• YEAHH!!
    OBAMA
    HEEFT
    GEWONNEN!!


    http://www.elsevier.nl/web/10210439/Nieuws/Europese-Unie/Balkenende-wenst-Obama-succes-EU-opgetogen.htm

    http://www.telegraaf.nl/buitenland/amerikaanse_verkiezingen/2381614/__Stem_dode_oma_Obama_telt__.html

    Die
    Tweede
    Moeten
    Jullie
    Echt
    Lezen

    Voor
    Mensen
    Die
    Niet
    Weten
    Wat
    Er
    Is
    Gebeurt

    Zondag Is De Oma Van Obama Overleden

    xoxo

    Weet je, ik ben al blij dat Amerika een andere president krijgt. En ik had in een blad van mijn ma gelezen waar hun allebei tegen/voor zijn.
    En ik denk dat ik voor Obama kies. Die is toch dichterbij het volk dan McCain.

    Zo te zien is iedereen voor ObamaxD

    OBAMA!!
    alleen denk ik wel dat hij vermoord word..
    maarja die ander kerol is nogal tegen vrouwen ofzo..
    nouja dat stond in een tijdschrift van mijn moeder. x'D


    AAP

    Obama , hij kan heel veel veranderingen doen voor het klimaat enzo. Volgens mij heeft hij het echt goed voor , hij is trouwens niet eens blank. minder racisme zou ook mogen.Maar blijkbaar zou hij binnen een jaar al vermoord worde,wat ik niet snap.Die Mcain is meer , ik weet het niet...
    Trouwens , veel jongeren in amerika zijn voor obama , maar dat maakt niet veel uit. Je bent niet verplicht om te stemmen , dus ze moeten aangespoort worden om te stemmen , anders haalt Obama dat ook niet.

    Obama
    echt hij is zo cool!:P
    maar ook omdat hij van een andere cultuur komt en zo ook mensen kan laten zien dat dat gedicrimineer gewoon niet klopt enzo...
    en McCain vind ik echt niks zo oude zak!


    Love is the world. And that's make my smile.

    Geen van beiden. Amerika is nog niet klaar voor een zwarte president, maar Amerika is ook niet klaar voor een vrouwelijke vice-president. De verkiezingen van morgen gaan dus sowieso de boeken in als een politieke revolutie.

    Waarom zijn ze niet klaar voor een president van een andere huidskleur?Ik denk niet dat dat uitmaakt.


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    Obama.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ohjah,ik ben voor Obama


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    Mcain is trouwens voor kerncentralens.-Obama voor groene energie.
    De aarde is er al zo slecht aan toe.

    Obama, ik weet eigelijk niet waarom, hij heeft gewoon iets :P


    I'll Dry the tears You Hide :3

    Ik vind trouwens wel dat het jammer is dat ze allebei tegen homo huwelijken zijn. Net nu het in 1 staat mag :|

    Ik vind trouwens wel dat het jammer is dat ze allebei tegen homo huwelijken zijn. Net nu het in 1 staat mag :|


    Ik wist niet dat ze allebei tegen homouwelijken waren:O

    Obama.


    *He's the one.

    (...)

    Ik wist niet dat ze allebei tegen homouwelijken waren:O
    Ik las het ook ergens in een blad

    obama^