• YEAHH!!
    OBAMA
    HEEFT
    GEWONNEN!!


    http://www.elsevier.nl/web/10210439/Nieuws/Europese-Unie/Balkenende-wenst-Obama-succes-EU-opgetogen.htm

    http://www.telegraaf.nl/buitenland/amerikaanse_verkiezingen/2381614/__Stem_dode_oma_Obama_telt__.html

    Die
    Tweede
    Moeten
    Jullie
    Echt
    Lezen

    Voor
    Mensen
    Die
    Niet
    Weten
    Wat
    Er
    Is
    Gebeurt

    Zondag Is De Oma Van Obama Overleden

    xoxo

    :O Ik bedenk my net..
    Stél dat Obama nou meer stemmen heeft, maar dat McCain gekozen wordt omdat hy(McCain) iedereen heeft omgekocht ofz.. What dan?

    (Ik heb gehoord dat het met de 1e 4 jaar van Bush ook ongeveer zo was gegaan ofz) x]


    Movie hunter.

    (...)
    :O Ben je morgen jarig dan? :)


    ja ik bn morge jarig xD


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    (...)

    ja ik bn morge jarig xD

    :OAlvast gefeliciteerd ;)


    Movie hunter.

    Precious, je neemt de woorden uit mijn mond heun! Serieus, ik bn wél voor Obama aber als hij president word dan overleefd hij inderdaat nog geen 4 jaar. Dat zeiden we ook als we vrijdag naar de TV keken e dat erop zagen. Als Obama president word dan eindigt hij nét zoals die ene uhmm wie was dat nou weer? Uhmmm... Martin Luther King. Dapper om als zwarte je op te geven voor president te worden maar jammer dat hij geen 4 jaar meer gaat leven als hij president word.

    ANNELIESJUU (H)
    &nd als er ook maar iemand is die Obama dúrft dood te schieten dán, ZAL IK DIEGENE DOOD SCHIETEN


    Movie hunter.

    :O Ik bedenk my net..
    Stél dat Obama nou meer stemmen heeft, maar dat McCain gekozen wordt omdat hy iedereen heeft omgekocht ofz.. What dan?

    (Ik heb gehoord dat het met de 1e 4 jaar van Bush ook ongeveer zo was gegaan ofz) x]


    Rosseee<3 Ik denk niet dat Obama zou zo doen als Bush want Bush was een k-man ;-) En Obama is volgensmij eenstuk eerlijker als Bush

    (...)

    Rosseee<3 Ik denk niet dat Obama zou zo doen als Bush want Bush was een k-man ;-) En Obama is volgensmij eenstuk eerlijker als Bush


    Mee Eens

    Nee-Heeee!
    Jullie begrypen het verkeerd!
    Ik bedoel dat McCain de mensen omkoopt :)
    Niet Obama xD


    Movie hunter.

    Nee-Heeee!
    Jullie begrypen het verkeerd!
    Ik bedoel dat McCain de mensen omkoopt :)
    Niet Obama xD


    hahha

    Obama, zie ik idd geen mensen omkopen :)


    Movie hunter.

    Ze zyn over Obama &nd Martin Luther King aan 't praten op Nederland 2 ofz :) xD


    Movie hunter.

    Ik ben voor Obama^^
    We hadden het er eerst op school over, en ik denk dat de dingen waar hij voor staat beter zijn.
    Ik heb ook meer vertrouwen in hem[:

    Toch denk ik dat McCain gaat winnen. In de VS heb je geen 'direct' kiesrecht. Je stemt er per staat, en de partij die de meeste stemmen krijgt 'wint' alle kiesmannen in die staat. Maar de kiesmannen mogen dan alsnog kiezen voor wie ze zijn, ookal hebben ze altijd gezegt ik ben voor Obama, kunnen ze nog op McCain stemmen. Omdat McCain meer voor de rijkere is, denk ik dat veel kiesmannen de kant van McCain kiezen...


    If you want me to listen, whisper...

    Ze zyn over Obama &nd Martin Luther King aan 't praten op Nederland 2 ofz :) xD


    Ik zie niks op NL 3xD

    (...)
    Morgen kunnen ze niet meer stemmen tog?
    want dan krijgen ze het te horen wie het is

    Morgen zijn de verkiezingen pas ><


    Bored.

    :O Ik bedenk my net..
    Stél dat Obama nou meer stemmen heeft, maar dat McCain gekozen wordt omdat hy(McCain) iedereen heeft omgekocht ofz.. What dan?

    (Ik heb gehoord dat het met de 1e 4 jaar van Bush ook ongeveer zo was gegaan ofz) x]



    Obama wint pas als hij 270 van de Electoral Votes binnenhaalt :Y) Datzelfde geld voor McCain.
    Maar ik denk niet dat McCain zo zielig zal zijn, ondanks dat het een Republikein is ><


    Bored.

    Nederland 1 kijken!!
    Over Obama & McCain