• YEAHH!!
    OBAMA
    HEEFT
    GEWONNEN!!


    http://www.elsevier.nl/web/10210439/Nieuws/Europese-Unie/Balkenende-wenst-Obama-succes-EU-opgetogen.htm

    http://www.telegraaf.nl/buitenland/amerikaanse_verkiezingen/2381614/__Stem_dode_oma_Obama_telt__.html

    Die
    Tweede
    Moeten
    Jullie
    Echt
    Lezen

    Voor
    Mensen
    Die
    Niet
    Weten
    Wat
    Er
    Is
    Gebeurt

    Zondag Is De Oma Van Obama Overleden

    xoxo

    Obama for sure.

    Ik ben voor Obama. Hij is tenminste nog een beetje jong. ^^ En zwart of niet, dat maakt mij niet uit.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik ben voor Obama. Hij is tenminste nog een beetje jong. ^^ En zwart of niet, dat maakt mij niet uit.

    Hij is 47 dUS BEst jong ja

    Obama
    Obama
    Obama
    Obama
    Obama
    Obama
    Obama
    Obama
    Obama
    Obama

    OBAMAA

    Obama natuurlijk, want het is juist goed dat Amerika een zwarte president krijgt. Wie weet wordt er dan minder gediscrimineerd in het land!;)
    & Waarom zou een zwarte president niet kunne?.
    Ik bedoeell; Blank,zwart,arm of rijk. Daar gaat het niet om (cat)

    Bland, zwart , arm of rijk. Daar gaat het in Amerika juist wel om...
    In amerika zijn er nog veel racisten... Heb je dan nog niet gehoord dat er al een aanslag gepland was op Obama?
    En, als er een Arme kandidaat voor President te worden zou zijn, dan zou hij echt nooit verkozen worden. Zo draait het nu eenmaal in Amerika.


    We could Be the talk across the Town. ♥

    (...)
    Bland, zwart , arm of rijk. Daar gaat het in Amerika juist wel om...
    In amerika zijn er nog veel racisten... Heb je dan nog niet gehoord dat er al een aanslag gepland was op Obama?
    En, als er een Arme kandidaat voor President te worden zou zijn, dan zou hij echt nooit verkozen worden. Zo draait het nu eenmaal in Amerika.


    Jaa Maar in Amerika gaat het nu ook erg slecht

    (...)

    Jaa Maar in Amerika gaat het nu ook erg slecht

    Ja, kan best zijn. Geef toe, het gaat er overal niet erg goed eraan toe. Maar, ik denk niet dat mensen een arme president zouden verkiezen boven een rijke vent ofzo... Zo zitten mensen totaal niet in elkaar. Wees daar maar zeker van, want Geld geeft en maakt machtig.
    En, ik kies ook voor Obama :')


    We could Be the talk across the Town. ♥

    (...)
    Ja, kan best zijn. Geef toe, het gaat er overal niet erg goed eraan toe. Maar, ik denk niet dat mensen een arme president zouden verkiezen boven een rijke vent ofzo... Zo zitten mensen totaal niet in elkaar. Wees daar maar zeker van, want Geld geeft en maakt machtig.
    En, ik kies ook voor Obama :')


    YEAHH!!

    Morgen Ochtend allemaal naar Het Nieuws kijken
    Dan weten we wie het is geworden!!

    (...)

    YEAHH!!

    Morgen Ochtend allemaal naar Het Nieuws kijken
    Dan weten we wie het is geworden!!

    Dat is niet zeker.
    er zal wss nog heel veel herteld moeten worden. en obama en mccain hebben beiden superveel advocaten ingezet om stemmen ongeldig te laten maken.
    dus eigenlijk zijn we pas zeker over de uitslag binnen een paar dagen. vorige keer was de uitslag pas zeker na een week...

    Ik ben eigenlijk niet echt fan van allebei maar ik denk dat Obama beter is voor Amerika.

    Obama! MC Cain moet met pensioen^^

    Ik hoop Obama, ik denk dat het erger wordt als hij geen president wordt, en de mensen hem nog steeds willen doden :/
    Wel zowiezo zie ik hem eigenlijk meer eindigen als JFK, maar zo denk ik er dan maar over =/ Hoop voor hem natuurlijk dat hij niet zo eindigt als JFK.

    Maar een zwarte president zou geweldig zijn, houdt misschien het racisme wat tegen.^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik hoop Obama, ik denk dat het erger wordt als hij geen president wordt, en de mensen hem nog steeds willen doden :/
    Wel zowiezo zie ik hem eigenlijk meer eindigen als JFK, maar zo denk ik er dan maar over =/ Hoop voor hem natuurlijk dat hij niet zo eindigt als JFK.

    Maar een zwarte president zou geweldig zijn, houdt misschien het racisme wat tegen.^^


    Obama is gwn de BomxD

    Obama! Hij is gewoon goed en eindelijk eens een president met een andere huidskleur!!

    OBAMA!
    OBAMA!
    OBAMA!
    OBAMA!
    OBAMA!
    OBAMA!
    OBAMA!
    OBAMA!

    McCain doet me te veel aan die frietjes denken!


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Obama! Hij is gewoon goed en eindelijk eens een president met een andere huidskleur!!

    OBAMA!
    OBAMA!
    OBAMA!
    OBAMA!
    OBAMA!
    OBAMA!
    OBAMA!
    OBAMA!

    McCain doet me te veel aan die frietjes denken!


    HAHAHAHAHAHA