• Heb je ooit willen leven als een halfgod? Is jou idee van een perfecte zomer rondrijden op pegasi en duelleren met magische wapens uit de smidse van Hepheasthos? Op een levensgevaarlijke queest gaan? Dan is dit je perfecte kans!
          Zoals elk jaar komen de dertienjarige halfgoden verspreid over het jaar aan op Camp Halfblood. Ze krijgen een rondleiding van één van de gebouwoudste en zullen tot ze zijn erkend hun tijd doorbrengen in het Hermesgebouw. En worden voorspellingen gedaan, gaan kampers dood en er zullen nieuwelingen bij komen, maar toch heeft elke halfgod zijn eigen verhaal en beleefd het kamp vanuit een heel ander standpunt.

    Er is op zich geen verhaallijn, op het punt na dat Kronos op het moment de grootste bedreiging is. Gaia en de Giganten zijn allemaal nog niet herrezen, maar dit is misschien een idee voor later in het verhaal. Wanneer je samen met bepaalde halfgoden op een Queeste wilt, hoor ik graag wie, wat, waar en waarom. Er moet natuurlijk een goede reden achter zitten en we houden het realistisch. Wanneer je mijn toestemming hebt zal je mogen beginnen aan de queeste met je mede-spelers.
          Het reserveren van een kind van de grote drie, moet bij mij aangevraagd worden. Van hun zullen één, op grote uitzondering twee kinderen zijn gezien deze eigenlijk verboden zijn. Bedenk dus ook dat deze niet hun hele verleden makkelijk in de schoolbanken hebben gezeten en soms een enkele aanval hebben gehad.
          Het gebruiken van personages uit de boeken mag, dit is niet verplicht. Er zit ook geen max aan het aantal personages. Ik weet dat PJ-RPG's niet veel mensen trekken en om het kamp een beetje op te vullen is het dus handig als er meerdere personages door iemand worden gespeeld. (:

    Dit verhaal speelt zich af een jaar na de laatste Olympiër. Kronos zijn handlangers zijn druk bezig de titaan weer te laten herrijzen.


    Hier onder alle reserveringen. Ik zal binnenkort de krachten die kinderen van bepaalde goden kunnen krijgen er neer zetten. Als je zelf een toepasselijk idee hebt, mag dat uiteraard altijd voorgesteld worden.
    • Cabin 001. • Zeus. •
          Gebouwoudste: Owen Ime Oakley. | M. | Gally.
                • Thalia Grace. | V. | Halfblood.

    • Cabin 003. • Poseidon. •
          Gebouwoudste: Matthew ''Matt' Tyler Parker. | M. | Luke_Pinguin.
                • Jacelyn Arelia Sangster. | V. | Deveraux.

    • Cabin 004. • Demeter. •
          Gebouwoudste:
                •
                •
                •

    • Cabin 005. • Ares. •
          Gebouwoudste: Selena Ysabeau de Clermont. | V. | DarkAng3l.
                • Tobias Jared Doron. | M. | Cicatrix.
                •
                •

    • Cabin 006. • Athena. •
          Gebouwoudste: Lucy Vanessa Graywell. | V. | Cicatrix.
                • Annabeth Chase. | V. | Halfblood.
                •
                •

    • Cabin 007. • Apollo. •
          Gebouwoudste: Nathan Dylan Chase. | M. | Derek_Hale.
                • [R] | V. | Pebble.
                • [R] | V. | Feininger.
                •

    • Cabin 009. • Hepheasthos. •
          Gebouwoudste: Xavier Breckinridge. | M. | Seto.
                •
                •
                •

    • Cabin 010. • Aphrodite. •
          Gebouwoudste: Davina Sydney Mastrano. | V. | Glader.
                • [R] | V. | Pebble.
                •
                •

    • Cabin 011. • Hermes. •
          Gebouwoudste: Luke Castellan. | M. | Blaise.
                • Elisabeth Skylar Nazang. | V. | Cogitationes.
                •
                •

    • Cabin 12. • Dionysos. •
          Gebouwoudste:
                •
                •
                •

    • Cabin 013. • Hades. •
          Gebouwoudste: Storm Donaghue Gardner. | V. | Blaise.
                •


    Regels en eventuele verdere uitleg komt later, maar ik laat het meeste over aan jullie. Waar Zeus in het boek een grote brompot is mogen jullie hier een vrolijke hippie van me maken wat mij betreft, maar jullie mogen Demeter ook gewoon een boomknuffelaarster houden. Dat is helemaal aan jullie. (: Niets hoeft via de verhaallijn!

    • Naam
    • Leeftijd
    • Geslacht
    • Goddelijke ouder & krachten
    • Innerlijk
    • Uiterlijk
    • Verleden
    • Wapen
    • Talenten, angsten & dingen die hij of zij absoluut niet kan etc.
    • Lessen die hij / zij volgt = Team Vlaggenroof.
    • Extra.

