• Heb je ooit willen leven als een halfgod? Is jou idee van een perfecte zomer rondrijden op pegasi en duelleren met magische wapens uit de smidse van Hepheasthos? Op een levensgevaarlijke queest gaan? Dan is dit je perfecte kans!
          Zoals elk jaar komen de dertienjarige halfgoden verspreid over het jaar aan op Camp Halfblood. Ze krijgen een rondleiding van één van de gebouwoudste en zullen tot ze zijn erkend hun tijd doorbrengen in het Hermesgebouw. En worden voorspellingen gedaan, gaan kampers dood en er zullen nieuwelingen bij komen, maar toch heeft elke halfgod zijn eigen verhaal en beleefd het kamp vanuit een heel ander standpunt.

    Er is op zich geen verhaallijn, op het punt na dat Kronos op het moment de grootste bedreiging is. Gaia en de Giganten zijn allemaal nog niet herrezen, maar dit is misschien een idee voor later in het verhaal. Wanneer je samen met bepaalde halfgoden op een Queeste wilt, hoor ik graag wie, wat, waar en waarom. Er moet natuurlijk een goede reden achter zitten en we houden het realistisch. Wanneer je mijn toestemming hebt zal je mogen beginnen aan de queeste met je mede-spelers.
          Het reserveren van een kind van de grote drie, moet bij mij aangevraagd worden. Van hun zullen één, op grote uitzondering twee kinderen zijn gezien deze eigenlijk verboden zijn. Bedenk dus ook dat deze niet hun hele verleden makkelijk in de schoolbanken hebben gezeten en soms een enkele aanval hebben gehad.
          Het gebruiken van personages uit de boeken mag, dit is niet verplicht. Er zit ook geen max aan het aantal personages. Ik weet dat PJ-RPG's niet veel mensen trekken en om het kamp een beetje op te vullen is het dus handig als er meerdere personages door iemand worden gespeeld. (:

    Dit verhaal speelt zich af een jaar na de laatste Olympiër. Kronos zijn handlangers zijn druk bezig de titaan weer te laten herrijzen.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    ik ben dinsdag pas na 5 uur thuis
    kheb les tot 16.15, dus ik spring daarna wel in


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Iemand een relatie met Danaë? Vriend/vijand?

    Oh ik heb trouwens wel toetsweek komende week, dus weet niet hoeveel ik kan reageren maar ik zal mijn best doen!

    [ bericht aangepast op 5 okt 2014 - 20:34 ]

    Dinsdag ben ik als het goed is tegen twee uur of drie uur thuis.
    Morgen reageer ik sowieso niet in een van deze topics, lang leven dat er familie jarig is --''. Die geen wifi heeft...


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Glader schreef:
    Ik weet niet zeker of ik mijn rol voor die tijd af heb.


    Same :/ Dinsdag heb ik tot 17 uur les en ben ik pas rond 18u30 thuis helaas :c


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Iemand die nog met mijn rollen een relatie of wat wilt? Ik sta voor veel open c:
    le noa is forever alone ;D

    [ bericht aangepast op 5 okt 2014 - 20:51 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Jacey staat ook nog open voor relaties c:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Davina's innerlijk is af. Iemand in voor een relatie?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mt
    Ik zal vanavond mijn rol afmaken.


    Vampire + Servant = Servamp

    Ik twijfel tussen Phoebe Tonkin en Emilia Clarke als facelaim, mweh.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Misschien een domme vraag, maar mag je zelf kiezen in welk vlaggenroof team je zit of moet je voor ieder team aan bepaalde voorwaarden voldoen? Ik heb de eerste twee boeken van de serie gelezen maar kan me niet meer herinneren hoe ze werden ingedeeld.

    Wie zal ik gebruiken? :/


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Over die vlaggenroof, het is toch de bedoeling dat een gehele cabine bij één van de teams zit en niet dat het verspreid is?

    Davina's verleden zal ik trouwens later invullen, gezien het toch niet iets bijzonders zal worden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik begreep de vlaggenroof ook niet echt c': Nog slachtoffer die vrienden/vijanden willen zijn met mijn personages? De kalme Owen of de hyperactieve William? :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Urgh, het kan nie erger worden

    het kan zijn dat ik de komende tijd minder on ben, dit vanwege het feit dat m'n laptop opeens beslist heeft dat m'n scherm niet meer moet werken
    vraag me niet hoe ik dit post, ik kan amper lezen wat ik aan het typen ben
    ik kan wel on komen op de laptop van m'n moeder, maar dat is ook maar een tijdelijk redmiddel
    ik hoop mijn systeem asap terug te hebben. Hopelijk duurt het niet te lang


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Gally schreef:
    Ik begreep de vlaggenroof ook niet echt c': Nog slachtoffer die vrienden/vijanden willen zijn met mijn personages? De kalme Owen of de hyperactieve William? :3


    Als je wilt heb ik Lucy voor William? En ik denk niet dat je op de agressieve Tobias zit te wachten. ;3


    The monsters running wild inside of me. I'm faded