlijk nooit, haar verdriet tonen. Het woord 'pijn' staat eigenlijk niet echt in haar woordenboek, want ook dit toont zij niet. Eigenlijk is ze best verlegen en durft ze ook niet echt een gesprek te beginnen met iemand. Over het algemeen wordt ze beschreven als iemand die meestal wel vrolijk is tegen de rest, maar zich afgezonderd houdt. En dit is ook zo. Ze wilt zich het liefst niet aan te veel mensen binden, want uiteindelijk verlaten ze haar toch, is haar mening. Hierdoor geeft ze bijna enkel om de andere Demeterkinderen, en misschien een enkele vriend of vriendin in het kamp. Rhine is goudeerlijk en je moet wel heel erg dicht bij haar staan als ze voor je liegt. Haar vertrouwen krijg je niet snel, en als je deze breekt? Dan kun je er een aantal jaren over doen om deze terug te krijgen.
    Ze is best dapper en heeft veel over voor het kamp. Het is haar thuis en als het moet, zal ze wel sterven om het veilig te houden. Rhine heeft een sterke wil en wilt hierdoor ook bijna altijd haar doel bereiken. En als dit haar niet lukt, gaat ze later verder. Pas na drie of vier keer stopt ze met het proberen. Haar mening verandert niet erg heel snel, al ze meestal vanaf de buitenkant laat zien dat ze het met een ander eens is en dit van de binnenkant totaal niet is. Zodra je iets gemeens over haar zegt, krijg je een weerwoord terug. Want hier kan ze écht niet tegen. Ze wordt niet heel erg snel boos, en als ze dit wel wordt dan ben je heel erg ver gegaan.
    Kort om: Rhine is een verlegen en rustig iemand, die meestal wel vrolijk is en zich ook niet snel klein laat krijgen.

    • Uiterlijk • Rhine is zo'n 1 meter en 70 centimeter lang. Dit vindt ze ook prima. Ze heeft halflange, blonde haren. Die tussen licht- en donkerblond in zitten. Deze lokken dragen een hele, hele lichte slag met zich mee. Meestal zitten ze los, maar soms heeft ze de lokken in een knot. Haar ogen zijn redelijk groot en hebben een chocolade bruine kleur. Ze heeft de zelfde ogen als haar moeder, net zoals de meeste Demeter kinderen. Om deze ogen zitten lichte wimpers, waar nooit make-up op komt. Dit draagt Rhine echt niet. Ze doet enkel lipbalsem op als haar lippen heel droog zijn, maar meer niet. Rhine heeft een lichte huid, die wel snel verkleurd. Op haar linkerzij heeft ze een aardig groot litteken, door een of ander gevechtje.

    • Verleden • Rhine is een soort van opgegroeid op straat. Haar vader kwam om in een auto ongeluk en hierdoor leefde ze al vanaf haar zesde in een oud krot met anderen. Eén van hen voelde als een echte broer voor haar; Damian. Ze trok veel met hem en anderen op, en was redelijk gelukkig daar. Tot op haar vijftiende Damian met een andere jongen, Thom, een gevecht had. Rhine kwam tussen beiden, en op een of andere manier heeft ze hier door een litteken in haar linkerzij gekregen. Hierdoor is ze nog wel redelijk kwaad op Damian geworden. Die enkel vreselijk veel spijt had. Rhine is weggelopen met haar spullen en kwam ondertussen een hellehond tegen. Een of andere jongen genaamd Samuel heeft deze 'vermoord' en heeft haar maar meegenomen naar het kamp. Waar ze nu ongeveer een jaartje woont. Na een week werd ze erkend door Demeter, en zo vertrok ze naar dat gebouw.
    Rhine is nog steeds boos op Damian, en ze geeft ook niet meer om hem. Waarschijnlijk is hij toch overleden door de omstandigheden daar, die in de loop der jaren erger en erger werden. Eigenlijk heeft hij ervoor gezorgd dat ze om heel weinig mensen meer geeft.

    • Wapen • Een zwaard; Dyámi. En een boog, met een koker vol pijlen.

    • Talenten, angsten & dingen die hij of zij absoluut niet kan etc. • Rhine is erg goed in boogschieten en zwaardvechten. Hier traint ze ook vaak voor.
    Ze is vreselijk met messen, deze gooit ze eerder in andermans oog, en ook in speerwerpen, ze werpt eerder in benen. Maar ook is ze slecht in het behouden van vrienden.
    Ze is best wel bang voor het verliezen van geliefden. Ook houdt ze op geen enkele manier van kraaien en/of raven.
    Rhine is een echte natuurliefhebber en is dan ook het liefste buiten. Als het regent is ze meestal ook wel ietsjes sip.

    • Lessen die hij / zij volgt = Team Vlaggenroof • Ze volgt boogschieten, klimmen en zwaardvechten.

    • Relaties •

    [ bericht aangepast op 9 okt 2014 - 19:35 ]


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    "Looks can be a cover-up"






    • Naam
    Alexandra "Alex" Mara Williams

    • Leeftijd
    16

    • Geslacht
    Vrouw

    • Goddelijke ouder & krachten
    Ouder
    Hepheasthos. Alex heeft respect voor haar vader en verdedigt hem altijd als iemand hem beledigd. Ze respecteert haar vader heel erg en ziet hem ook echt als een voorbeeld.

    Krachten
    Natuurlijk is ze heel goed in het maken van voorwerpen, maar Alex heeft ook de gift van het vuur van haar vader. Echter gebruikt ze het bijna nooit omdat ze het niet goed onder controle heeft. Ze is ontzettend bang anderen er pijn mee te doen. Toch probeert ze het te leren, maar dat gaat tot nu toe nog niet heel goed. Als ze het oefent, doet ze het op een open vlakte.

    • Innerlijk
    Alex is een stil meisje, zo iemand die weinig tot geen vrienden heeft maar dan oké vindt. Ze is erg onhandig met anderen en daarom gaat ze bijna nooit met anderen om. Liever staat ze dingen te maken of te klussen aan voorwerpen. In dat opzicht lijkt ze dan ook echt op haar vader. Ze is erg stil en als ze iets zegt, is het de waarheid. Ze heeft een hekel aan leugenaars en als iemand tegen haar liegt, zal ze diegene zeker niet snel vergeven. Ze laat niet snel mensen toe, maar als ze diegene eindelijk vertrouwd, zal ze een goede vriendin zijn. Ze is dan ook best aardig als je haar leert kennen, maar ze wil niet dat iedereen dat weet. Alex is best kieskeurig en als ze iets wil dan krijgt ze dat ook. Wat je namelijk niet zo snel ziet is dat ze echt een doorzetter is.maar dat is ze wel. Opgeven staat niet in haar woordenboek en als iemand anders snel opgeeft vindt ze dat meteen een rede om niet meer met die persoon om te gaan. Daarin is ze dus best eigenwijs. Dat is dan ook een van haar slechte karakterpunten. Ze luistert niet naar anderen, zelfs al verpest ze er iets mee. Als het echter gaat om iets wat ze moet bouwen en iemand het project leidt, luistert ze wel omdat ze dat belangrijker vindt.

    • Uiterlijk
    Qua uiterlijk zou je totaal niet verwachten dat Alex iemand is die erg stil en alleen is.

    • Verleden


    • Wapen


    • Talenten, angsten & dingen die hij of zij absoluut niet kan etc.


    • Lessen die hij / zij volgt = Team Vlaggenroof.


    • Extra.

    Een klein beginnetje.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2014 - 19:26 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Dochter Hades?


    Yeah, and people in hell want Slurpees.