    Regels RPG:
    • 16+ is toegestaan, maar kondig dit van te voren aan.
    • Geen perfecte personages.
    • Je mag zoveel personages als je wilt, maar overdrijf alsjeblieft niet.
    • Om de gebouwen een beetje op te vullen, mogen er simpele personages verzonnen worden die door niemand worden gespeeld. Enkel een naam, god en geslacht hier voor is genoeg. Deze worden door iedereen gespeeld en in plaats van een Quizletter staat er achter hun naam "halfblood". Als je er eentje weet kunnen deze in spoilers worden gepost.
    • Post minstens met 150 woorden, dit moet haalbaar zijn.
    • Algemene regels.
    • Naamsveranderingen doorgeven a.u.b.

    Regels kamp:
    • Je komt niet zonder toestemming van de gebouwoudste binnen in andermans gebouw.
    • Er mogen onder geen enkele omstandigheden twee halfgoden van een ander geslacht in hetzelfde gebouw zijn. (Uitzondering broers en zussen.)
    • Gebouwoudste nemen verplicht deel aan de vergaderingen in het grote huis, tenzij anders aangegeven.
    • Je neemt aan minstens twee verschillende soorten lessen deel, tenzij anders overlegd.
    • Je zit altijd aan je eigen tafel tijden het ontbijt, de lunch en het avondeten.
    • Er word niemand opzettelijk gedood, noch verwond, tenzij anders aangegeven voor een activiteit.
    • Iedereen dient deel te nemen aan de gezamenlijke activiteiten tenzij anders overlegd met Chiron.

    Docenten van lessen:
    • Zwaardvechten:
    • Messenwerpen:
    • Klimmuur:
    • Boogschieten:


    Vlaggenroof Teams:
          • Leider blauw:
                •

          • Leider Rood:
                •

    [ bericht aangepast op 5 okt 2014 - 20:02 ]


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Ik begin zo aan mijn personage, eerst nog even gaan studeren voor geschiedenis Proefwerk morgen.. --'


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Ik FC trouwens Jennifer Lawrence.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Aequor schreef:
    Ik FC trouwens Jennifer Lawrence.


    Niet om vervelend of bitch te doen hoor, maar je kunt je reactie toch ook aanpassen als je zulke dingen wilt bijvoegen? Anders worden topics zo snel vol.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Cicatrix schreef:
    (...)

    Niet om vervelend of bitch te doen hoor, maar je kunt je reactie toch ook aanpassen als je zulke dingen wilt bijvoegen? Anders worden topics zo snel vol.

    Excuse moi, ik zal erop gaan letten. ^^


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Ik schrijf me uit, sorry!


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Ik schrijf mijn personage toch maar morgen, gezien ik zo naar bed moet en in een kwartier geen personage ib elkaar gepuzzeld krijg.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Yeva "Yva, Yv" Gray.

    "Fear isn't in my dictionary. Never been, and it's never gonna be."




