• Heb je ooit willen leven als een halfgod? Is jou idee van een perfecte zomer rondrijden op pegasi en duelleren met magische wapens uit de smidse van Hepheasthos? Op een levensgevaarlijke queest gaan? Dan is dit je perfecte kans!
          Zoals elk jaar komen de dertienjarige halfgoden verspreid over het jaar aan op Camp Halfblood. Ze krijgen een rondleiding van één van de gebouwoudste en zullen tot ze zijn erkend hun tijd doorbrengen in het Hermesgebouw. En worden voorspellingen gedaan, gaan kampers dood en er zullen nieuwelingen bij komen, maar toch heeft elke halfgod zijn eigen verhaal en beleefd het kamp vanuit een heel ander standpunt.

    Er is op zich geen verhaallijn, op het punt na dat Kronos op het moment de grootste bedreiging is. Gaia en de Giganten zijn allemaal nog niet herrezen, maar dit is misschien een idee voor later in het verhaal. Wanneer je samen met bepaalde halfgoden op een Queeste wilt, hoor ik graag wie, wat, waar en waarom. Er moet natuurlijk een goede reden achter zitten en we houden het realistisch. Wanneer je mijn toestemming hebt zal je mogen beginnen aan de queeste met je mede-spelers.
          Het reserveren van een kind van de grote drie, moet bij mij aangevraagd worden. Van hun zullen één, op grote uitzondering twee kinderen zijn gezien deze eigenlijk verboden zijn. Bedenk dus ook dat deze niet hun hele verleden makkelijk in de schoolbanken hebben gezeten en soms een enkele aanval hebben gehad.
          Het gebruiken van personages uit de boeken mag, dit is niet verplicht. Er zit ook geen max aan het aantal personages. Ik weet dat PJ-RPG's niet veel mensen trekken en om het kamp een beetje op te vullen is het dus handig als er meerdere personages door iemand worden gespeeld. (:

    Dit verhaal speelt zich af een jaar na de laatste Olympiër. Kronos zijn handlangers zijn druk bezig de titaan weer te laten herrijzen.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Sorry dat het zo lang duurde. Ik weet dat er minstens drie mensen op me hebben moeten wachten, maar ik heb eindelijk de tijd gevonden te reageren.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    No worries. Het is fijn om te weten dat een paar mensen nog een sociale leven hebben :')


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Sorry mensen dat ik niets meer van me heb laten horen de laatste tijd
    school is ontzettend druk en ik heb net een zware verkoudheid achter de rug (der zijn leukere dingen dan hele dag snot snuiven tot je er licht van word in je hoofd -.-' )
    ben bang dat ik ga moeten kijken of ik dit spel er nog wel bij kan houden zonder te verdrinken in het werk (heb namelijk ook nog een hoop andere zaken te doen buiten school en Q)


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    De RPG is dood aan het bloeden D:


    I don't want you to die, I want you to suffer.