• Heb je ooit willen leven als een halfgod? Is jou idee van een perfecte zomer rondrijden op pegasi en duelleren met magische wapens uit de smidse van Hepheasthos? Op een levensgevaarlijke queest gaan? Dan is dit je perfecte kans!
          Zoals elk jaar komen de dertienjarige halfgoden verspreid over het jaar aan op Camp Halfblood. Ze krijgen een rondleiding van één van de gebouwoudste en zullen tot ze zijn erkend hun tijd doorbrengen in het Hermesgebouw. En worden voorspellingen gedaan, gaan kampers dood en er zullen nieuwelingen bij komen, maar toch heeft elke halfgod zijn eigen verhaal en beleefd het kamp vanuit een heel ander standpunt.

    Er is op zich geen verhaallijn, op het punt na dat Kronos op het moment de grootste bedreiging is. Gaia en de Giganten zijn allemaal nog niet herrezen, maar dit is misschien een idee voor later in het verhaal. Wanneer je samen met bepaalde halfgoden op een Queeste wilt, hoor ik graag wie, wat, waar en waarom. Er moet natuurlijk een goede reden achter zitten en we houden het realistisch. Wanneer je mijn toestemming hebt zal je mogen beginnen aan de queeste met je mede-spelers.
          Het reserveren van een kind van de grote drie, moet bij mij aangevraagd worden. Van hun zullen één, op grote uitzondering twee kinderen zijn gezien deze eigenlijk verboden zijn. Bedenk dus ook dat deze niet hun hele verleden makkelijk in de schoolbanken hebben gezeten en soms een enkele aanval hebben gehad.
          Het gebruiken van personages uit de boeken mag, dit is niet verplicht. Er zit ook geen max aan het aantal personages. Ik weet dat PJ-RPG's niet veel mensen trekken en om het kamp een beetje op te vullen is het dus handig als er meerdere personages door iemand worden gespeeld. (:

    Dit verhaal speelt zich af een jaar na de laatste Olympiër. Kronos zijn handlangers zijn druk bezig de titaan weer te laten herrijzen.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Ik maak Rhine zo eventjes af. Is er ook iemand waar ik Elisabeth naar kan sturen?


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    Cogitationes schreef:
    Ik maak Rhine zo eventjes af. Is er ook iemand waar ik Elisabeth naar kan sturen?


    Ik plaats zo een post van Danaë. Als die er is mag je haar wel naar Danaë sturen als je wilt. Heb je rolbeschrijving nog niet gelezen dus heb geen flauw idee of ze bij elkaar passen o.i.d. maar misschien is dat juist wel leuk.

    Heb het inmiddels gepost. Oh en als er details niet kloppen, het spijt me D:

    [ bericht aangepast op 8 okt 2014 - 19:18 ]

    Ik maak Rhine beter morgen of overmorgen af. Ga eerst posten en dan Frans leren,


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    Iemand voor Nathan?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Derek_Hale schreef:
    Iemand voor Nathan?


    Ik weet niet of Cogitationes haar personage nog naar Danaë gaat sturen, maar als ze dat niet doet mag je Nathan wel naar Danaë sturen als je wilt.

    Feininger schreef:
    (...)

    Ik weet niet of Cogitationes haar personage nog naar Danaë gaat sturen, maar als ze dat niet doet mag je Nathan wel naar Danaë sturen als je wilt.


    Ik heb net met Elisabeth gepost :3


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    Cogitationes schreef:
    (...)

    Ik heb net met Elisabeth gepost :3


    Ik zag het! Waarschijnlijk reageer ik vanmiddag wel even terug (:

    Iemand voor Xavier


    Vampire + Servant = Servamp

    Ik maak nu echt Rhine af.


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    En ze is af! Hopelijk is ze zo goed.
    Is er ook iemand waar ik haar zo meteen naar toe kan sturen?


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    urg, stom snotvolling
    ja, ben dus echt snotverkouden, als m'n posts een beetje raar zijn, kan ik er niets aan doen
    m'n hoofd is gevuld met snot ipv wat anders, tligt dus daaraan


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Zou het rollentopic nog in de beginpost van het speeltopic geplaatst kunnen worden?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mijn internet lag er een paar dagen uit. Wat is er gebeurt?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Derek_Hale schreef:
    Mijn internet lag er een paar dagen uit. Wat is er gebeurt?


    Euhm even kijken..
          Rhine en Yva zijn samen, Owen en Davina zijn samen. William en Lucy zijn aan het klooien, totdat William tegen Luke aanbotst terwijl hij en Jace een serieus gesprek heeft – ze heeft blindelings toegegeven dat ze hem leuk vindt.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Deveraux schreef:
    (...)

    Euhm even kijken..
          Rhine en Yva zijn samen, Owen en Davina zijn samen. William en Lucy zijn aan het klooien, totdat William tegen Luke aanbotst terwijl hij en Jace een serieus gesprek heeft – ze heeft blindelings toegegeven dat ze hem leuk vindt.


    Okay bedankt, iemand voor Nathan?


    Spoiler alert: you will save yourself