    • Leeftijd: 16 jaren oud, verjaart op de 30e van Juni.
    • Geslacht: Vrouwelijk.
    • Goddelijke ouder & krachten: Hephaesthos, de god van de smeedkunst, het vuur en de ambachtslieden. Yva heeft de kracht om vuur te besturen, maar dit kan soms nog wel eens flink uit de hand lopen. Toch heeft ze het in de meeste gevallen prima onder controle.
    • Innerlijk: Yva is nogal zelfverzekerd van haarzelf. Ze wil overal in uitblinken, en vecht hier ook echt voor. Ze traint 24/7, tot ze haar uiteindelijke doel heeft bereikt. Ze gaat altijd door tot het einde, want als ze eenmaal een doel heeft, moet ze deze per se bereiken.
    Ze heeft graag de leiding, gezien ze dan de boel onder controle kan houden en kan beslissen wat er allemaal gebeurt. Momenteel is ze op 3 Queestes geweest, en bij alledrie had ze de leiding. Aan deze Queestes heeft ze ook een aardig aantal littekens overgehouden, onder anderen een lange snee op haar linkerschouder.
    Yva heeft absoluut geen geduld. Als ze iets wil, dan moet het meteen gebeuren. Dit is altijd al een minpunt van haar geweest, hierdoor denkt men namelijk snel dat ze ontzettend arrogant is en alles moet krijgen wat ze wil. Wat dan uiteraard niet het geval is.
    Ook kan ze niet tegen haar verlies, ze moet áltijd winnen. Verliezen is voor haar gewoon geen optie. Nooit geweest, en zal het ook nooit worden.
    Toch heeft Yva ook haar goede kanten. Als je haar eenmaal te vriend hebt, heb je een vriendin waar je al je geheimen aan kan vertellen, zondat dat de volgende dag opeens iedereen het weet. Je kan al je shit bij haar kwijt, en ze luistert naar je. Ze troost je. Ze zal altijd proberen je te laten lachen, no matter what.
    • Uiterlijk: Yva heeft korte, blonde, warrige haren, met hier en daar een rode pluk. Ze heeft diep grijzige/groene ogen waar sommigen "doorheen" kunnen kijken, wat betekent dat ze haar gedachten kunnen lezen. Haar gevoelens staan altijd uitgedrukt in haar ogen. Vrolijk, staat er een twinkeling. Down, dan staan ze dof.
    Ze heeft zachtroze lippen, die goed bij haar lichte huid passen. Ze heeft van nature rozige wangen, waar kuiltjes in zitten als ze lacht. Ze heeft maar een klein, tenger lichaam van 1.65, maar is toch redelijk gespierd voor een meisje.
    Over haar linkerschouder loopt een groot litteken, wat door een Cyclops is gedaan. Ook heeft ze een litteken in haar nek en een op haar hand, allemaal van haar drie Queestes.
    Ze draagt vaak sweaters en vesten, rokjes en jurkjes zijn haar ding niet. Daarbij is ze geen dochter van Aphrodite die altijd make-up opheeft en de laatste mode aanheeft. Ze is een dochter van Hephaesthos die draagt wat ze wil, en de anderen doen het er maar mee.
    • Verleden: Yva zit sinds haar tiende op het Kamp, en is hiernaartoe gebracht door haar overbezorgde moeder. Ze kon er niet mee leven dat ze een kind in huis had dat elk moment aan kon worden gevallen door een monster. Ze wist duidelijk ook niet dat Halfbloeden altijd nog een beetje bescherming hadden tot hun elfde of twaalfde.
    Op het Kamp werd ze vrij snel erkent door haar vader. Ze was het Kampvuur aan het bestuderen, en toen ze haar hand er even naar uitstak, schoot er een vonkje omhoog. Het gevolg hiervan was het teken van Hephaesthos boven haar hoofd, en vanuit de Hermescabine naar die van Hephaesthos verhuizen. Hier ontmoette ze één van haar halfbroers, Ray. Ray heeft haar leren smeden op haar twaalfde, toen ze meer controle had over vuur, en heeft samen met haar haar wapens gesmeed.
    Yva heeft vanaf toen 24/7 getraind, en blinkt nu uit in het messenwerpen en zwaardvechten, waar ze ook het meeste op heeft getraind. Ook heeft ze haar snel- en behendigheid getraind, met het gevolg dat ze nu een conditie heeft waar je haast "u" tegen moet zeggen.
    • Wapen: Een zwaard, een dolk en werpmessen. Allemaal zelf gesmeden.
    • Talenten, angsten & dingen die hij of zij absoluut niet kan etc.: Zwaardvechten, messenwerpen, snel- en behendigheid en smeden zijn toch wel haar talenten. Vuurbesturing kan er nét niet bij, gezien ze dit niet altijd volledig over controle heeft.
    Angsten heeft ze niet veel, behalve dan Kronos. De Titaan die de vader is van de Goden en kinderen at, de Titaan die momenteel nog in het diepste hoekje van Tartarus zit, maar waarvan Yva doodsbang is dat hij er zeer binnenkort uit is gekomen.
    Iets wat Yva totaal niet kan is toch wel echt luisteren. Als je tegen haar zegt dat ze een glas in de keuken moet zetten, gaat ze een servetje vouwen. Ook is ze slecht in verstoppen en niet veel eten. Eten is toch altijd wel één van haar meest favoriete dingen geweest.
    • Lessen die hij / zij volgt = Team Vlaggenroof: Zwaardvechten, messenwerpen, klimmuur.
    Team is nog onbekend.
    • Extra: Yva kan wapens smeden, wat ze van één van haar halfbroers heeft geleerd. Ze heeft onder anderen haar eigen wapens gesmeed. Met behulp van een dochter van Demeter heeft ze haar eigen zwaard gemaakt. Ze draagt hem elke dag als een simpele ketting met een robijntje, maar wanneer ze op het robijntje drukt, komt haar zwaard Potentia tevoorschijn, wat staat voor macht. Het robijntje verdwijnt, en aan de onderkant van het lemmet van haar zwaard zit dan ditzelfde robijntje, en als ze die indrukt, verdwijnt haar zwaard weer, en komt het robijntje weer in haar ketting te hangen.

    Ziet ze er een beetje goed uit tot nu toe? Anders moeten jullie het zeggen.
    Heel mijn karakter is trouwens herschreven, wat een ander innerlijk, uiterlijk, etc. inhoudt, dus niet dat jullie gaan denken dat ik voor elke RPG "hetzelfde" personage gebruik C:

    [ bericht aangepast op 8 okt 2014 - 19:11 ]


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Ik vind het zelf tbh een beetje onrealistisch dat ze al een natuurtalent is met vuur besturen :'x


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Glader schreef:
    Ik vind het zelf tbh een beetje onrealistisch dat ze al een natuurtalent is met vuur besturen :'x
    Daar heb je een punt. Ik zal het even aanpassen met "Dat het soms nog eens uit de hand loopt"


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Ik denk dat Yva zo onderhand af is, is ze goedgekeurd?


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Danaë is ook af. Is alles goedgekeurd? (Ook haar kracht?)